Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble omelett til middag i dag, og en rusletur med ei venninne senere. Må visst handle litt, var stusselig det som gjemte seg i kjøleskapet. Men litt mat finnes alltid :spise:

"som en kasse kaniner" er et genialt uttrykk! Har i grunn ikke tenkt så mye over det siden jeg har kjent til det og brukt det i maaaange år. Vel innarbeidet! Men meget anvendelig :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

I mitt hode er en kasse kaniner temmelig koffert-uttrykk, så jeg måtte bla meg bakover her for å se hva du har holdt på med i helga :ler:

Skrevet

Jeg satser på at jeg får en forklaring på uttrykket når jeg kommer til Fuggelland i november. For jeg finner ingen logisk forklaring på det... :klo:

Skrevet

I mitt hode er en kasse kaniner temmelig koffert-uttrykk, så jeg måtte bla meg bakover her for å se hva du har holdt på med i helga :ler:

:ler:

Det har vært en superkoselig helg, men lite koffertaktiviteter :ler:

Skrevet

Jeg satser på at jeg får en forklaring på uttrykket når jeg kommer til Fuggelland i november. For jeg finner ingen logisk forklaring på det... :klo:

Fint, da har vi noe å drodle over i november :fnise:

Skrevet

En tur innom butikken for å få fylt opp kjøleskapet litt, 3 maskiner med klær er vasket og hengt opp, litt tøy er lagt sammen og jeg har gått en times tur med ei god venninne. Kjempekoselig med en skravletur i passe tempo!

Skrevet

:vinke:

God morgen!

T-dag og :regn: men ellers ved tålig godt mot. Booket spinning i ettermiddag, og satser på å få gjort litt i heimen også. Ble liksom bare klesvask og bretting i går, og et fullt stativ med klær som forhåpentligvis nærmer seg tørre i dag. Men kanksje man burde tjoge over med støvsugeren også? Har også en plan om å få satt i gang "prosjekt BOD" i løpet av nærmeste fremtid, først og fremst rydding og kasting... Trengs!

:kaffekopp: er servert!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper T-dagen blir bra, og at du får både en god treningsøkt og får gjort litt i heimen :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper dagen blir så effektiv som du planlegger. :duskedame:

Skrevet

God formiddag!

Så masse du får unna deg altså! Imponert.

Jeg syns kassa med kaniner var helt genial - jeg ser for meg en sånn gjenspikret kasse med litt glippe mellom plankene stappfull av kaniner som kravler og maser - så pelsen stikker ut mellom spilene :ler: Neida, katta er ikke billedlig i hodet i det hele tatt :nigo:

Skrevet

"Å surre som ei kasse kaniner" er et uttrykk som har vært brukt i vår familie i mange år, jeg har i alle fall hørt det siden jeg var ganske så liten. Er heller ikke så mange som har undret når jeg har sagt det, så har automatisk tatt det for gitt at det er et gangbart og velbrukt uttrykk.

Min billedlige kasse er riktignok ikke stappfull, det er litt rom til at de får surret rundt skikkelig :fnise:

Skrevet

Tjoge er forøvrig heller ikke et velkjent ord i mitt vokabular, men her antar jeg vi snakker dialektuttrykk :ler:

Skrevet

Tjoge er nok et VELDIG lokalt uttrykk... :sjenert:

Skrevet

Nå ser det ikke ut til at støvsugeren får så mye selskap i dag uansett :sjenert:

Skal treffe ei venninne etter spinninga og vi skal ut og gå tur. Blir koselig! Aner meg at det blir en rolig tur med mye kjasing i dag også (egentlig et fint substitutt til å sitte i sofaen og kjase :fnise: ), men deilig det! Spinning først, skifte til litt turtøy (spinningsko og polstra bukse er vel ikke helt ideelt på rusletur) og så hjem til litt dusj og dill etterpå tenker jeg. Koselig!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en perfekt ettermiddag! Støvsuginga finner du igjen senere :)

Skrevet

:kaffekopp:

Himmel så trøtt man kan være på en onsdag!

Og ble møtt med smått kaos på jobb i dag, så ble pangstart på dagen. Men håper jeg skal få senket skuldrene litt nå, og kanskje kommet meg innom et møte jeg skulle vært i? Ble forhindret av andre ting, men nå har jeg vel ikke så veldig god unnskyldning lengre... :sjenert:

Finfin ettermiddag i går, med god spinningøkt og deilig rusletur. 5 km er jo tur det også! :opplyser:

I dag satser jeg på ny spinningøkt, og så kanskje litt huslige aktiviteter? Vi får se... :sjenert:

Skrevet

God morgen birdybabe! :nigo:

Hey du! :sexy:

:fnise:

Fremdeles ikke kommet meg i møte, og nå er det lunsj. Full fart og stormende jubel med andre ord (og øyne som går i kryss, hode som ikke virker og en sliten og sulten skrott).

Litt blå-onsdag i dag... :sukk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Uff, så kjipt med blå-onsdag :troest:

På den positive siden så er arbeidsdagen din snart over, og det går jammen kjapt mot helg igjen! Hang in there! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...