Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tur er ikke dumt det!

Men aner meg at det blir lange dager, mye jobbing og generelt en sliten fuggel som kommer hjem fredag ettermiddag. Men greit med litt kontorbytte noen dager :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Bra at formen er bedre, så ble det en ok start på uka likevel :) Og bare to dagers uke med vanlig jobb er vel helt ok. Kjekt med litt miljøskifte i blant :)

Skrevet

:natti:

Kjempekoselig ettermiddag og kveld, med venninnebesøk, god middag og et lite kaffebesøk av mams og paps. Nå skal en trøtt fuggel rydde litt og klargjøre for en tur under dyna. Blir godt! Kanskje se House først? :klo:

Slapp kveldsjobbing, det så litt stygt ut ei stund. Men ser ut til at det ordnet seg til slutt :jepp:

Fremdeles litt usikker rundt trening i morra, men får ta det litt som det kommer. Kanskje greit med en litt rolig kveld med pakking og pusling før fem dager på farta (tre dager med jobb, så på tur i helga igjen).

Miljøskifte er slett ikke dumt!

Sov godt! :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Håper formen er stigende, så du orker trening i dag. Og ikke minst at du er klar for tur med jobb i morgen :)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Ser trening litt ann utover dagen, godt mulig jeg drøyer til over helga (for å være på den sikre siden...). Men formen er i grunn ganske så bra, skal absolutt ikke klage! Heldigvis :nigo:

Fått skikkelig høstvær her i dag, sterk vind, regn og ca 10 grader. Lengter ikke så veldig ut kan man si. Ingen tvil om at det er høst på gang!

Skrevet

Høres mistenkelig ut som været her -bare å fylle tekoppet, finne fram sjalet, tenne et par stearinlys og åpne boka :nigo: *liker høst* Mulig jeg bør vente til etter jobb, dog... :fnise:

Skrevet

Var den tanken jeg også tenkte, Daria...

At kanskje man skulle pakke litt i ettermiddag, krølle seg sammen i sofaen med pledd, tente stearinlys og boka :nigo:

Høst er slett ikke feil!

Skrevet

Høst er herlig ja - jeg liker høstkvelder jeg og, men foreløpig så har jeg ikke mulighet til å sitte under pledd noen stund :roll: Her gjelder det å sortere og plassere lizzom...

Travel uke for fuglen, høres det ut som, men trøsten er at da kommer helga fort og overraskende :ler:

Skrevet

Noe sier meg at jeg kanskje bør sjekke værmeldinga før jeg pakker til morgendagens tur sørover. Her er det strålende sol i dag...

God formiddag Fuggel'n. :kaffekopp: Godt å se at du er godt som frisk igjen. :klem:

Skrevet

Halv to, og kjenner klokka plutselig begynner å gå litt saktere nå... Egentlig vært lite mas på jobb i dag, og jeg varierer mellom å være ganske så effektiv og så være riktig så ineffektiv :sjenert: Men skal vel klare å holde ut siste halvannen timen... Tror kanskje det blir litt handling og ærend etter jobb i dag (burde ordnet et par ting før helga, og innser at det er helg når jeg kommer hjem fra 3-dagersen). Så får det bli litt pakking og pusling etterpå tenker jeg :jepp:

Vinden ser ut til å ha roet seg litt, men det regner jevnt og trutt. Vått!

Liker igrunn høsten jeg også, er deilig å kunne krype sammen i varmt tøy, pledd etc, og tenne masse stearinlys igjen. Men når det slår over til sludd, snø og frost, da skulle jeg gjerne evakuert for ei stund gitt (og det har jeg jo stort sett gjort de siste vintrene også :fnise: ). Koselig med snø til jul da :jepp: (har hørt rykter om at julepynten allerede er på gang hos Ikea, og da er vel Plantasjen rett rundt hjørnet de også...).

Skrevet

Julepynt vil jeg ikke se før november :riste:

Skrevet

Veldig enig, Daria :opplyser:

Men tviler på at vi får ønsket vårt oppfylt....

Skrevet

Julepynten kan godt vente til november ja. :jepp: Men jeg synes Panduro og andre hobbybutikker er litt sent ute med julevarene sine. De må da skjønne at det tar tid å lage julegaver og produkter til julemesser... *utålmodig sau*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høstkvelder er kjempekoselige, synes jeg. Tenne lys, pakke seg inn i pledd og bare slappe av. Herlig :) Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Koffert pakket, veske tømt for potensielle flytende substanser, taxi bestilt og søpla bært ut. Begynner å få litt oversikt med andre ord.

:veslejenta:

Skrevet

OK... jeg er offisielt uoppdatert! Hvor skal du nå?

Skrevet

OK... jeg er offisielt uoppdatert! Hvor skal du nå?

Herved oppdateres du offisielt:

Jeg skal på en liten jobbreise til annen kant i landet fra ons til fre. Flyet går rett over kl 07 i morgen... Hjem igjen fredag ettermiddag, og så hjem til mine foreldre lør-søn med fest hos vennepar lørdag kveld. Full fart med andre ord!!

Skrevet

Takk for oppdatering.

God tur, god helg og herleg fest!!!!

Skrevet

Hehe!

Tusen takk! Blir ikke sent i dag kjenner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...