Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, så var det kanskje bare en uttrykksmåte, og det ble helt feil.

Ingen pirker og/eller kverulerer her, altså... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen pirker og/eller kverulerer her, altså... :fnise:

Nei, det vet vi ingenting om... :engel:

Skrevet

Yeah right! :opplyser:

Lunsj unnagjort (har begynt en sjarmerende ny kollega her altså :lur: ) og fuggel'n har en plan om å få unnagjort litt til før det er helg.

Skrevet (endret)

Du har planer om å få unnagjort den nye kollegaen...? :fnise:

Endret av Daria
Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Kjekt med nye, sjarmerende kolleger :lur:

Det er faktisk helg! :hoppe: Ha ei kjempefin helg, RR :klem:

Skrevet

:skratte:

Dagens latterkick!

Hadde kanskje ikke vært så dumt? :lur:

:ler:

Kjekt med nye, sjarmerende kolleger :lur:

Det er faktisk helg! :hoppe: Ha ei kjempefin helg, RR :klem:

Helg!! :strix:

God helg til deg også :klemmer:

Skrevet

:skratte:

Her fikk man dagens store latter, dypt nede i en åpen koffert....

Skrevet

Jepp, her ligger kofferten åpen og klar... :fnise:

Skrevet

:hoho:

Endelig helg! :hoppendeglad:

Lå lenge og kjente etter om jeg ikke hadde veldig vondt et sted i dag tidlig, men kom frem til at jeg heller burde forsøke å forsove meg litt.. Men jeg var på plass på jobb to minutter før jeg skulle, så et eller annet må ha skjedd :ler:

Skrevet

:hoho:

Endelig helg! :hoppendeglad:

Lå lenge og kjente etter om jeg ikke hadde veldig vondt et sted i dag tidlig, men kom frem til at jeg heller burde forsøke å forsove meg litt.. Men jeg var på plass på jobb to minutter før jeg skulle, så et eller annet må ha skjedd :ler:

Så du klarte ikke å forsove deg selv om du forsøkte? :fnise:

Og du? Om ei uke er vi på tur!!! :reise:

Skrevet

Å så gjerne jeg skulle vært i hovedstaden neste helg. Men det blir så mye farting på meg denne høsten, så jeg kan ikke finne på flere sprell nå. *sitter og funderer på hva jeg skal pakke til Sverigeturen i morgen).

Skrevet

God tur i morgen, Sauen!

Jeg må vel pakke et par plagg i morgen jeg også, så jeg kan få tatt en dusj etter jobbingen. Skal en liten dagstur til mine kjære foreldre, hjelpe til med en liten hagedugnad før høsten setter inn for fullt. Godt å kunne hjelpe til litt! Men nettopp fordi jeg vet at morgendagen blir lang og intens, så har jeg en sløv og rolig ettermiddag/kveld i dag. Har rett og slett landet skikkelig i sofaen her. Og ingen store planer om å gjøre det helt store... Vanne blomster, finne frem det jeg skal ha med meg i morgen, og vaske et par små maskiner med klær kanskje? Burde støvsugd, men det får vente til søndagen.

Nye kollegaen ja :fnise: Han begynte for noen uker siden. Vi har småpratet litt i gangen innimellom, og i dag satte han seg ved siden av meg i lunsjen. Veldig koselig, fikk pratet litt mer enn bare i forbifarten. Ikke noe annet enn en liten fasinasjon, men det er jo koselig det i hverdagen :jepp:

Har jeg forresten sagt hvor glad jeg er for at jeg er ferdig med malingen? Måtte beundre resultatet i dag, og synes i grunn det ser riktig så bra ut :hoppe: Deilig!

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kos deg og nyt en rolig fredagskveld! Det skal jammen jeg gjøre :)

Og veldig trivelig med hyggelige, sjarmerende kolleger. Det gir hverdagen et lite piff :)

Utrolig deilig å være ferdig med både maling og overtidsjobbing for denne gang, tenker jeg. Kan endelig nyte litt helg og fri.

Ha en god kveld :klem:

Skrevet

Om en uke er vi på tur ja, jeg gleder meg veldig!! :bolledeig: Kom på da jeg svingte av europaveien i dag(der jeg snakket om at du kunne plukke meg opp), at jeg kom til å kjenne igjen bilen din, så da kom det nok til å gå greit :fnise:

Ser virkelig frem til en helg borte med kos og avslapping og ingen mann som kjeder seg :fnise:

Skulle bli en avslappende helg her også, men det ble med tanken... Tydelig at septiktanken har tatt i mot nok, og sendte vannet fra vaskemaskinen rett ut på gulvet... Jau... Skal jeg ringe vakttelefonen i kveld eller i morgen tidlig tro? :fnise:

Skrevet

Kos deg og nyt en rolig fredagskveld! Det skal jammen jeg gjøre :)

Og veldig trivelig med hyggelige, sjarmerende kolleger. Det gir hverdagen et lite piff :)

Utrolig deilig å være ferdig med både maling og overtidsjobbing for denne gang, tenker jeg. Kan endelig nyte litt helg og fri.

Ha en god kveld :klem:

Litt piff er sjelden feil :sjenert:

Utrolig godt med en sløv fredagskveld på sofaen, kjenner det gjør godt for en trøtt og sliten skrott. Har lyst til å se Senkveld i kveld, men er veldig spent på om jeg klarer å holde meg våken. Tror jeg kunne sovnet før halv ni... Men ingen vekkerklokke i morra! (selv om jeg ikke bør sove bort hele dagen i morra....)

Om en uke er vi på tur ja, jeg gleder meg veldig!! :bolledeig: Kom på da jeg svingte av europaveien i dag(der jeg snakket om at du kunne plukke meg opp), at jeg kom til å kjenne igjen bilen din, så da kom det nok til å gå greit :fnise:

Ser virkelig frem til en helg borte med kos og avslapping og ingen mann som kjeder seg :fnise:

Skulle bli en avslappende helg her også, men det ble med tanken... Tydelig at septiktanken har tatt i mot nok, og sendte vannet fra vaskemaskinen rett ut på gulvet... Jau... Skal jeg ringe vakttelefonen i kveld eller i morgen tidlig tro? :fnise:

Gleder meg jeg også! :strix:

Så du kjenner bilen min? Sett bilde annet sted da jeg kjøpte den, kanskje? :klo: Hvis ikke så er jeg skikkelig forvirra...

:sjokkert: Høres ut som en utrolig kjip start på helgen med vann utover alt.... Usj! Ringe vakttelefonen i kveld kanskje? Eller? Tenkte bare hvis dere må en måte skulle på toalettet i kveld/natt :sjenert:

Skrevet

God tur i morgen, Sauen!

Jeg må vel pakke et par plagg i morgen jeg også, så jeg kan få tatt en dusj etter jobbingen. Skal en liten dagstur til mine kjære foreldre, hjelpe til med en liten hagedugnad før høsten setter inn for fullt. Godt å kunne hjelpe til litt! Men nettopp fordi jeg vet at morgendagen blir lang og intens, så har jeg en sløv og rolig ettermiddag/kveld i dag. Har rett og slett landet skikkelig i sofaen her. Og ingen store planer om å gjøre det helt store... Vanne blomster, finne frem det jeg skal ha med meg i morgen, og vaske et par små maskiner med klær kanskje? Burde støvsugd, men det får vente til søndagen.

Nye kollegaen ja :fnise: Han begynte for noen uker siden. Vi har småpratet litt i gangen innimellom, og i dag satte han seg ved siden av meg i lunsjen. Veldig koselig, fikk pratet litt mer enn bare i forbifarten. Ikke noe annet enn en liten fasinasjon, men det er jo koselig det i hverdagen :jepp:

Har jeg forresten sagt hvor glad jeg er for at jeg er ferdig med malingen? Måtte beundre resultatet i dag, og synes i grunn det ser riktig så bra ut :hoppe: Deilig!

Takk. :) God tur til deg også!

Håper du har kommet lenger enn meg i pakkingen. Jeg har utsatt hele greia til i morgen. :veslejenta:

Skrevet

Takk. :) God tur til deg også!

Håper du har kommet lenger enn meg i pakkingen. Jeg har utsatt hele greia til i morgen. :veslejenta:

Pakke? Jeg? I kveld?

Jeg har gått fra sittende til liggende på sofaen...

Skrevet

Ja, jeg husker når du kjøpte den, fikk link og greier, i blogg eller på pm kanskje, husker ikke, men jeg husker bilen, samme som svigermor sin-men din er sort, mener jeg å huske??

Jeg lot vann være vann(har råkjeller så jeg bekymrer meg ikke så veldig :sjenert: ), og sovnet på sofaen i stedet... Går greit å gå på do, men tviler på mannen får dusjet før han skal på jobb i morgen, artig... :roll: Ringer de i morgen tidlig, stakkar-kan være kjekt å få fredagskvelden fri i alle fall, håper jeg... :ler:

På denne tiden neste helg er vi på hotell :nigo::hoppe:

Skrevet

Stemmer :nigo: Mørk grå, ikke sort, men ellers imponert over hukommelsen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...