Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gale, gale damen :daane:

Det finnes sikkert behandling mot sånt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Tøffe sykkelmorgenfuglen :nigo: Regner med at du er pigg og fornøyd nå. Det er jo veldig godt etterpå å trene så tidlig :jepp:

Skrevet

Pigg og fornøyd er vel ganske nærme sannheten ja :hoppe:

Ja, og så røk jeg på en solid runde melkesyre drøyt halvveis i timen i dag. Beina verket fra hofta og ned, og syra pumpet skikkelig i systemet. Auuu.. Men bet tennene sammen og holdt ut timen. Nesten 1200 kcal forbrent i løpet av 13 timer :nigo:

I morra er det frokostserminar = fuggel'n får en time ekstra på øyet :bolledeig: Skal blir godt!

MÅ handle litt matvarer i ettermiddag - har tidenes mest stusselige kjøleskap om dagen. 1 egg, en osterest, en rømmerest, litt løk, et par bokser makrell i tomat og litt leverpostei. Holder noen dager til, men er ikke veldig inspirerende.. Og middag? :klo:

Skrevet

Ahhh.. der var forklaringa: Frokostseminar.

Blir jo helt satt ut når fugledamen ikke er på plass :ler:

God morgen når du kommer :kaffekopp:

Skrevet

:ler:

Koselig å være savnet da! Snart kjøre avsted, har vært deilig med en rolig start på dagen.

Skrevet

Det er en fin innseiling mot helg det vel- starte mykt på en torsdag. Og klart du er savnet!

Skrevet (endret)

I'm back :opplyser:

Seminaret var greit, med noe nytt, noe gammelt nytt og noe nærmest uforståelig :fnise: Men godt å få luftet vettet litt, spist grei mat (hvorfor hadde de ikke samme maten som sist, den var jo sinnsykt god! Godt i dag også, men ikke like god... :sjenert: ) og skravlet litt. Nå er jeg tilbake på jobb, ute av kurs i forhold til frokost/lunsj, men kjøpte med meg litt frukt på veien sånn at jeg har litt utover dagen. Hjem til mine foreldre på middag i ettermiddag, før konsert senere. Blir koselig!

Ble senere enn planlagt i går... :sukk:

Skulle bare pusse tennene da jeg oppdaget at det var vann på badegulvet. Krabbet rundt for å finne kilden, og etter litt detektivarbeid fant jeg ut at det kom fra vaskemaskin-området. Herlig... Fortsatte min detektivvirksomhet (mens jeg krabbet rundt med et par håndklær for å få tørket opp shiten) og krysser fingrene for at jeg har rett hvis jeg tror det dreier seg om delvis tett avløp. Røret fra vaskemaskinen står jo bare nedi et rør som henger på veggen, og godt mulig det har kommet vann opp der dersom det røret er smått tett (noe jeg ikke tviler på siden det der havner alt mulig rart av hår, klesfibre etc). Så en runde Plumbo eller Kaustisk soda i løpet av helgen bør vel gjøre susen tenker jeg :jepp: Men fader så kjipt altså! Var en tur innom "lofilteret" også og kikket, med det resultat at jeg fikk nærmere 1 liter vann ekstra utover gulvet (godt mulig det bare var noen få desiliter, men føltes MYE mens jeg satt der med håndklær og forsøkte å ta det unna. Hvorfor jeg ikke brukte ei langpanne til å samle opp vannet - som jeg har gjort tidligere - orker jeg ikke tenke på engang, jeg skulle jo bare gjøre det kjapt og greit i går og tenkte ikke tanken). Jaja, en kjapp prat med paps for å kartlegge mulige årsaker, før jeg stupte i seng. Og ble liggende og glo... :murvegg: Var oppe og tissa rett før midnatt (hallo!!! Vi snakker "leggersegalltidtidligogtrengermyesøvn"-Fuggel'n), og sovnet jo etterhvert. Veldig glad for at vekkerklokka ga meg halvannen time ekstra i morges...

Men altså på plass på jobb, og klar for en passe lang 3 timers arbeidsdag :nigo:

:kaffekopp:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Uffameg, håper det ordner seg greit med det vannproblemet på badet. Sånne ting er alltid kjipe...

Kos deg hjemme hos foreldrene dine i ettermiddag. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt du fikk litt ekstra søvn i dag tidligs, slik som du styra på i går kveld/natt! Håper det ikke er alvorlige greier med det vannet på badet.

Kos deg på middag hos foreldrene dine i dag. Også sier jeg god helg nå :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Oooooo herlige fredagsfølelse!

Trøtt fuggel, ble litt sent i går, og det merkes i dag... Men bra konsert, god mat i heimen først, og koselig med litt sosialt på en torsdag. Kan se ut til at det blir litt sosialt på fuggel'n i dag også, er en gjeng fra jobb som skal en liten sleng til byen i kveld og jeg jeg regner med å joine litt. Hvis jeg holder meg våken...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Koselig med litt sosialt i ny og ne :jepp: Kos deg ute med kolleger i kveld, og god helg :klem:

Skrevet

:veslejenta:

Veldig koselig kveld i går, selv om det merkes litt i dag at det ble i seneste laget igår. Var i seng rundt 01:30, og det er jo sent til fuggel'n å være! Slumret og sløvet i morges, før jeg slepte skrotten på trening etter litt frokost. En times tid med ellipse, tredemølle og styrke, så en dusj, litt handling og litt mat igjen. Og etterpå har det stort sett blitt sofaen... Trøtt, sløv og slækk lørdag - slett ikke verst tross alt!

Koselig kveld i går, selv om konserten kanskje var litt småkjedelig til tider? Men fikk kjaset og kost oss litt, slett ikke verst.

Ingen store planer for kvelden, og ingen store planer for morgendagen. Få gjort litt i heimen er en plan, ellers slappe av og bare kose meg. Kommer stort sett til å gå i ett resten av helgene dette året, så må visst bare nyte freden så lenge den varer. Finale i Skal vi Danse i kveld, tror det blir bra (og siden det har vært småmørkt i hele dag på grunn av gråvær, i tillegg til at jeg sov uvant lenge etter sen natt, så er jeg i grunn litt døgnvill og stadig overrasket over at klokka ikke er mer enn kvart på seks...).

Til slutt:

Kjære Ellos,

At jeg kaster tilbudskatalogen uåpnet i søpla betyr IKKE at jeg har lyst på nye tilbud eller kataloger fra dere få dager senere.... *sukk* Fristelser...

Godt det er lønning til uka forresten, konto'n er skrapa! :daane:

:veslejenta: + :sjokolade: = fin lørdagskveld

Skrevet

Elllos ser alt og vet at, og når du kaster den første ulest, må det jo bety at du trenger noe annet :fnise: Underkast deg først som sist :ler:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin dag - med eller uten Ellos...

Skrevet

Hvile etter en hard dag, eller bare en oppsummering av søndagen så langt?

Skrevet

:ler:

Kan vel ikke skryte på meg at dagen har vært så skrekkelig hard...

Ruslings blant ymse dyr, steking av pepperkaker, overføring av bilder, sofasløving og en tanke om "burde støvsuge leiligheten" som ikke er iverksatt...

Jeg har ikke besøkt Ellos i helga (men skal på salg i sportsforretning i morra, kan bli heller interessant... ), men vurderer faktisk om jeg skulle sett etter en liten jakke der inne. Skulle hatt noe å ha over en kjole jeg har hengende.... :plystre:

Skrevet

Der ser du -ellos visste at du egentlig trenegte en katalog... :ler:

Skrevet

Okei, så har jeg vært innom Ellos... Nuh! :sjenert:

Men jeg trenger virkelig en litt pyntet cardigan/bolero/jakke som jeg kan ha over en helt enkel sort kjole (med seler, og v-utringning foran og bak). Gjerne fargerik, enten lilla eller rød feks... Hjelp?

Skrevet

Så nå skal du lokke meg dit igjen også? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...