Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dårlig samvittighet er oppskrytt :opplyser: Ferie, derimot -aldri feil og rett rundt hjørnet :danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferie? :klo:

Skal jobbe mellomdagene, men satser på at det blir smått rolige dager på jobb, hvor jeg får gjort alt jeg ellers bare skyver foran meg...

Kjøpte forresten det kuleste utetermometeret på tur i helgen! SÅ fornøyd! Og angrer vel egentlig bare på at jeg ikke kjøpte flere - perfekte gaver! Har hengt det utenfor soveromsvinduet (der er det kaldt inne i rommet også, slik at det ikke blir noe særlig varmestråling fra vinduet), og smiler hver gang jeg ser på det :hoppe: Mye kule produkter på de nettsidene...

Skrevet

Stilig! :jepp:

Jeg skal ha fri fom 22.12 tom 2.1 :nigo:

Skrevet

Jeg har fri fom 22.12 tom 01.01.

2. januar blir sannsynligvis helvete på jord ettersom alle skal ha januarlønn i ny organisasjon og den enda ikke er klar.....

Skrevet

Er det nå jeg skal gni inn at jeg ikke har sagt ja til noen plikter før 7.januar? :nigo:

Skrevet

Er det nå jeg skal gni inn at jeg reiser på en eksotisk 2-ukers tur i februar? :opplyser:

(den som ler sist ler best?)

:nigo:

Skrevet

Er det nå jeg skal gni inn at jeg reiser på en eksotisk 2-ukers tur i februar? :opplyser:

Jeg har akkurat takket nei til å bli med på en godt sponset tur til samme land i august. Jeg har så lyst, men kan ikke pga helsa. :grine:

Skrevet

Når jeg er to dager fra egen ferie, er det helt greit. Mulig det funker bedre når det nærmer seg... :ler:

Skrevet

Utrolig kult termometer! *vil ha* Må bare vente litt ;)

Ikke mye ferie her heller, men det blir da noen fridager, skal ikke klage på det heller kjenner jeg. Avspasering enn 2. kjekt :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har også ferie hele jula. Me like! :nigo:

Håper alt står bra til med fuggel'n i førjulsstria? :klem:

Skrevet

Jeg har akkurat takket nei til å bli med på en godt sponset tur til samme land i august. Jeg har så lyst, men kan ikke pga helsa. :grine:

Å nei, så kjipt! Jeg gleder meg jo som en unge til å få oppfylt en stor drøm! Og min er ikke sponset...

Men håper du får litt konserter og andre turer du kan se frem mot neste år :jepp:

Når jeg er to dager fra egen ferie, er det helt greit. Mulig det funker bedre når det nærmer seg... :ler:

:ler:

Her er det to dager igjen før litt fridager, kjenner det skal bli godt selv om de kommer til å gå i ett.

Utrolig kult termometer! *vil ha* Må bare vente litt ;)

Ikke mye ferie her heller, men det blir da noen fridager, skal ikke klage på det heller kjenner jeg. Avspasering enn 2. kjekt :nigo:

Termometeret digger jeg! :hoppe:

Og ser de har masse andre kule produkter også, i forskjellige utgaver eller med forskjellige uttrykk. Så flere av produktene da jeg var på tur, og kunne nok egentlig kjøpt flere om jeg hadde tenkt meg litt om. Samtidig synes jeg at jeg var veldig flink som ikke kjøpte masse fjas...

Jeg har også ferie hele jula. Me like! :nigo:

Håper alt står bra til med fuggel'n i førjulsstria? :klem:

Fuggel'n har ei litt stri uke på jobb, har ennå ikke gått til vanlig tid denne uka, men håper kanskje dagen i dag kan bli en slik dag? :klo:

I ettermiddag står pakking, blomstervanning og litt avslapning på programmet, tror jeg må begynne nedkjøringen til litt fridager. Flydd litt lavt denne uka, og merker hormonnivå og stressnivå ikke er særlig bra. Har det aller best i rolige omgivelser disse dagene, og da må jeg gjøre en solid mental jobb for å føle meg smått klar til 3 dager oppå masse andre folk.

Jaja, først litt jobbing...

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

Å nei, så kjipt! Jeg gleder meg jo som en unge til å få oppfylt en stor drøm! Og min er ikke sponset...

Men håper du får litt konserter og andre turer du kan se frem mot neste år :jepp:

I ettermiddag står pakking, blomstervanning og litt avslapning på programmet, tror jeg må begynne nedkjøringen til litt fridager. Flydd litt lavt denne uka, og merker hormonnivå og stressnivå ikke er særlig bra. Har det aller best i rolige omgivelser disse dagene, og da må jeg gjøre en solid mental jobb for å føle meg smått klar til 3 dager oppå masse andre folk.

Jaja, først litt jobbing...

Det er litt kjipt å ikke kunne være med når halve foreningen skal på tur dit. Men med et immunforsvar som ikke virker er det idioti å dra på en sånn tur. Det er bare sånn det er. Jeg har også tilbud om å være med på en storsamling for foreningskvinner fra hele Europa i Litauen i slutten av januar, men etter en prat med legen har jeg takket nei til den turen også.

Jeg får ta en tur til Oslo og Fuggelland til sommeren istedet. :jepp:

Håper du får hentet deg inn slik at du får gode dager sammen med familien. De hormonene er jammen ikke snille med deg. :kose:

Skrevet

God morgen RR!

Vannvittig kult termometer :ler: Det var virkelig sjarmerende, rett og slett.

Kjedelig med hormonstorm, men trøsten er at da er den vel over til romjula? :kose:

Skrevet

Mistenker at hormonene er i en litt begynnende fase, så er smått redd for at det kan slå til skikkelig nå i juledagene. Og da skal vi på tur til min bror og familien, og bo der tre dager. Kan bli interessant. Men psyker meg opp så godt jeg kan, og er forberedt på å være positiv og snill. Flott hvis det har gitt seg til romjula, men da regner jeg med at det skal gå greit uansett. Skal jobbe torsdag og fredag neste uke, og har utover det lite planer annet enn gjester til nyttår. Får uansett bare ta det som det kommer, og krysser fingrene for at det ikke blir så gale! Kan jo være det går helt fint :jepp:

Termometeret er jeg superfornøyd med! :hoppe: Smiler hver gang jeg kaster et blikk i vinduet. Kikket litt rundt på nettsiden og synes de har utrolig mange kule produkter. :nigo:

Har lagt inn en solid ordre her nå (jobbmessig - ikke mine penger :lur: ) og tenkte jeg skulle få gjort litt. Kanskje? Ligger annt til å kunne bli en litt roligere dag i dag, hadde ikke gjort noe!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper hormoner og stress roer seg så du kan få en avbalansert og harmonisk jul sammen med familien :)

:klem:

Skrevet

Mårnings!

Kunne vi skjøvet denne jula et par uker til? Jeg er seriøst ikke klar for jul nå... Det praktiske er ordnet i form av gaver, innkjøp etc (kjøleskapet hjemme er totalt ribbet for innhold, men like greit, får fylle på igjen i romjula tenker jeg). Men i hodet mitt er jeg ikke klar for jul. Not at all! Men får ta en time av gangen og kose meg så godt jeg kan, så blir det helt sikkert bra!

Fikk en lang prat med ei god venninne i går kveld, kjenner det gjorde veldig godt. Hun kommer ikke nedover til jul, men prioriterer i stedet å komme nedover til nyttår for å feire med oss jentene. Gleder meg!

Skrevet

Hvis jula skal vente på at jeg blir klar på alle plan, skal vi vente lenge... :fnise:

Skrevet

Begynner med å vente på julelunsjen jeg... :nigo:

Drøy time igjen.

Skrevet

Å starte med julelunsj synes jeg høres ut som en god plan. :tommel:

Skrevet

:veslejenta:

Sofaen inntatt etter en nydelig biffmiddag i foreldreheimen. Nå er det Notting Hill på tv'n, sofasløving og litt snop på bordet. Mett og fornøyd! Lader opp til morgendagen, da ferden går til familie for julefeiring et par dager. Retur hit første juledag, og trolig retur til leiligheten på onsdag.

Vil bare få ønske alle herlige KG-damer en fortreffelig jul!!

Håper dere koser dere masse!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...