Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe:

Bedriftsidretten unnagjort (var skrekkelig tungt i dag gitt!), bilen vasket (latmannsmåten i vaskehall), og fuggel'n har funnet frem bag og billetter. Pakke litt, og ellers bare slappe av i kveld tenker jeg. Gleder meg til i morra! :duskedame:

Ikke så mye sommerfugler å spore tror jeg, men kjenner jeg gleder meg, og er superklar for helg! Prøver å huske det jeg må huske til helga, og tar resten som det kommer.

Drøyt 4 timer igjen på jobb :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God tur og god helg! :klem:

(Sier det nå, for jeg rekker sannsynligvis ikke i morgen)

Skrevet

God tur og god helg til deg også! Fly forsiktig og kos deg masse!!

Skrevet

God morgen. Regner med at Fuggel'n og vimse er klare for å reise til storbyen nå. God tur. Kos dere masse i helga. :klem:

Skrevet

God tur, kjør forsiktig og ikke glem å plukke om Vimse på veien.

:fnise:

Ses i morgen!

Skrevet

God morgen. Regner med at Fuggel'n og vimse er klare for å reise til storbyen nå. God tur. Kos dere masse i helga. :klem:

Fuggel'n er klar! Bilen er pakket, og fuggel'n har en plan om å gjøre litt på jobb i dag før avreise.

Og kose oss skal vi helt sikkert! :hoppe:

Håper Sauen får en fin helg også! :klem:

God tur, kjør forsiktig og ikke glem å plukke om Vimse på veien.

Ses i morgen!

Vimse? Hvor? Når? Men jeg kan da ikke plukke opp fremmede langs veien? :klo:

Sees plutselig i morgen, gleder meg!

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Litt trøtt fuggel, men ellers ikke så mye å klage over. Den verste stølheten er i ferd med å gi seg, og kjenner jeg er superklar for helg og sosialt samvær. Skal bli godt! Og ikke feil at det bare er drøye tre timer igjen på jobb heller :nigo:

Skrevet

Så bra :hoppe:

Gleder meg!!! Jeg sitter klar allerede jeg da, ferdig pakket og greier :fnise:

Skrevet

*ser for meg Vimse sittende på en koffert*

Skrevet

:ler:

Jeg også!

Så da får jeg forbarme meg over dette mennesket i veikanten og hive meg i bilen.

"On the road again" :romeo:

God helg! :strix:

Skrevet
:ler: Har til og med rukket å shoppe litt før avreise ;)
Skrevet (endret)
:reise: Kjør pent, da. Og kos deg i kveld :hoppe: Vimse får melde fra om hun trenger å bli underholdt ;) Endret av Daria
Skrevet

:reise: Kjør pent, da. Og kos deg i kveld :hoppe: Vimse får melde fra om hun trenger å bli underholdt ;)

Er med på Vimse-underholdning :nigo:

Skrevet

Vimse er utslitt etter timer med trykkende stillhet i bilen og på restaurant...

Skrevet

Kan tenke meg at den stillheten var øredøvende og ubehagelig ja :rulle:

Skrevet
:hoho: Tror knapt det har vært stille ett minutt!! Jeg går inntatt horisontalen på hotellrommet og blir nok der i kveld for å lade opp til i morgen ;) Formen er dårlig, det positive er at jeg får trent både magemuskler og knipemuskler med all nysingen og hostingen ;)
Skrevet

Jeg vet om morsommere måter å trene magemuslklene på :ler: Satse på at formen er bedre i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...