Gjest Purple Haze Skrevet 5. august 2012 #8141 Skrevet 5. august 2012 Hinta spesielt til Daria og Skravla, som jeg synes stadig pakker kofferten eller vifter med ymse billetter. Og så får jeg vel kanskje tipse kjæresten til PH om at han kan komme helgen før eller etter? Jeg skal nok klare å planlegge dette, håper jeg
Roadrunner Skrevet 5. august 2012 Forfatter #8142 Skrevet 5. august 2012 Har forståelse for -prioritering (tror jeg, eller? Hallo! Jeg er da ikke SÅ ofte østover...) altså Men veldig koselig om vi får det til, gleder meg til å treffe dere alle!
Gjest Purple Haze Skrevet 5. august 2012 #8143 Skrevet 5. august 2012 Har forståelse for -prioritering (tror jeg, eller? Hallo! Jeg er da ikke SÅ ofte østover...) altså Men veldig koselig om vi får det til, gleder meg til å treffe dere alle! Du, da. Vi gjør litt annet også Ja, hadde vært kjempekos å treffe en hel gjeng herfra
vimse Skrevet 5. august 2012 #8144 Skrevet 5. august 2012 Hva annet skal du gjøre østover enn å skravle med KG-jenter da?? *ikke helt orientert*
Skravla Skrevet 6. august 2012 #8146 Skrevet 6. august 2012 Hva annet skal du gjøre østover enn å skravle med KG-jenter da?? *ikke helt orientert* Er ikke det grunn god nok????
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8147 Skrevet 6. august 2012 Skravla har skjønt det - selvfølgelig er det nok! Meeeen, det er vel en liten konsert fredag kveld, med en vokalist fra et forhenværende Asker-band. Og et fanparty etterpå (siden jeg aldri har vært på noe sånt, så må det jo testes!). Og noe convension-greier på lørdagen tror jeg, men det tar jeg som det kommer. Da er KG-damene viktigst
vimse Skrevet 6. august 2012 #8148 Skrevet 6. august 2012 Jeg har ikke sagt det ikke er nok Jeg lurte på hva du skulle og om du hadde reisefølge
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8149 Skrevet 6. august 2012 Ha'kke reisfølge... Være med?
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2012 #8150 Skrevet 6. august 2012 Jeg vil også være med, men kan ikke. Det er visst samme helga som jeg forlengst har lovet å bli med til Sverige... God morgen, forresten. En liten virtuell til frokosten?
Daria Skrevet 6. august 2012 #8151 Skrevet 6. august 2012 Jeg har ikke sagt det ikke er nok Jeg lurte på hva du skulle og om du hadde reisefølge Ha'kke reisfølge... Være med? Synes absolutt det er på tide med en Oslo-tur for Vimse
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8153 Skrevet 6. august 2012 Hvilken helg er det?? 14-16.sept
vimse Skrevet 6. august 2012 #8154 Skrevet 6. august 2012 Hmmm *tenke veldig* Har du bestilt hotell eller har du andre planer?
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8155 Skrevet 6. august 2012 Har booket hotell Regner med å ta bussen innover fredag formiddag, og tilbake søndag formiddag
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8156 Skrevet 6. august 2012 Nei, skulle man kommet seg en tur på trening tro? Står i fare for å drukne på vei til bilen, men noen sjanser må man jo ta Må bare slappe av noen små minutter først...
Daria Skrevet 6. august 2012 #8157 Skrevet 6. august 2012 Jeg har sofaplass til Vimse om det er det det står på
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8158 Skrevet 6. august 2012 Litt usikker på hvor lurt det er med M&M's i skåla og Slankekrigen på tv samtidig Jaja, problem løst: skåla er tom
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8159 Skrevet 6. august 2012 En kjapp gjennomgang av de viktigste hyllene i klesskapet = en halv søppelsekk med klær som skal doneres til et godt formål. Og plutselig var det LITT bedre plass i klesskapet også Hvis jeg nå bare kunne fått frem støvsugeren også, så begynner det å ligne noe her. Ikke gullanes rent, men vaskemaskinen jobber, oppvaskmaskinen jobber og jeg gjør sannelig litt jeg også. Bytte litt utbrente telys her og ordne litt, og kanskje støvtørke litt? Da bør det jo bli finfint i fuggelheimen i løpet av kvelden. Må bare pause litt innimellom
vimse Skrevet 6. august 2012 #8160 Skrevet 6. august 2012 Hotell er jo kjekke saker da Jeg får snakke litt med mannen om hva han mener, jeg skal på tur helgen etterpå også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå