Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Argh!

Skal snart slutte med denne sutringen og klagingen, jeg lover. Men faders mage altså! Tredje dagen med festligheter, og noen solide smertetak innimellom. Smertestillende tar stort sett det verste, men klarer ikke lindre hele. Og kjenner jeg blir litt oppgitt og lei rett og slett. Har mest lyst til å krølle meg sammen i fosterstilling rundt ei varmepute og bare ligge der og vente til det går over. Men det går jo ikke over med det første :sukk: Håper virkelig det blir bedre utover uka, og at det slipper taket helt snart. Er det ikke hormoner så skal det vel være noe annet...

Med andre ord ingen effektiv eller sosial dag i dag, jeg holder sofaen og pusler hjemme. Ikke mye rydding heller... :sjenert:

Glad for WF med PH i dag ja! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Usj, så kjipt at den magen krangler i dagevis! Håper virkelig det gir seg kjapt :klem:

Og WF med deg er alltid artig! :nigo:

Skrevet

Hatt kjapt besøk av ei venninne, flyttet litt på noen papirerog jobbet en god time på hjemmekontor. Spist middag, laget salat til lunsj imorra og kjørt oppvaskmaskinen. Ja, og så heklet litt. Det var vel i korte trekk min søndag ettermiddag :gjeiper:

:veslejenta:

Skrevet

Håper dagen imorra blir en god mage-dag :hug:

Skrevet

Håper dagen imorra blir en god mage-dag :hug:

Det håper jeg også! Får da være måte på til krølling og trøbling...

Skrevet

Usjameg, det var da ikke en sånn dag Fuggel'n skulle ha. God bedring. :kose:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Eller, den kunne vært bedre... Blir visst sengetøyvask i ettermiddag, og ser ut til å bli litt pilleknasking i dag også. Fakerten altså! :kjefte: Lei nå... Men det verste er vel kanskje at det egentlig er helt "normalt" og at jeg egentlig bare sutrer og klager unødvendig... :fnise: Men det ækk'e noe gøy! :opplyser:

Ellers, jeg har lovet en aldri så liten mandagsoppdatering i forbindelse med den mye omtalte "omleggingen". Her er ukas tall:

Differanse 13.08-20.08: -3,9 kg

Total nedgang siden 13.08: -3,9 kg

Veldig godt fornøyd!

Lørdag spiste jeg mørk sjokolade (70%) samt 1,5 skive loff (!!) med masse reker på. Men vekta viste nedgang allikevel gitt. Ikke verst, spesielt ikke med tanke på at denne magen har herjet som en tulling siden fredag (og still going strong... :murvegg: ). Motivasjonen er bra, innstillingen er bra og jeg er klar for ei ny uke. Blir oppstykket og rotete denne uka også, siden vi skal på tur med jobb fra torsdag til lørdag. Men, får bare ta det som det kommer! :jepp:

:kaffekopp: servert!

Skrevet

Wow så bra at det fungerer! Nesten fire kilo er jo en hel haug - det må jo være motivasjon i seg selv :jepp:

Bra jobba!!

Skitt med magen, men det er vel ikke annet å gjøre enn å takle det ettersom det kommer og går. Har du forsøkt varmeflaske sånn på kvelden og natta som lindring? Og bruker du Naproxen (eller lignende virkestoffer)?

Forsyner meg med :kaffekopp:

Skrevet

Naproxen har jeg faktisk ikke tenkt på :sjenert: (jepp, er lenge siden jeg har sloss skikkelig med menssmerter), men fikk tips om det på jobb i dag også, så skal få handlet et brett i ettermiddag og ha klart hjemme. Men håper virkelig at det verste er over nå (ikke fullt så vondt i dag kjennes det ut til), og at det er lenge til neste gang.

Er kjempefornøyd med 4 kg på ei uke! Regner ikke med at det fortsetter i det tempoet, men veldig gøy med en solid kickstart! Og motiverende er det så absolutt!

Da var både fly og hotell booket til utenlandsturen før jul, så da kan vi bare lene oss tilbake og glede oss skikkelig :jepp: Blir moro!

Skrevet

Oi! Fire kg på en uke. :daane:

Håper magen oppfører seg bedre utover dagen. :kose:

Og når er det du skal på tur? *håper ikke det kolliderer med mitt besøk i Fuggelland*

Skrevet

Satser på at magen skjerper seg utover dagen, den kan jo ikke holde på på dette viset noe særlig lengre nå? I så fall streiker jeg! :opplyser:

Reiser Luciadagen, så tror vi skulle ha god margin til ditt besøk her? (mener du snakket om måneden før... :klo: )

Skrevet

Luciadagen ja. Da er mitt besøk forlengst over. Det er ingen som får meg vekk fra Trondheim i dagene rundt lucia. Da er det spennende prosjekt. :hoppe:

Ser ut til at det blir litt reising på meg denne høsten. Får ta igjen litt av det jeg ikke har fått reist i sommer. :hoppe:

Skrevet

Regnet med at du var fullt opptatt på prosjektfronten da ja. Alle i boks allerede? Du har jo blitt en racer på det opplegget der! :hoppe:

Så moro med litt reising i høst! Mer enn turen til Fuggelland? Godt å brekke av høsten litt synes jeg. Riktignok lenge til desember, men får jo en liten tur i september også (og en nå til helga), så ukene går unna.

Skrevet

Ikke alle i boks enda. Men ganske mange. Likevel ganske mye arbeid igjen med å få på plass dag og klokkeslett på alle de som har sagt ja. Mange løse tråder å ta tak i når jeg starter opp igjen i morgen. I dag nekter jeg å gjøre noe som har noe med foreningen å gjøre. *nyter siste sommerdag* :fnise:

Blir mer enn Fuggelland ja. Skal på en helgetur over grensa til Sverige andre helga i september. Også skal jeg på et kurs på Østlandet helga før jeg skal til Fuggelland. :bolledeig:

Skrevet

Nyt siste sommerdagen og kos deg masse, Sauen!

Her er lunsjen unnagjort, og det rusler og går mot ettermiddag. Ikke helt sikker på om jeg synes klokka går fort eller sakte i dag, det varierer litt. Fort på sitt vis, men sakte allikevel. Kanskje fordi formen ikke er helt i toppstand, så jeg lengter litt hjem? Eller kanskje fordi jeg egentlig er bittelitt lei i dag? Og det er mandag?

Uansett, tida går fortere om jeg hiver meg rundt her og ikke ser så mye på klokka :ler:

Skrevet

For en gangs skyld har faktisk tiden gått fort her.

Og ja Naproxen anbefales virkelig - det er betennelsesdempende i tillegg til smertestillende og fungerer mye bedre enn andre ting på kramper.

Skrevet

Oooops..

Jeg har dobbeltbooket en avtale. Skikkelig...

Men har nå gitt beskjed og beklaget til ene parten, og får bare ta det som det kommer. Er i forbindelse med førjulsturen, men siden fly og hotell er booket, uten avbestillingsmulighet (koster vel i så fall et par tusen kroner å booke om eller avbestille flybilletten...), så blir det som det blir. Andre avtalen var et familieselskap, feiring av rundt tall :flau: Fikk forespørsel om å holde av dagen allerede i midten av mars, og det har rett og slett gått meg hus forbi. Shit! For min del er det helt greit at det blir tur i stedet, og jeg skal kose meg skikkelig, men jeg blir vel ikke akkurat månedens familiemedlem :sjenert:

Jaja...

Skrevet

Pfft!

Alle kan gjøre feil og det går helt sikkert bra uten deg også. Det er noe dritt når sånt skjer, men det er ikke annet å gjøre enn å legge seg flat og be om tilgivelse vel.

Skrevet

Upsann! Sånt er kjedelig og flaut. Men det er sånt som kan skje. :troest:

Skrevet

Nei, det er ikke så mye å gjøre annet enn å beklage og legge seg langflat. Og det har jeg gjort, sendte en melding til arrangøren så fort jeg oppdaget det... Sånt skjer, men kjipt uansett. Var mams som minte meg på det, men hun beklaga seg nesten mer for at hun hadde sagt noe slik at jeg fikk dårlig samvittighet. Mente jeg skulle reise og kose meg, og ikke tenke noe mer på det etter at jeg har beklaget. Uansett klar for tur jeg :hoppe: Men kjipt når det skjer... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...