Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er FREDAG! :hoppendeglad: Og for meg betyr det at jeg skal på tur. :hoppendeglad:

God helg Fuggel'n. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var lønningsdag for en uke siden, men fredag er aldri feil :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er fredag! :hoppe:

Lønningsdag her også, og det trengtes virkelig nå. Håper du får en fin fredag og ei riktig god helg :klem:

Skrevet

:bond:

Vært supereffektiv de første timene i dag, og er i grunn riktig så fornøyd! Fått gjort masse! :hoppe:

Nå er det snart lunsjtid, og så er jo halve fredagen unnagjort. Slett ikke dumt :nigo:

Gleder meg til venninnebesøk i kveld, med deilig middag på restaurant. Stas!

Skrevet

:veslejenta:

Vel hjemme en liten tur før det blir bysleng og middag med bestisen. Gleder meg! Føles lenge siden jeg spiste ute, slett ikke feil!

Full fart på jobb i dag, føler i grunn at timene bare raste avsted. Og noe sier meg at det blir ei hektisk uke neste uke... Heldagsseminar tirsdag, langdag onsdag og d-dag i prosjektet på torsdag. Jaja, satser på at det ender bra!

God helg, folkens!!

:klemmer:

Skrevet

Kjempekoselig kveld i går! :strix:

Deilig mat med god dessert, kjemekoselig selskap, masse skravling og timer som gikk altfor fort. Trøtt fuggel stupte i seng rett før midnatt, fornøyd! Planen var å sove lenge i dag, men ikke så enkelt det gitt. Våknet før halv syv... Slumret litt, lest litt og spist litt frokost etter hvert. Skal få vannet blomstene, pakket litt i en bag og komme meg avsted. Tar det rolig, ingen grunn til å stresse synes jeg. Kommer tidsnok avsted uansett.

Lurer forøvrig på om det er planer om at dette regnet skal opphøre på noe tidspunkt? Til våren kanskje? :klo:

Skrevet

Det regner ikke :opplyser:

Spent på hvor lenge det varer...

Hjulpet paps litt med ymse småting i dag, og nå har vi spist deilige reker og har plan om en sløv lørdagskveld. Deilig!

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Og god ny-uke! Plutselig mandag igjen, igang med uke 43 og snart bare to måneder igjen til jul. Hvor blir oktober av? :klo:

Tungt å stå opp i dag også, skikkelig gåen da klokka ringte. Jeg trenger ferie...

Blir dårlig med trening denne uka ser det ut til, og er ikke sikker på om ryggen er overbegeistret for den løsningen. Men sånn blir det bare av og til... Treffe venninne i byen etter jobb i dag, heldagsseminar med middag på kvelden i morra (får se hvor lenge jeg holder ut...), lang dag på jobb onsdag og mulig sosialt etterpå. Trene litt torsdag kanskje (hvis jobbprosjektet går etter planen denne uka...)? :klo: Eller helga? Får satse på det!

Tror jeg skal unne meg en massasje på spa-helga om halvannen uke, mistenker at det kan gjøre godt...

Ellers en bra start på mandagen og uka rundtom?

Skrevet

God morgen!

Syns den ryggen din er litt kranglete altså. Dårlig gjort. Syns definitivt du skal unne deg den massasjen. Det har du sikkert veldig godt av.

Grei start på uka, kan vi si. Og ja - enig i at det går fort asså!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God etterrmiddag :)

Travel uke for deg, skjønner jeg. Håper du finner tid til å trene og bevege på en kranglete rygg. Høres ut som massasje er en veldig god ide! :)

Skrevet

God morgen!

Syns den ryggen din er litt kranglete altså. Dårlig gjort. Syns definitivt du skal unne deg den massasjen. Det har du sikkert veldig godt av.

Grei start på uka, kan vi si. Og ja - enig i at det går fort asså!

Ryggen krangler litt til og fra, spesielt når det går litt for lenge mellom hver treningsøkt eller en god tur med litt bevegelse. Den er visst ikke laget for sofa og stol... Men ikke så mye å klage på nå i grunn, den holder ut. Men en smått hektisk jobbhøst begynner å merkes igjen (etter massasjen jeg hadde for rygg og skuldre før ferien i sommer), så tror nok jeg skal få bestilt litt massasje. Gleder meg!

Koselig bysleng med venninne i ettermiddag, og deilig mat på restaurant. Masse kjasing gjør godt på en mandag! En kjapp tur på jobb i morra tidlig før det blir seminar og messe resten av dagen.

God etterrmiddag :)

Travel uke for deg, skjønner jeg. Håper du finner tid til å trene og bevege på en kranglete rygg. Høres ut som massasje er en veldig god ide! :)

God kveld i heimen! :klem:

Satser på at det blir rom for litt trening etterhvert, om ikke annet så hadde det gjort godt på torsdag.

:veslejenta:

Skrevet

Mårnings!

Innom jobb en liten tur før det bærer avsted på seminar resten av dagen.

Trøtt fuggel i morges, sovet urolig i natt... Ble sittende litt lenger foran tv'n i går, kanskje ikke det lureste? :klo: Får satse på tidlig kveld i kveld.

:kaffekopp: serveres og ønsker alle en strålende t-dag!

Skrevet

God kursdag!

Og jeg syns forresten at du kan unne deg massasje litt oftere enn en gang i kvartalet - da kan det hende du blir litt bedre også ;)

Skrevet

:vinke:

Vel hjemme, skippet den sosiale middagsbiten av seminaret i kveld. Trøtt rett og slett, og ganske mos i toppen til slutt. Fikk kjøpt en julegave og et par jeans (ENDELIG!!!) på vei hjem, og har nå inntatt litt middagsrester.

Ikke fått gjort noe annet enn å kante i sofaen (kunne rukket trening i dag, men...). Kanskje gjøre litt her?

God venninne ringte akkurat, og det ser ut til at vi må avlyse spa-helgen neste helg. :sukk::trist: Den hadde jeg trengt altså! :kjefte: Vet endelig i morra, men regner med at vi må avlyse (venninnas husdyr må gjennom operasjon i slutten av neste uke, og det krevde litt ekstra tilsyn og medisinering en periode etterpå. Skjønner det godt bare litt skuffa allikevel...). Vurderer om jeg skal høre med ei anna venninne i stedet, men tviler hun får det til på kort varsel... Jaja, shit happens. Penger spart... :nigo: (eller, de pengene ble kanskje brukt i dag, på to nye jeans? :klo: )

Skrevet

Nei æsj så utrolig kjedelig!! :( Kanskje ikke aktuelt å reise aleine heller??

Hvor fikk du tak i jeans forresten? Jeg kunne trengt noe nytt ser jeg..

Skrevet

Tviler på at jeg reiser alene, var liksom så innstilt på venninnetur. Og tror lommeboka hadde vært fornøyd om jeg ble hjemme istedet for at turen blir enda dyrere... :sjenert:

Fant jeans i en butikk her i byen, som for øyeblikket hadde supert utvalg i forskjellige størrelser og bukselengder. Fant endelig bukser med lange bein og god passform :hoppe: Gi et hint om du vil ha utdypende informasjon om butikk og plassering på PM :nigo:

Skrevet

Vil gjerne ha litt info ja :nigo:

Ja, det kan vel fort bli litt dyrere, men kanskje du kan finne noe lokalt, bare for tafsinga sin del :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...