Roadrunner Skrevet 12. august 2012 Forfatter #8261 Skrevet 12. august 2012 Fellesgangen vasket, knekkebrød ligger til avkjøling og fuggel'n har en liten pause i sofaen med litt melon. Piel del Sapo er virkelig knallgod! Godt fornøyd med å være i rute så langt, og har ikke tenkt å slite meg ut i dag. Men trengs litt rydding etter gårsdagens tv-stunt...
Skravla Skrevet 12. august 2012 #8262 Skrevet 12. august 2012 Jeg er parkert i sofaen med strikketøy og flere sesonger av Castle..... Te og is finnes også i huset. Og solen glimrer med sitt fravær så det er overhode ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.
Daria Skrevet 12. august 2012 #8263 Skrevet 12. august 2012 Nå har den kommet fram her, jeg satser på at det bare er forbigående... Fant boller i frysern
Roadrunner Skrevet 12. august 2012 Forfatter #8264 Skrevet 12. august 2012 Har bare sunne ting i skap og fryser Må uansett fylle litt drivstoff på bilen - ser en potensiell sukkersmell komme. Jaja, uansett siste dagen i dag, så like greit å ødelegge seg helt. Ut med søppel, samt drivstoffylling nå kanskje?
fairygirl Skrevet 12. august 2012 #8265 Skrevet 12. august 2012 Jepp; dagen idag får bli den store rydde- og utskeielsesdagen! Imorgen er første dagen for nye rutiner Håper du blir fornøyd med fangsten, RR
Roadrunner Skrevet 12. august 2012 Forfatter #8266 Skrevet 12. august 2012 Full tank, søppel tømt, en ny liten orkide til stuebordet (er jo åpent på Plantasjen på søndager ) og en pose M til kvelden Nå er det lunsjtid, før det må ryddes litt mer her. Og så truer sola med å komme gjennom her etterhvert, så kanskje jeg må sette meg ut litt også?
Roadrunner Skrevet 12. august 2012 Forfatter #8267 Skrevet 12. august 2012 Videre rydding får vike litt --->
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2012 #8268 Skrevet 13. august 2012 God morgen Hverdag igjen med et brak? Første arbeidsdag etter ferien er alltid brutal, synes jeg, men så går det en dag og to, også er man i gjenge igjen. Håper arbeidsdagen går greit, og at det ikke føles for ille å være i gang igjen
Roadrunner Skrevet 13. august 2012 Forfatter #8269 Skrevet 13. august 2012 God morgen Egentlig gikk det ganske greit å våkne igjen såpass tidlig, men regner med at det slår tilbake utover i uken... Har unnagjort de første timene på jobb, restartet pc'n et par ganger og tørket støvet av kladdeboka. Intet kaos møtte jenta da hun kom på jobb, og sånt liker vi. Har pløyd gjennom det meste av eposten (ikke gjort noe med alle sammen, men fått en liten oversikt) og tar ting som det kommer. Nærmer seg jo lunsj allerede
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2012 #8270 Skrevet 13. august 2012 God morgen! Håper gjensynet med hverdagen ikke ble altfor brutalt.
Roadrunner Skrevet 13. august 2012 Forfatter #8272 Skrevet 13. august 2012 God morgen! Håper gjensynet med hverdagen ikke ble altfor brutalt. Gjensynet har gått greit så langt, men mistenker at brutaliteten øker utover i uka. Er nå godt også, å komme litt i rytme igjen. Lunsj -arbeidsdagens høydepunkt... Jepp! Og nå er den unnagjort... Hmmm... Tre timer igjen!
Daria Skrevet 13. august 2012 #8273 Skrevet 13. august 2012 Jeg fikk marsipankake til lunsj -da snakker vi virkelig høydepunkt
Roadrunner Skrevet 13. august 2012 Forfatter #8274 Skrevet 13. august 2012 Jeg har ramla innpå litt lavkarbo igjen, og hadde omelett til lunsj (som jeg glemte å varme...). Men godt det også Er NØDT til å få orden på kostholdet igjen, har gått opp skremmende mange kg de siste par årene. Så fra og med i dag er det slutt på galskapen!
Daria Skrevet 13. august 2012 #8275 Skrevet 13. august 2012 Jeg har funnet den enkle løsningen -jeg er vektløs
Roadrunner Skrevet 13. august 2012 Forfatter #8276 Skrevet 13. august 2012 Jeg har funnet den enkle løsningen -jeg er vektløs Høres ut som en forskrekkelig god plan! Men er redd jeg hadde måttet skaffe meg "Keiserens nye klær" da også, siden ingenting hadde passet
Suzy Skrevet 13. august 2012 #8277 Skrevet 13. august 2012 Heisan sveisan RR! Fler enn meg som må ta litt tak i ting etter ferien ja... Jeg skal heldigvis begynne med instruering igjen denne uka, så da er det liksom ingen bønn Blir mer i form enten jeg vil eller ikke. Godt du har kommet godt i gang med jobb igjen da - og intet kaos er vi for.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2012 #8278 Skrevet 13. august 2012 Felles skjebne er felles trøst, eller noe sånn. Her skal det skjerpes inn på både mat og trening nå. Jeg eser jo bare ut i alle retninger og har snart ikke klær som passer, så nå må jeg bare ta meg sammen. Vekta mi virker ikke, men klær er en god pekepinn på hvordan det står til. Tallet på vekta er ikke så viktig, egentlig. Viktigere å trives i egen kropp
Roadrunner Skrevet 13. august 2012 Forfatter #8279 Skrevet 13. august 2012 Veldig sant, PH. Tallet er ikke så viktig, men nå måtte jeg rett og slett se den harde realiteten i øynene, samt bruke vekta som en motivasjonskilde. Det trengs!! Store endringer må til... Først ut og gå tur med venninne, så satser jeg på spinning imorra
Roadrunner Skrevet 14. august 2012 Forfatter #8280 Skrevet 14. august 2012 God morgen! Finfin tur i nydelig terreng i går kveld, ble nesten to timer. Men ikke den helt store treningseffekten da (bortsett fra en forferdelig bakke...), vi vimset, skravlet og koste oss. Men uansett bedre enn sofasliting og veldig deilig med litt frisk luft! I dag er det spinningtid, et par tre uker siden sist gitt... Kan bli interessant I morra skal jeg treffe ei venninne til en matbit i byen, og torsdag er det bedriftsidretten igjen. Hverdagen kommer med alle sine småting gitt! Flink med kostholdet i går, og satser på videre fortsettelse i dag. Hjemmelaget niste i veska, og kjenner jeg er innstilt på å planlegge litt mer, forberede litt mer og holde ut søtsuget. Dette SKAL gå! Allerede litt å se på vekta (jepp, vet man ikke skal veies daglig, men akkurat første uka etter omlegging er det faktisk litt motiverende og morsomt ). Nei, skulle man gjøre litt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå