Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8621 Skrevet 10. september 2012 Ble ingen billig stekepanne gitt, men virker solid og bra. Kunne fått den til samme prisen på nett (uten innbyttepanna), men da hadde frakt kommet i tillegg. Så da ble det som det ble... Og nå har jeg kollapset på sofaen og kommer liksom ikke opp igjen Får trøste meg med at jeg har booket både spinning og yoga imorra, bare litt usikker på hvilken time jeg ender opp med... Begge tror jeg blir i drøyeste laget...
fairygirl Skrevet 10. september 2012 #8622 Skrevet 10. september 2012 Gratulerer med nytt leketøy! Ny stekepanne = masse moro på kjøkkenet, er det ikke så? Kos deg i sofaen og nyt litt mer tradisonell trening igjen etterhvert (enten det blir slik eller sånn), etter vellykket malejobb!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. september 2012 #8623 Skrevet 10. september 2012 Grattis med ny stekepanne! Det trenger jammen jeg også. Har bare to sånne billige kjøpt på Ikea, og det er bare skit. Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8624 Skrevet 10. september 2012 Alltid greit å ha skikkelig redskap Kjøpte firkanta panne denne gangen, så har jeg en av hver. Bør bli bra! Sitter forøvrig fremdeles fast i sofaen...
Skravla Skrevet 10. september 2012 #8625 Skrevet 10. september 2012 Jeg kjøpte stekepanne min på hobbymessen på Sjølyst for mange år siden. Og den er like fin fremdeles. Kostet noen hundre kroner den gangen, men når jeg ser hvor lenge den har vart så var det verdt det. Har også gamle kjeler. Ene kjelen har jeg fått av mamma og den er omtrent på min alder. Kjekt å bruke til supper, fårikål etc.
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8626 Skrevet 10. september 2012 Skikkelige ting er gjerne litt mer holdbare! Min gamle, billige stekepanne var virkelig oppbrukt nå...
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8627 Skrevet 10. september 2012 Mørk, men det er uansett mandag...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. september 2012 #8628 Skrevet 11. september 2012 Good morning Håper du får en flott tirsdag
Suzy Skrevet 11. september 2012 #8629 Skrevet 11. september 2012 God morgen! Håper du klarer å bestemme deg for spinn eller tøy tilslutt Kult med stekepanne. Kjekt å ha en skikkelig en! Men jeg husker jeg så på Forbrukerinspektrørene at Bent Stansen kjøper inn hauger med Ikea-stekepanner til 169 kroner stykket til sin restaurant - også bruker han dem til de ryker, kaster og tar en ny. De er forbruksvare, men han hevder de er like bra som dyre panner... og at de er minst like bra ettersom han har råd til å bytte dem oftere. Det var vel en veldig fin opplysning å komme med etter at du har kjøpt Litt til trøst?
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2012 #8630 Skrevet 11. september 2012 God morgen. Gratulerer med ny fin stekepanne. Og ikke hør på Tiger'n du. Nå synes jeg ikke hun var særlig snill mot deg.
Roadrunner Skrevet 11. september 2012 Forfatter #8631 Skrevet 11. september 2012 God morgen! Full fart i dag, men heldigvis kort dag. Reiser om en times tid, da er det tid for seminar. Satser på at det varer dagen ut, og så blir det spinning etterpå. Tror jeg slår fra meg yogaen i dag, og satser på kombotimen i morra i stedet. Oppgitt og frustrert i går kveld, men det hjalp seg heldigvis etterhvert. Hater teite spørsmål og kjipe problemstillinger når jeg er på vei ut døra fra jobb. Selv om jeg ikke kan gjøre noe med det der og da, så er jeg ekspert på å gruble meg halvt ihjel etterpå. Og det går jo kun utover meg selv...
Roadrunner Skrevet 11. september 2012 Forfatter #8632 Skrevet 11. september 2012 God morgen! Håper du klarer å bestemme deg for spinn eller tøy tilslutt Kult med stekepanne. Kjekt å ha en skikkelig en! Men jeg husker jeg så på Forbrukerinspektrørene at Bent Stansen kjøper inn hauger med Ikea-stekepanner til 169 kroner stykket til sin restaurant - også bruker han dem til de ryker, kaster og tar en ny. De er forbruksvare, men han hevder de er like bra som dyre panner... og at de er minst like bra ettersom han har råd til å bytte dem oftere. Det var vel en veldig fin opplysning å komme med etter at du har kjøpt Litt til trøst? Hmpf! Så faktisk det samme jeg også. Men: 1. Jeg har ingen restaurant 2. Jeg gidder ikke kjøpe stekepanne 3 ganger i året 3. Jeg trodde jeg skulle komme billigere ut av det enn det jeg gjorde, men det ble for dumt å rusle ut igjen med min kjipe, gamle og ødelagte teflonpanne uten noe ny. Så det så! God morgen. Gratulerer med ny fin stekepanne. Og ikke hør på Tiger'n du. Nå synes jeg ikke hun var særlig snill mot deg. Tusen takk, Sauen! Snill du...
Daria Skrevet 11. september 2012 #8633 Skrevet 11. september 2012 Jeg kjøpte ikea-panne til 25 kr -den holdt i tre år...
Roadrunner Skrevet 11. september 2012 Forfatter #8634 Skrevet 11. september 2012 Jeg kjøpte ikea-panne til 25 kr -den holdt i tre år... Min Tefal har vart i flere år også Men nå har jeg altså NY, FIN og dyr stekepanne, så det så!
Roadrunner Skrevet 11. september 2012 Forfatter #8637 Skrevet 11. september 2012 Lurer på om seminaret i dag egentlig "bare" er et lunsjseminar, og at det egentlig ikke varer så skrekkelig lenge? Lurer på om jeg skal avspasere litt i så fall? Trene litt i helsestudio kanskje, og skippe spinninga senere? Tok med både spinningklær og vanlig tøy for sikkerhet skyld... Hmm... Får se hva som skjer Samvittigheta mi har en tendens til å dra meg ut på jobb igjen, men lurer på om jeg skal unne meg en time eller to avspasering i dag. Men godt mulig seminaret varer full dag også, vet jo aldri... *forvirra*
Suzy Skrevet 11. september 2012 #8638 Skrevet 11. september 2012 Avspaser! Det har du ærlig fortjent og jæklig godt av
Roadrunner Skrevet 11. september 2012 Forfatter #8639 Skrevet 11. september 2012 Det har du helt rett i, Suzy!! Spinning utgår, helsestudio inngår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå