Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8201 Skrevet 7. august 2012 En liten tur på butikken, 30 nydelige roser på stuebordet og endelig litt middag i fuggel'n. Nå er det tid for en rolig tirsdagskveld foran tv'n - rett og slett! Frisøren i morra - gleder meg! Ei venninne reiser til London i morra, skal se resten av håndballkampene. Fuggel'n gjennomgår alle grønnyanser...
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8203 Skrevet 7. august 2012 Koselig med selskap Strikketøy i fanget, et sløvt blikk på tv'n og litt eplejuice i glasset. Ingen dum kveld. Blir nok CSI og Castle etterpå tenker jeg (må nyte litt sene kvelder mens jeg fremdeles kan, plutselig er hverdagen her igjen og da blir det tilbake til strengt leggeregime...)
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2012 #8204 Skrevet 7. august 2012 Joiner jeg også. Her venter jeg på at gryteretten jeg fant i fryseren skal bli varm. Også er det finale på 1500m om en times tid...
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8205 Skrevet 7. august 2012 Må nok innom 1500m-finalen etterhvert ja, men ellers blir det nok litt OL-avkobling med CSI og Castle (herlig lun stemning i Castle - synd den går så sent ).
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8206 Skrevet 7. august 2012 Lurer på hvordan det går med båten til Vimse og mannen? Og om Vimse har fått snakket med mannen?
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8207 Skrevet 7. august 2012 Kveldens nyhetsoppsummering: Trefilov trekker seg Rihanna er for utagerende Kvinnelig spydkaster er egentlig i OL for å fremme modellkarrieren (alt funnet på Dagbladet.no)
vimse Skrevet 7. august 2012 #8209 Skrevet 7. august 2012 Båten ligger vel fremdeles under vann, jeg vet faktisk ikke-har bare overlatt hele greia til mannen og forsikringsselskapet jeg, det er jo ikke stort mer jeg kan gjøre likevel Turen er grei den, ikke at jeg trodde det var noe problem heller, men greit å avklare "Må jo gjøre som du vil", "godt å bare sløve og skravle", og "greit å dele på reiseutgiftene", var vel i grove trekk responsen jeg fikk Så da får vi vel kanskje ordne litt ting og tang som hotellrom og sånt, blir til helga tipper jeg, må få lønn først...
Roadrunner Skrevet 8. august 2012 Forfatter #8215 Skrevet 8. august 2012 Titter innom Koselig å se deg igjen her! Hatt en fin dag? Hatt en fin dag jeg vettu! Først litt OL på tv og et norsk OL-gull Så et par ærend her og der (noe som endte i et nytt, fiiiiiiint skjerf blant annet), hjem til mams og spise lunsj førdet var tid for frisørtime. Godt å få frisket opp litt i rotet! Middag hos mine foreldre etterpå, skravling og sløving før jeg nå er vel hjemme igjen. Slett ikke dumt! I morra kommer mams bortover en tur, og vi skal bare kose oss i byen og kikke på livet. Blir koselig! Men nuh:
Gjest Purple Haze Skrevet 9. august 2012 #8216 Skrevet 9. august 2012 God morgen Kos deg masse på bytur i dag!
Roadrunner Skrevet 9. august 2012 Forfatter #8217 Skrevet 9. august 2012 Takk for det PH! Skal kose oss i finværet Og så satser vi på at håndballjentene sikrer finaleplass i kveld...
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2012 #8218 Skrevet 9. august 2012 God morgen! Kos deg sammen med mamma i den fine byen i dag. Og kveldens kamp ja... *vet nesten ikke om jeg tør se på*
Roadrunner Skrevet 9. august 2012 Forfatter #8219 Skrevet 9. august 2012 Fin bysleng med mams Og nå skal jeg snart lage litt taco så vi kan kose oss litt til kampen. Ellers ingen store planer, bare nyte de siste feriedagene. Hvor ble ferien av??
Roadrunner Skrevet 9. august 2012 Forfatter #8220 Skrevet 9. august 2012 Vi er i finalen Endelig mye bra spill fra Norge, og en moro kamp! Nå skal gullet hjem! Mams har reist og jeg har småryddet litt. Og inntatt sofaen Fredag i morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå