Suzy Skrevet 5. september 2012 #8561 Skrevet 5. september 2012 Krampe er helt jævlig faktisk - har fått det i senga et par ganger sjøl og det har resultert i hyling og krigsdans som ikke ligner noe som helst, så jeg hadde noe å bygge bildene i hodet på gitt
Skravla Skrevet 5. september 2012 #8562 Skrevet 5. september 2012 Hadde det enda kommet før ferien... Men nå er jo årets lønnsoppgjør unnagjort og vel så det. Jaja, han spurte litt om det var ting som eventuelt kunne gjøres for å sikre min trivsel, og jeg svarte blant annet at lønn har vært et issue i flere år. Så får vi evt se hva som skjer. Men jeg ble skikkelig tatt på senga, og føler jeg bare bablet i vei tålig usammenhengende. Ikke veldig forberedt akkurat... Plutselig bare en time igjen! Sola har kommet, vinden gir god tørk, og jeg satser på ei god maleøkt. Får ile inn og avbooke spinninga Lønn kan fint forhandles utenom lønnsoppgjøret.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2012 #8563 Skrevet 5. september 2012 Hvordan går det med maleren? Nærmer seg ferdig?
Roadrunner Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8564 Skrevet 5. september 2012 (endret) Skravla: Fikk i alle fall sagt i fra hva jeg mente og så får vi evt se om det skjer noe. Ingen forhåpninger... PH: FERDIG!!! Har pakket sammen nå og akkurat funnet sofaen. Øm og sår i armer og skuldre, sliten i toppen og om mulig enda mer klar for helg. Men det nærmer seg stadig, og jeg er veldig glad for alt som er gjort. Endret 5. september 2012 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2012 #8565 Skrevet 5. september 2012 Gratulerer med ferdig malejobb.
Roadrunner Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8566 Skrevet 5. september 2012 Tusen takk, Sauen! Utrolig deilig å være i mål nå...
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2012 #8567 Skrevet 5. september 2012 Så deilig å være ferdig! Ikke det minste rart at du er glad nå
Roadrunner Skrevet 6. september 2012 Forfatter #8568 Skrevet 6. september 2012 Mårnings! Oooohlala, denne uka er lang! Inderlig godt det er fredag i morgen, men det kunne veldig gjerne vært fredag i dag kjenner jeg. Trenger seriøst helg nå! Bedriftsidretten i ettermiddag, tror det kan være fornuftig med litt bevegelse som ikke innebærer pc-trykking eller malestrøk... Skuldrene og armene har absolutt hatt det bedre ja! Hvis det ikke gir seg uti neste uke får jeg nok ta et par timer hos massøren igjen. Auuu... Står også i fare for å bli lemster i gjespe-muskelen Men ellers ikke så mye å klage over tror jeg. Kostholdet fungerer greit, jeg sover godt om natta (type koma?) og jeg har ingen overtidsplaner med det første. Har funnet frem langbuksa igjen i dag, tror det er første gangen siden i våres en gang. I alle fall på jobb... Men var friskt i morges gitt! (kjente at det ble kaldt i går kveld da sola gikk ned, og fikk litt frosten i meg på slutten av malingsøkten. Nei, her trengs i mengder...
Gjest Purple Haze Skrevet 6. september 2012 #8569 Skrevet 6. september 2012 God morgen Heldigvis ikke lenge til helg nå. Tenker den er veldig velkommen etter den maratonuka du har hatt! Håper dagen blir fin, og at bedriftsidrett hjelper på ømme muskler
Roadrunner Skrevet 6. september 2012 Forfatter #8570 Skrevet 6. september 2012 Satser også på det, PH! Litt bevegelse og frisk luft blir sikkert ikke feil. Mistenker at det blir sofaen etterpå...
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2012 #8571 Skrevet 6. september 2012 God morgen! Bedriftsidrett høres slett ikke dumt ut. Frisk luft pleier å gjøre godt.
Daria Skrevet 6. september 2012 #8572 Skrevet 6. september 2012 Bedriftsidretten i ettermiddag, tror det kan være fornuftig med litt bevegelse som ikke innebærer pc-trykking eller malestrøk... Skuldrene og armene har absolutt hatt det bedre ja! Hvis det ikke gir seg uti neste uke får jeg nok ta et par timer hos massøren igjen. Auuu... Står også i fare for å bli lemster i gjespe-muskelen Trener du den ikke jevnlig?
Roadrunner Skrevet 6. september 2012 Forfatter #8573 Skrevet 6. september 2012 Trener du den ikke jevnlig? Jo... Gjør forsåvidt det Men har drevet litt intensiv intervalltrening i det siste
Roadrunner Skrevet 6. september 2012 Forfatter #8574 Skrevet 6. september 2012 15 minutter igjen, så gjenstår bare fredagen før helg!
Gjest Purple Haze Skrevet 6. september 2012 #8575 Skrevet 6. september 2012 Praktisk talt helg nå! Håper bedriftsidretten var bra. Så kan du nyte sofakos med god samvittighet i kveld
Roadrunner Skrevet 6. september 2012 Forfatter #8576 Skrevet 6. september 2012 Fin økt! Skikkelig våt, så skal bli godt med en dusj snart... Måtte bare ha i meg litt mat først
Roadrunner Skrevet 7. september 2012 Forfatter #8577 Skrevet 7. september 2012 God morgen Gjorde vondt da klokka ringte i morges, og jeg måtte kjøre ei runde med slumring for å holde ut. Men jeg har fått på meg klær, stelt meg litt, og kommet meg på jobb. En veldig etterlengtet fredag er her ENDELIG! Vurderer å gå en time eller to før tida i dag, tror det hadde vært usannsynlig deilig. Men skal ikke noe spesielt, så får se litt hvordan dagen utvikler seg og hva som skjer. Blir det rolig dag her, alt i boks og fuggel'n innstilt på helg så kan jeg jo tusle litt før.
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2012 #8578 Skrevet 7. september 2012 God morgen! Fuggel som går tidligere fra jobb i dag høres bra ut. Håper du får det til. Du trenger så lang helg som mulig.
Skravla Skrevet 7. september 2012 #8579 Skrevet 7. september 2012 Utrent gjespemuskel. Det er omtrent eneste muskelen som får daglig trening...
Roadrunner Skrevet 7. september 2012 Forfatter #8580 Skrevet 7. september 2012 God morgen! Fuggel som går tidligere fra jobb i dag høres bra ut. Håper du får det til. Du trenger så lang helg som mulig. Tror det kan være en god plan ja! Utrent gjespemuskel. Det er omtrent eneste muskelen som får daglig trening... Okei, så var det kanskje bare en uttrykksmåte, og det ble helt feil. Nei, jeg er ikke støl i gjespemuskelen, men jeg burde vært det med tanke på denne ukens aktivitetsnivå. Så det betyr vel bare at den er godt trent... Innimellom gjespinga går det jo i mye skravling, så kjeven er vel en av mine sterkeste muskler? Trøtt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå