Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo noe som heter at man sjelden/aldri angrer på det man gjør, men at man heller ofte angrer på det man ikke gjør... Prøve å få tak i billetter og se hva som skjer kanskje? :klo: Mistenker at jeg kanskje må gå alene på den ene? :klo:

Skrevet

Gå alene på konsert er ikke det verste man gjør *been there* Og jeg har også veldig tro på at man angrer mer på det man ikke gjør enn på man gjør...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Herlig stemning i fuggelboka, sånn liker vi! Du har jo så mye bra å se fram til, at en annen kan bli rent misunnelig. Men det er deg absolutt vel unt :klem:

Skrevet

Herlig med glad- kråke :ler:

Blir stas med tur og alt annet - og konsert kan vel være kult alene også. Jeg har gjort det jeg. Fant folk å prate med med en gang og hadde det suverent.

Skrevet

Jepp, god stemning om dagen. :bolledeig:

Og jeg har innsett at jeg ikke kan la billettsalget gå uten at jeg prøver meg... Skulle jo gjerne hatt billett til den andre konserten i sommer og nå har jeg plutselig muligheten igjen! :nigo:

Skrevet

Går stadig på konsert alene jeg. Og det er stort sett ikke noe problem. :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Full rulle i dag også? Ha en fin dag, søta :klem:

Skrevet

God morgen Birdy :goodbye:

Åssen står det til i dag? ikke frosset fast? Hører det er skikkelig mange kalde grader på din kant om dagen :overrasket:

Skrevet

Mårnings! (eller god formiddag....) :kaffekopp:

Bikkjekaldt i disse trakter om dagen, Kjevik viste rundt 14 blå i morges. :fryser: Men kom meg på flyet og satte kursen for vestlandet. Der ventet en time med flaksing over byen (flyplassen var stengt en periode på grunn av brøyting...), før vi kom ned på landjorda igjen. Til et intenst snøvær... Møtet er med andre ord godt forsinket, og jeg er spent på om flyet hjemover i ettermiddag er sånn nogenlunde i rute... De VÅGER ikke kansellere! :opplyser:

Nei, får vel gjøre litt her kanskje? Late som om jeg følger med i alle fall?

:sjenert:

Skrevet

Ikke overanstreng deg nå da... :fnise:

Hmpf! Aner jeg en smått sarkastisk tone her? :klo:

Skrevet

Jeg er da aldri sarkastisk -men jeg er god på å late som om jeg følger med på møter... :fnise:

Skrevet

Følger faktisk med :opplyser:

Og hadde akkurat en slående kommentar her :fnise:

Skrevet

Godt :tommelopp: (Var den sarkastisk, eller i det minste litt spydig? :fnise: )

Skrevet

Kommentaren min var right on spot, tenk!

Burde kanskje vært litt spydig, men jeg oppfører meg ganske bra sammen med "fremmede" (kanskje ikke fremmede lengre siden vi har jobbet endel sammen i høst, men prøver å oppføre meg litt uansett).

Lunsj snart? :klo:

Skrevet

Regner med at du har fått lunsj nå? Synes alltid lunsjen er for sen på seminarer og møter...

Skrevet

:bond:

Fikk lunsj, så ikke så veldig synd på fuggel'n tross alt :nigo:

Men dettane blir hektisk... :sukk:

Forsinka fly hjem (kanskje ikke så rart med tanke på den forsinkelsen vi hadde på vei opp i morges), og har akkurat satt rompa i sofaen og trøkker innpå litt mat. Er nødt til å jobbe litt i kveld, må pakke, og burde senka skuldrene litt. Jaja, en ting av gangen. Håper jobbinga er unnagjort ganske greit (får ta pakkinga litt innimellom), og mistenker at det blir noen skikkelig intense timer på jobb i morra. For mye som skal gjøres på for lite tid. Faders prosjekt dette er altså, som kommer helt oppunder jul og som roter til alt annet. Argh!

Og hvorfor i allverden snør det ute? :sno: Holder nå... (siden jeg ikke skal være hjemme i helga forholder jeg meg ikke til at det er meldt snøstorm i disse traktene fra og med fredag :opplyser: )

:veslejenta:

Skrevet

Da har jeg kastet noen plagg i kofferten, sjekket at det meste ligger klart i toalettveska, prøvd et par ullgensere og jobbet litt overtid. Sliten i toppen, klar for senga kjenner jeg. Var oppe 0525 i morges, det merkes gitt.

Håper jeg får tid til å ordne billetter i morra!

:natti:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Litt :bond: hos fuggel'n i dag, armer og bein og full fart. Mye å gjøre på kort tid, og kjenner hodet ikke helt henger med. Jaja, ordner seg vel, og plutselig er det HELG :strix:

Krysse fingrene litt nå kanskje? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...