vimse Skrevet 9. november 2012 #9081 Skrevet 9. november 2012 Jeg begynner ikke før tolv i dag, gjett om det er deilig! Og så er det ferie
Daria Skrevet 9. november 2012 #9082 Skrevet 9. november 2012 Ferie nå? Er ikke det litt... dårlig gjort? Ut på tur?
Roadrunner Skrevet 9. november 2012 Forfatter #9083 Skrevet 9. november 2012 Stemmer det, vimse skal ha ferie! God tur! Regner ikke med at vi ser deg i morra? Ingen ferie her, men tre måneder igjen til langturen Full fart på jobb i dag, prøver å bli venn med litt statistikk her... Litt ekstrajobbing i ettermiddag, men SÅ er det helg
vimse Skrevet 9. november 2012 #9084 Skrevet 9. november 2012 Nei, jeg får det ikke til. Mannen kom nettopp hjem fra tur og så drar vi videre søndag. Men snart!!!
Roadrunner Skrevet 9. november 2012 Forfatter #9085 Skrevet 9. november 2012 Gleder meg til snart Bare å gi et hint! En ekstra time på jobb i ettermiddag, så en tur innom butikken (og overhodet ingen kreativitet angående fredagsmiddag, så ble en Toro-pose med en pastarett og litt kjøttdeig i... Nå er jeg sjokoladekvalm og har ingen planer om å gjøre stort fra sofakroken. Tidlig senga kanskje? Bysleng med Sauen, før middag og konsert med kollegavenninne i morra. Blir en fin lørdag!
Daria Skrevet 9. november 2012 #9086 Skrevet 9. november 2012 Skal litt til å ikke få en fin lørdag med det utgangspunktet
Roadrunner Skrevet 9. november 2012 Forfatter #9087 Skrevet 9. november 2012 Jepp, har stor tro på at det blir en super lørdag Men trøtt fuggel her Finne frem ny bok og finne senga tidlig kansje?
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2012 #9088 Skrevet 11. november 2012 Håper lørdagen ble like super som forventet? Hatt ei fin helg ellers, også?
Roadrunner Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9089 Skrevet 12. november 2012 (endret) Mårnings! Lørdagen ble helt knall, koste meg skikkelig! Først noen timers bysleng og kafetur med Sauen (de timene gikk forøvrig altfor fort! Kjempekoselig! ), så hjem en liten tur før det bar avsted igjen til deilig restaurantmiddag og veldig bra konsert etterfulgt av en liten kjas på kafe/utested. Fuggel'n var riktig så godt fornøyd da senga ble inntatt! I går ble det en ganske rolig søndag, med litt overtidsjobbing, en rusletur blant folk og dyr, litt pepperkake-"baking" (les: kjevle ut IKEA-deig, stikke ut figurer og steke galskapen, og egentlig så synes jeg ikke disse IKEA-pepperkakene er så veldig gode... Men tatt det meste med på jobb, og tar resten med hjem til mams. Og har en halv pakke deig igjen som ikke er tatt.. 4 brett fikk holde...), og litt sløv sofatid til slutt. Slett ikke dumt! Litt brutalt mandag igjen, men ser ut til at uka kommer til å gå fort! Ønsker en finfin start på uka, og serverer mer Endret 12. november 2012 av Roadrunner
Suzy Skrevet 12. november 2012 #9090 Skrevet 12. november 2012 ..litt av Fuggel'n som syns hun må bake julekaker hun ikke liker... God mandagsmorgen! Alltid litt tungt å våkne til liv på en mandags morgen - jeg er ikke akkurat i full fart sjøl, merker jeg. Men uker som går fort liker vi
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2012 #9091 Skrevet 12. november 2012 Morn-morn Fuggel'n. Tusen takk for noen supre timer på lørdag.
Roadrunner Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9092 Skrevet 12. november 2012 ..litt av Fuggel'n som syns hun må bake julekaker hun ikke liker... God mandagsmorgen! Alltid litt tungt å våkne til liv på en mandags morgen - jeg er ikke akkurat i full fart sjøl, merker jeg. Men uker som går fort liker vi Jeg fikk en sånn kilos-pakke med pepperkakedeig av paps (som hadde fått den på Ikea), og da syntes jeg jo liksom at jeg burde steke noen... Men tviler på at det blir flere, godt mulig resten går i søpla... Er jo ikke sånn pepperkakene skal smake Dagen har gått greit så langt, ikke vraktrøtt, og har faktisk fått gjort litt her. Skal snart sette meg ned med litt statistikk igjen tenkte jeg, se om jeg kan få noe fornuftig ut av disse tallene. Ingen trening i ettermiddag, men blir nok en liten rusletur. Skal passe hunden til ei venninne noen timer, blir koselig Morn-morn Fuggel'n. Tusen takk for noen supre timer på lørdag. Selv takk Moro å treffes når muligheten ligger til rette for det, og gøy å få treffe mennesket bak nicket Håper du nyter finværet og koser deg masse!
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2012 #9093 Skrevet 12. november 2012 Så koselig å være hundepasser! Håper dere fikk en fin tur i ettermiddag
Roadrunner Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9094 Skrevet 12. november 2012 Fin tur og nå sitter jeg i sofakroken med en sovende bylt på fanget Lykke!
Roadrunner Skrevet 13. november 2012 Forfatter #9095 Skrevet 13. november 2012 Mårnings! Hektisk start på dagen, gått i 110 her. Armer og bein, mas og møte. Nå ble telefonmøtet avsluttet noen små minutter før tida, men jeg sitter helt stille og håper at ingen har oppdaget at jeg ikke er på møte lengre (kalenderen min viser jo fremdeles møtestatus ). Bare 5 minutter med jobbing (ehhh... KG ) før jeg skal ut i galskapen igjen. Nytt møte etter lunsj, og litt aktivitet etter jobb før spinninga også. Trenger helg... Sulten også... Glemte helt noe kveldsmat i går, var jo så opptatt med hundekos og luftetur, og da hunden var hentet så stupte jeg i seng. Merker nå at det kanskje har blitt litt lite mat siden lunsj i går? Jaja, dør vel ikke... Burde vel heller skjerpe inn litt mer i det daglige, så gårsdagen var vel egentlig bare sunn for skrotten. Næh, gjøre litt effektivt igjen kanskje? Det var himmelsk stille her akkurat nå...
Suzy Skrevet 13. november 2012 #9096 Skrevet 13. november 2012 Smart å ligge lavt og bruke opp tid man egentlig alt har satt av til noe annet Hektiske dager på fuglefrøkna nå gitt, men så kos å passe hund da gitt. Fin mulighet til å måtte gå tur også og fin kosevenn på kvelden. God spinn i dag - jeg har spunnet
Roadrunner Skrevet 13. november 2012 Forfatter #9097 Skrevet 13. november 2012 Jeg har booket spinning i ettermiddag (beinhard og moro intervalltime som jeg prøver å prioritere i løpet av uka), og har visst også booket denne morgentorturen i morgen tidlig... MÅ komme meg tidlig i seng i kveld med andre ord, er jo smått vrak her allerede. Litt rolig avslutning på møtetiden passet meg glimrende rett og slett. Var full fart da jeg forlot møtet igjen, så godt å få trukket pusten litt innimellom. Føles en evighet siden spa-helgen...
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2012 #9098 Skrevet 13. november 2012 Blir rent stressa bare av å lese om arbeidsdagen din, jeg! Snart ferdig for dagen nå, tenker det blir godt Lykke til på spinn, her blir det zumba i kveld
Roadrunner Skrevet 14. november 2012 Forfatter #9099 Skrevet 14. november 2012 Mårnings... På med treningstøy, det er snart spinningtid Galskap
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2012 #9100 Skrevet 14. november 2012 Galskap er rette ordet Håper du kommer deg greit gjennom dagen - ha en fin humpday
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå