Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

God søndagsmorgen :)

Ser ut som du har en avslappende og fin helg. Akkurat det du trengte nå? Ha en fin søndag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett ingen dum helg dette nei!

Et lite venninnebesøk fredag, trening og bysleng i går før sløv sofakveld. Rusletur med venninne og litt kjasing i sofaen i formiddag, før jeg tok en sleng hit og dit på egenhånd. Deilig med frisk luft i finværet! Nesten ikke en sky i sikte, sånt liker vi! Men nå er sofaen inntatt :veslejenta: Og blir nok her i kveld...

Kanskje begynne å planlegge treninga for uka? :klo:

Får venninnebesøk til helga, gleder meg skikkelig! Venninna kommer hit på husmorferie, og vi skal bare kose oss og slappe av.

Men nuh skal resten av søndagen nytes!

:sol:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som du har hatt en herlig helg. :)

Skrevet

Mårnings!

Våknet med hodepine i morges, forsøkte meg i dusjen, men tok to piller og krabba under dyna igjen. Formen bedre nå, men blir sløv og rolig dag på sofaen. Ingen utskeielser når man er hjemme fra jobb...

:kaffekopp:

Skrevet

God bedring :kose:

Takk :klem:

Skrevet

Ausann :(

For en dårlig start på uka altså! Håper hodet skjerper seg og slutter å plage deg utover dagen. Og ta det veldig med ro :opplyser:

Skrevet

Kan ikke ta det mer med ro enn jeg gjør i dag :veslejenta: Og hodet er mye bedre!!

Skrevet

Jeg lengter hjem til sofaen.

Blitt forkjølet og er temmelig glad for at det eneste som skjer denne uken er jobben.

God bedring. :roser:

Skrevet

Jeg vasker litt tøy, ellers supersløv dag. Gleder meg til å komme tilbake til samfunnet i morra :jepp:

Ser finalen på Slankekrigen og gleder meg til intervallspinning imorra...

Skrevet

Usjda, syk Fuggel vil jeg da ikke ha. God bedring. :kose:

Skrevet

Takk takk! Formen er småslækk, men ellers greit. Kjedelig å være lenket til sofaen da, gir ikke akkurat masse energi...

Skrevet

Tror sofaen er i ferd med å gi meg gnagsår... Men nå gidder jeg ikke gjøre noe heller, skal bare slenge her frem til sengetid. Gleder meg til spinning imorra!! :trene:

Skrevet

Greit å ta det med ro når hodet dunker!

Fremdeles god bedring!

:klemmer:

Skrevet

Ingen hodepine lengre, bare en slækk sofafuggel :sjenert:

Skrevet

Bare hold deg i ro i kveld du, så kanskje du er i fin form igjen i morgen. :klem:

Skrevet

Regner med å være full fart igjen imorra. Er i alle fall klar for å komme meg ut i samfunnet igjen! :opplyser:

Skrevet

Så fuglereiret er ikke en del av samfunnet altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...