Roadrunner Skrevet 8. september 2012 Forfatter #8601 Skrevet 8. september 2012 En tur innom her neste helg, kanskje...? Du skal absolutt ikke se bort fra det Eller hva Vimse?
Roadrunner Skrevet 8. september 2012 Forfatter #8602 Skrevet 8. september 2012 En lang, effektiv og fin lørdag. Hjulpet paps med masse hagearbeid, fått nydelig middag og fått skravlet litt. Vel tilbake i leiligheten nå, og har inntatt sofaen. Slappe av og kose meg, og snart stupe i seng. Hva skal man finne på i morgen da? Trene? Husarbeid? Dyreparken? Rusletur? Sløvings?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2012 #8604 Skrevet 9. september 2012 God formiddag Hva landet du på i dag? Håper du har en fin søndag uansett hva du finner på
Roadrunner Skrevet 9. september 2012 Forfatter #8605 Skrevet 9. september 2012 Her våknet jeg til regn i dag... Så nå har jeg skiftet jord på 4 potteplanter, samt delt en svær "Svigermors tunge" i tre deler. Og støvsuget etterpå... Tenkte jeg kanskje skulle få laget litt knekkebrød, vasket badet, startet vaskemaskinen og ryddet litt, ellers slappe av. Rett og slett pusle litt hjemme, men allikevel slappe av litt og ikke MÅTTE gjøre så mye. Akkurat nå er det drikkepause.. Varm! Støl etter i går kjenner jeg, både rygg, armer og legg har fått kjørt seg litt. Godt å kjenne at man har brukt kroppen! Ønsker en fin søndag rundtom også!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2012 #8606 Skrevet 9. september 2012 Høres ut som en perfekt puslesøndag. Kos deg
Roadrunner Skrevet 9. september 2012 Forfatter #8607 Skrevet 9. september 2012 Definitivt en fin søndag, og sannelig ble det ikke en vims blant eksotiske dyr også. Badet får heller vente litt...
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8608 Skrevet 10. september 2012 God morgen! Mandag, gråvær, småtrøtt fuggel og ny uke. Aner meg at denne uka kommer til å gå fort. I dag skal jeg i møte etter lunsj, og regner med at ettermiddagen går da. I morgen skal jeg på seminar fra lunsjtid, og fredag skal jeg gå tidlig for å dra østover. Usikker på eventuell trening i dag, men satser på spinning i morra og litt pilates/yoga på onsdag. Alt røk jo forrige uke....
Suzy Skrevet 10. september 2012 #8609 Skrevet 10. september 2012 God morgen! Du verden - denne uka er jo nesten over før den har begynt! Deilig med litt travle dager, så går tiden fort. Tar litt jeg
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8610 Skrevet 10. september 2012 Jepp, her går det smått i ett denne uka. Men har sett frem til helga lenge da, så er stas at det nærmer seg skikkelig! Og kjenner jeg gleder meg til å få inn et par gode treningsøkter, det trengs virkelig...
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2012 #8611 Skrevet 10. september 2012 Morn-morn! Håper uka går fort og greit - og at helga blir like herlig som du forventer.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. september 2012 #8612 Skrevet 10. september 2012 God morgen Kjekt med uker som går fort, spesielt når en har noe morsomt å se fram til i helga Håper mandagen blir fin-fin
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8613 Skrevet 10. september 2012 Mandagen er fin så langt Tenkte jeg skulle ta en tur innom Jernia i etter jobb i dag, ser de har en kampanje der du visstnok skal få 500 kroner i innbytte for gammel stekepanne dersom du kjøper en ny Woll-stekepanne. Og jeg har en gammel Tefal-panne som rett og slett er oppbrukt... Krysser fingrene for at jeg får byttet den i noe nytt, bedre og mer holdbart!
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8614 Skrevet 10. september 2012 Vimse! Du må sjekke PM'n din Er en tråd som vi startet for et par uker siden, som du er innvolvert i Og så lenge du ikke leser eller svarer, så svarer jeg på dine vegne
Daria Skrevet 10. september 2012 #8615 Skrevet 10. september 2012 Er ikke det like greit da -at vi (jeg vil også ha et ord med i laget) tar avgjørelser på Vimses vegne?
Suzy Skrevet 10. september 2012 #8616 Skrevet 10. september 2012 Jeg har også siklet på Jernia... de har nemlig veldig godt tilbud på Høyang-kjeler med Arne og Carlos-tilbehør og de kjelene vi har hjemme er så herpa at jeg tipper vi har fått i oss mye løs teflon.. som ikke er kjent for å være veldig sunt, tror jeg
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8617 Skrevet 10. september 2012 Jeg har også siklet på Jernia... de har nemlig veldig godt tilbud på Høyang-kjeler med Arne og Carlos-tilbehør og de kjelene vi har hjemme er så herpa at jeg tipper vi har fått i oss mye løs teflon.. som ikke er kjent for å være veldig sunt, tror jeg Stekepanna mi er heller ikke helt sunn nå, og alt setter seg fast (selv med smør i...). Så nå ligger den i bilen, og håper jeg får med meg ny panne hjem i dag. Har kun aluminumsgryter uten teflon, så de får holde ei stund til. Men bruker stekepanna MYE (har to, er den eldste som skal byttes nå), og tror ikke det er særlig sunt i lengden når den er oppbrukt...
Roadrunner Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8618 Skrevet 10. september 2012 Er ikke det like greit da -at vi (jeg vil også ha et ord med i laget) tar avgjørelser på Vimses vegne? Nevnte jeg at Vimse skulle spandere?
Daria Skrevet 10. september 2012 #8619 Skrevet 10. september 2012 Nevnte jeg at Vimse skulle spandere? Så kjekt
Suzy Skrevet 10. september 2012 #8620 Skrevet 10. september 2012 Stekepanna mi er heller ikke helt sunn nå, og alt setter seg fast (selv med smør i...). Så nå ligger den i bilen, og håper jeg får med meg ny panne hjem i dag. Har kun aluminumsgryter uten teflon, så de får holde ei stund til. Men bruker stekepanna MYE (har to, er den eldste som skal byttes nå), og tror ikke det er særlig sunt i lengden når den er oppbrukt... Det er akkurat det - tror ikek det er veldig sunt. Må se an pengepungen før jeg tar meg en tur innom. Det er endel andre utgifter akkurat nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå