Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlig med avspasering og trening i stedet for jobb da gitt :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Superdeilig!

Og veldig godt å ha unnagjort treninga så tidlig! Fikk også telefon fra paps nå, de ville ta en tur bort hit på kaffe. Kjempekoselig!! :hoppe: Rydde bittelitt først kanskje?

Endret av Roadrunner
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Onsdag og bare et par små dager til helg og roadtrip for roadrunner ;)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

:hoppe: hurra for avspasering :trene: og :kaffekopp: besøk! :hoppe:

Slett ingen dum tirsdag det nei! :hoppe:

God morgen :kaffekopp:

Onsdag og bare et par små dager til helg og roadtrip for roadrunner ;)

Ha en fin dag :klem:

Hump day er i gang...

Trøtt fuggel, men ser optimistisk på at det bare er halvannen dag igjen på jobb (om vi ikke teller i dag - og det gjør vi jo normalt ikke). Klar for helg! (som alltid...).

Grei treningsøkt i går, en mix av litt kardio og litt styrke. Vet at jeg får kjørt enkelte muskelgrupper skikkelig i dag, så tok det litt rolig på armer og kjernemuskulatur i går :sjenert: Bilen er lastet full av dill som skal leveres på søpla, treningstøyet ligger klart og jeg satser på en smått effektiv onsdag, Må kjøre en runde klesvask før helga også...

Kjempekoselig ettermiddag/kveld i går, og det ble sågar en tur på Ikea etterhvert. Mams og paps er i oppussingsmodus, og vi diskuterte både kjøkkenløsninger og baderomsløsninger. Og jeg så på mulige løsninger til boden min, og kjenner jeg er klar for å ta litt mål og få på plass en mer fungerende løsning. Kanskje et lite prosjekt for høsten? :klo: har snakket om det lenge nå, så hadde vært godt å få tatt det... Vi får se, det blir uansett ikke denne uka...

:kaffekopp: er servert, og ønsker alle en finfin hump day! :klem:

Skrevet

God morgen og god hump-day!

Så hyggelig med Ikea-sleng og kaffevisitt. Høres ut som du fikk mye ut av dagen i går - og at du skal få mye ut av dagen i dag også :)

De har noen veldig årlreite hylleløsninger på Ikea - for boder og slikt, så du finner helt sikkert en bra løsning der.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som du hadde en herlig dag i går ja. Håper du får en like fin dag i dag også. :)

Skrevet

God morgen og god hump-day!

Så hyggelig med Ikea-sleng og kaffevisitt. Høres ut som du fikk mye ut av dagen i går - og at du skal få mye ut av dagen i dag også :)

De har noen veldig årlreite hylleløsninger på Ikea - for boder og slikt, så du finner helt sikkert en bra løsning der.

Ser ut til å bli full fart i dag også ja.

Og jeg hadde glemt en avtale med ei venninne, så det blir nok en rusletur også.. Hvis vi får det til. Må sjekke med henne at vi fremdeles har avtale! :bond:

Ser for meg at det blir en garderobeskap-løsning i boden. Rett og slett fordi jeg ønsker å bruke rommet til litt mer enn bare bod, og da er det kjekt med dører som kan lukke rotet inne (så på en ok skyvedørsgarderobe på Ikea i går), og mulighet for å henge bort vinterjakker etc. Mulig kombinere boden med garderobe-løsning også - slik at jeg kan få bort litt "rot" fra min lille gang, så må tenke litt større enn bare "bod". Få inn en kommode som kan inneholde litt "kontorrekvisita" og kanskje ha printeren der også? Den står nå på kjøkkenet i mangel av bedre sted... Spennende, og fort gjort å utsette :ler:

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som du hadde en herlig dag i går ja. Håper du får en like fin dag i dag også. :)

Satser på finfin dag i dag også! Men ser at ettermiddagen blir hektisk...

:kaffekopp:

Skrevet

Kjekt med et "roterom" -man bare lemper alt inn, lukker døra, og så er det ryddig i resten av huset :fnise:

Skrevet

Kjekt med et "roterom" -man bare lemper alt inn, lukker døra, og så er det ryddig i resten av huset :fnise:

:jepp:

Problemet nå er at "roterommet" er så rotete og lite oversiktlig, at jeg egentlig ikke har plass tli alt jeg skulle hatt der inne, og ikke har oversikt over hva som egentlig står der... Og da blir det bare kaos! Så noe MÅ gjøres... Rett og slett...

Skrevet

Da har jeg fått avklart med venninna, og vi avlyser rusleturen til fordel for en tur på kafe :nigo: Hun var ikke helt i form, og fuggel'n trenger vel strengt tatt litt næringsinntak på det tidspunktet :opplyser: Ettermiddagen går uansett i ett, men nå blir det en liten matpause med skravling i stedet for "trimtur" med skravling (" fordi det er mer skravling enn trim... :sjenert: )

Skrevet

:natti:

Trøtt fuggel gitt... Og har begynt å se oftere og oftere på klokka... Satser på at det er såpass greit her i ettermiddag, at jeg kan løpe ut døra i det klokka bikker 15. Blir fort snaut med tid til alt som skal rekkes, men satser på at det går seg til. Godt for alt som er gjort! :opplyser:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du kom deg avgårde kl 15, og at det blir en hyggelig ettermiddag med både trening og kafè :)

Skrevet

Bilen tømt for søppel, fuggel'n har trøkka inn en banan og er klar for trening.

Skrevet

:veslejenta:

Vel hjemme, vaskemaskinen er startet og fuggel'n er dautrøtt. Gikk heldigvis kjapt og enkelt å tømme bilen for søppel, og fikk grei tid før treninga. Tung skrott på timen, men veldig fornøyd etterpå! En kjapp dusj (med tidenes dårligste trykk...), og en superkoselig tur på kafe med ei god venninne etterpå. God mat og et par timer med skravling gjør godt! :hoppe: Ikke akkurat lavkarbo, men godt for sjela :jepp: Nå skal det sløves litt på sofaen, før jeg kanter i senga :natti:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Endelig torsdag! Det betyr at det bare er denne fulle dagen igjen på jobb denne uka, og ca 4 timer i morra, SÅ er det helg. Som vanlig veldig klar...

Nok å gjøre her i dag, bedriftsidrett i kveld og kanskje litt pakking? :klo:

Middagsrester på menyen (ikke dumt!) og ellers ingen store planer.

Skrevet

I morgen på denne tiden gjør vi helt andre ting :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sommerfugler i magen? Håper du får en knallfin helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...