Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Satser på at det bare er trøtthet og litt kostholdsgruff som er synderen, men jeg tar det uansett rolig i dag. Laget god middag (pepperbiff, dampet broccoli og bernaisesaus må sies å være en finfin mandagsmiddag), og tenkte jeg skulle pakke treningsbagen til morgendagen og forberede litt annet småtteri. Ellers ta det rolig på sofaen, og satse på en bedre dag i morra. :jepp:

Fått en lang prat med ei venninne som hadde vært på sykehuset i dag (kom akutt inn i natt, men heldigvis hjemme igjen nå, og får oppfølging), og prata litt med mams. Går i ett fremover, så vi prøver å få planlagt litt innimellom.

Men nå tror jeg at jeg skal finne boka mi og sløve litt på sofaen. Rett og slett...

:veslejenta:

Har jo nesten ikke gjort annet hele helga.... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperbiff ble det her også i dag. Men jeg hadde soppstuing til..... Nammmm!

Skrevet

Kjempegodt!! :sikle:

Mett og sjokoladesugen fuggel...

Skrevet

Jeg hadde ostesmørbrød til middag *gourmet* :fnise: Og Ben & Jerry-is til forrett i Slottsparken :sikle:

Skrevet

Jeg har laget biffsalat til lunsj imorra, føler meg flink :fnise:

Skrevet (endret)

Du får bare late som om mandagen er en del av helgen og kose deg med bok og avslapping. Er godt med sånne dager også!! :jepp: Om drøye fjorten dager skal jeg bare sløve med lesing og tv mens reisekompisen er på vift, gleder meg!! :bolledeig:

Har spist hemmelaget kinesisk to dager på rad, litt karbo men ikke sånn at jeg griner, da er det verre med sjokoladen og potetgullet som har gått ned på høykant de siste dagene... *har gått en time i skogen og trent pusten og prøver å ikke tenke på restene av godteriet som ligger i skapet*

:fnise:

:klemmer:

Endret av vimse
Skrevet

Jeg stiller nesten i samme klasse som Daria i dag. Her ble det brødskive med fiskekake til middag.

Skrevet (endret)

Jeg lagde marrokansk omelett for første gang: digg! :)

Endret av fairygirl
Skrevet

Jeg vil gjerne vite litt mer om den Marokkanske omeletten :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne vite litt mer om den Marokkanske omeletten :nigo:

Du tilsetter vel bare en marokkaner? :klo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

En regntung tirsdag, en passe våken fuggel (kanskje ikke så rart, med en komatøs mandag, som endte i en tidlig exit under dyna), spinning i ettermiddag og nok å ta tak i på jobb. Kjapt oppsummert.

Leste ut boka i går, og innså plutselig at det var den siste jeg hadde lånt fra mams. Så enten må jeg hente ny ladning hos mams, innom biblioteket eller kjøpe ei pocketbok. Kan jo ikke være tom for lesestoff! :daane: Har litt blader i en overgangsperiode da :nigo:

Nei, vannmugga må fylles i dag også...

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Her skinner sola foreløpig, men det er meldt regn utover dagen. Dessuten er det kaldt og blåsbortdag. :fryser:

Høres ut som du har en god start på dagen. Håper det fortsetter slik. :klem:

Skrevet

Her går det fremdeles i capribukse og t-skjorte (august er da sommermåned? :klo: )

Men er varmt inne på jobb, så egentlig helt perfekt antrekk.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Her er capri' n lagt vekk. Hjelper ikke om august er sommermåned når været er høstlig. Håper du får en fin-fin tirsdag :klem:

Skrevet

Juni og juli var vel også sommermåneder, men det betyr ikke at det var forsvarlig å gå i capri særlig mange dager... :fryser:

Skrevet

15 grader ute i morges, og lunt inne.

Så jeg kjører capri litt til tenker jeg :jepp:

Men ingen tvil om at det er høst i luften! Her er det skikkelig grått og vått i dag, og nærmest novemberstemning. Men så går det rykter om indian summer mot slutten av uka da :sol::strix: Vi liker! (håper bare det slår skikkelig til i helga også..).

Skrevet

Her var det sol da jeg sto opp, men nå er det overskyet og de første regndråpene faller mot bakken. Regner med at syndefloden kommer når jeg skal gå til bussen. :roll:

Skrevet

Det var ganske sommer her i går ettermiddag, men det er høst i luften om morgenen. Snart på tide å finne fram ytterjakker igjen...

Skrevet

Du tilsetter vel bare en marokkaner? :klo:

:lol:

Her er 12 grader ute, 19 inne, og varmepumpa er i gang.

Skrevet

Lunsjtid!

Halvannen time i telefonmøte, og kjenner jeg er litt kjørt i toppen. Passer greit med en matbit og litt skravlings da, rett og slett.

Oktoberværet fortsetter (og jeg synes i grunn det er riktig så koselig), og jeg har faktisk fått gjort litt av hvert i dag. Begynner nesten å bli effektiv... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...