Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2012 #8361 Skrevet 17. august 2012 Ha en strålende fredagskveld, RR
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8362 Skrevet 17. august 2012 Takk PH, du også! Dings til tv'n kom i dag, så nå har jeg mekket litt og koblet litt En liten time nå, så bærer det avsted!
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8363 Skrevet 17. august 2012 (endret) Veldig koselig kveld sammen med gode kollegaer! God mat, hyggelig selskap, men veeeeldig varmt lokale. Og solide tak med magesmerter... Begynte på jobb i dag, og tok ei pille etter jobb, men den varer visst ikke evig. Får hive innpå litt smertestillende nå og komme meg i seng tror jeg. Foreløpig bare glad for at det ikke er fullt hormonkjør igjen, men disse smertene er sannelig ikke barnemat de heller. Ynka meg litt i bilen hjem... Men men, sånt skjer! Ingen store planer for formiddagen i morra, bare pusle i heimen og kose meg tror jeg. Rydde litt her hvis jeg orker... Så er det jentekveld hos ei venninne i morra kveld, og litt usikker på hva søndagen bringer. Kan ellers melde at jeg føler jeg har vært ganske flink med maten i kveld også Ingen store utskeielser, men har heller ikke vært fanatisk. Koste meg med Enchilada med kylling, men stod over ekstra lefser og risen som fulgte med. Drakk kun vann, og hoppet over desserten. Har spist to striper 70% sjokolade, og nå skal jeg la resten være, og stupe i seng. Lese litt og slappe av tror jeg, og satse på at de verste magesmertene har gitt seg i løpet av natta. Endret 17. august 2012 av Roadrunner
lilljan Skrevet 17. august 2012 #8365 Skrevet 17. august 2012 Uffa håper lørdagen gir en bedre mage. Ser vi jobber med dietten begge to. Kjedelige greier.
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2012 #8366 Skrevet 18. august 2012 God morgen. Håper magen er bedre i dag.
Suzy Skrevet 18. august 2012 #8367 Skrevet 18. august 2012 God morgen RR! Håper virkelig magen har skikket seg og er bedre.
Roadrunner Skrevet 18. august 2012 Forfatter #8368 Skrevet 18. august 2012 God morgen! Magen har oppført seg bra i natt (trolig på grunn av litt hjelp fra apoteket..), men så fort jeg fikk skrotten opp i vertikal stilling var det på'n igjen. Urgh! Fått i meg litt mat nå, og skal finne et par piller tenkte jeg, sånn at lørdagen ikke bare forsvinner på sofaen med ei jente som synes synd på seg selv. MÅ få gjort litt i heimen i dag, og være klar til litt sosialt samvær i kveld. Blir nok bra! Tross tantebesøk og god restaurantmiddag i går, var vekta snill i dag også! Dette kan jeg like! Mandag kommer en liten oppdatering på hvilke tall det er snakk om, og så får vi ta det derfra. Er fullt klar over at dette ikke vil være "normalen" fremover, men er moro med en skikkelig kickstart! Og kostholdet synes jeg faktisk er helt greit nå Håper du også får en positiv og fin start på omleggingen, lilljan! Regnet jevnt og trutt i hele natt, og det har i grunn vært litt koselig å våkne til trommingen av regndråper. Sovet litt urolig, men bedre enn de siste nettene. Så skal ikke klage! Og sovet lengre LIKER helg! Ønsker en strålende lørdag og helg, folkens!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2012 #8369 Skrevet 18. august 2012 God formiddag Håper magen vet å skikke seg så du får litt ut av lørdagen Her regner det også i dag, men jammen er det godt med helg, uansett! Og herlig med fremgang på vekta! Sånn liker vi Ha en fin lørdag
lilljan Skrevet 18. august 2012 #8370 Skrevet 18. august 2012 Jeg liker alltid starten på detter, det er fortsettelsen som er problemet mitt
Roadrunner Skrevet 18. august 2012 Forfatter #8371 Skrevet 18. august 2012 Svinger vaskefilla og ser at sola truer med å bryte gjennom skylaget her. Lover bra for fortsettelsen av helga! Flaut hvor lenge siden det har blitt gjort skikkelig rent her, men nå trosses magen og det jobbes mot hybelkaniner. Høstjakta er igang
Chica Skrevet 18. august 2012 #8372 Skrevet 18. august 2012 En liten tur innom KG, får se om jeg klarer å oppdatere meg på boken din... Var laaaaaaang
Roadrunner Skrevet 19. august 2012 Forfatter #8373 Skrevet 19. august 2012 (endret) God morgen! Hei Chica! Lenge siden, og veldig koselig å se deg innom her! Kjempekoselig jentekveld i går! Koste meg med ferske rekker (og et par loffskiver...), mørk sjokolade og en mikrosmak på en nydelig pavlova. Masse skravling og godt humør, deilig! Dro hjem forholdsvis tidlig, men magen begynte å protestere igjen (les: virkningen av pillene var i ferd med å forsvinne...). Men deilig å komme i seng i høvelig tid! Våknet tidlig i dag da, 07... Hva slags tid er det på en søndag? Ingen store planer for dagen, men lurer på om jeg skal fortsette litt der jeg slapp i går. Rydding og pusling. Trengs! Tegner til å kunne bli sol utover dagen i dag også, så kanskje sette seg ut litt etterhvert? Endret 19. august 2012 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2012 #8374 Skrevet 19. august 2012 God morgen! Eller det er vel nesten formiddag for deg nå - så tidlig som du var oppe på søndagen. Håper du får en finfin dag. Og hvis sola stikker fram, så synes jeg absolutt at du skal nyte den.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2012 #8375 Skrevet 19. august 2012 God morgen Oppe kl 7 på en søndag, i alle?! Var våken før sju jeg også, men snudde meg rundt og sov til litt over ni. Deilig! Høres ut som en hyggelig jentekveld i går, med mye god mat og godt selskap Ha en avslappende og fin søndag
Roadrunner Skrevet 19. august 2012 Forfatter #8376 Skrevet 19. august 2012 Vaskemaskinen er i gang, snart står det knekkebrød i ovnen og sola er i ferd med å bryte gjennom skylaget. Kanskje det ikke blir så mye rydding i da? Vi får se!
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2012 #8377 Skrevet 19. august 2012 Rydding finner du igjen på en regnværsdag Kom deg ut og nyt finværet på en søndag! Det er en ordre!
Roadrunner Skrevet 19. august 2012 Forfatter #8378 Skrevet 19. august 2012 Tar gjerne ordren, men jeg er visst litt vel optimistisk rundt denne Nå er det helt overskyet igjen Ikke dermed sagt at jeg rydder så mye altså...
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2012 #8379 Skrevet 19. august 2012 Du får se an da, vettu. Kanskje sola dukker opp igjen
Roadrunner Skrevet 19. august 2012 Forfatter #8380 Skrevet 19. august 2012 Ser ann for harde livet Knekkebrød til avkjøling, siste vaskemaskin snart ferdig, og jenta fremdeles godt plantet i sofaen. Deilig med en sløv søndag... Knekkebrødene knakk litt i alle retninger, men skal nok bli mett Magen står på sitt, så jeg regner med at det blir en rolig hjemmedag i dag. Har tilbud om å være med på rusletur, men har takket nei. Får bli en annen dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå