Sauen Shaun Skrevet 29. juli 2012 #8041 Skrevet 29. juli 2012 Uffameg! Høres virkelig ikke godt ut å være Fuggel nå.
Roadrunner Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #8042 Skrevet 29. juli 2012 Tåka føles noe bedre i dag, og jeg har hatt koselige timer med min helskjønne nevø. Men skal bli godt med egen seng i natt tror jeg.
Suzy Skrevet 30. juli 2012 #8043 Skrevet 30. juli 2012 Stakkar hormonfuglen Håper du har det litt bedre inne i hodet og kroppen i dag. Det er virkelig ikke mye moro når man har sånne måneder... men det er heldigvis ikke hver gang da.
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2012 #8044 Skrevet 30. juli 2012 God morgen! Håper du har det bedre i dag. Og jeg vet ikke om du ser det som gode eller dårlige nyheter, men det blir nok noen ferieturer til Fuggelland for meg framover. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juli 2012 #8045 Skrevet 30. juli 2012 Kjapt innom for å ønske en god mandag
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8046 Skrevet 30. juli 2012 Stakkar hormonfuglen Håper du har det litt bedre inne i hodet og kroppen i dag. Det er virkelig ikke mye moro når man har sånne måneder... men det er heldigvis ikke hver gang da. Det går heldigvis rette veien nå. Men fyttikatta for noen dager fredag og lørdag var. Det der unner jeg virkelig ingen! Aner meg at det egentlig startet noen dager tidligere, men at jeg har tatt meg sammen siden jeg var på tur. Og da ble det ganske intenst når jeg først kom hjem og kunne slappe av. Nei, håper det er LENGE til neste gang! Heldigvis forståelsesfulle foreldre, som ikke gjorde noe big deal ut av det, annet enn at de selvfølgelig synes det er ille at jeg har det sånn... God morgen! Håper du har det bedre i dag. Og jeg vet ikke om du ser det som gode eller dårlige nyheter, men det blir nok noen ferieturer til Fuggelland for meg framover. Jammen, det er jo GODE nyheter, Sauen! Vil veldig gjerne treffes om du får lyst, tid og anledning, er bare å breke et hint når det nærmer seg Kjapt innom for å ønske en god mandag Tusen takk, PH! Har vært en tur på trening, og kjenner det gjorde veldig godt! OL på storskjerm og minuttene gikk veldig fort... Sliten fuggel, men veldig fornøyd! Godt å være litt igang igjen. Nå er det tid for en kjapp dusj før ei venninne kommer innom en liten tur. Blir koselig! Foreløpig oppholdsvær her i dag, men grått... Helt greit i grunn, skal ikke klage jeg
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2012 #8047 Skrevet 30. juli 2012 Selvsagt skal jeg breke når jeg kommer sørover. Men det blir ikke riktig enda. Først må minstesøster og familien finne seg et sted å bo, og få flyttelasset sitt sørover...
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8048 Skrevet 30. juli 2012 I'm back! Føles i alle fall som om mesteparten av tåka har lettet nå, og jeg er menneske igjen! Med tilnærmet rasjonelle og konstruktive tanker og meninger (og ikke minst følelser...). Gjorde godt med en treningsøkt i dag, og litt sosialt venninnekjas. I morra satser jeg på ny treningsøkt, og så skal jeg treffe ei venninne på kvelden for en rusletur. Ellers ganske sløve dager gitt, deilig! Tror jeg trengte det nå... Og i kveld er det visst en håndballkamp som kanskje må sees? Selv om det blir litt sent...
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8049 Skrevet 30. juli 2012 Ei venninne har fått mulighet til å reise til London uti neste uke, for å se håndballsluttspillet. Og jeg innrømmer det, jeg er mørkegrønn! Må jo være en helt utrolig opplevelse! Ellers går det i litt strikking og sofasløving i kveld. Sløøøøøøøøvt!
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8050 Skrevet 30. juli 2012 Er det lov med til håndballkampen en mandag kveld? Veeeeeldig usikker på "reglene" her gitt
Daria Skrevet 30. juli 2012 #8051 Skrevet 30. juli 2012 Jeg vet ikke hvem sine regler du følger, men jeg er stor pike og lager mine egne -akkurat som det passer meg 1
vimse Skrevet 30. juli 2012 #8052 Skrevet 30. juli 2012 Helt enig med Daria!! Sier jeg som har spist en activia og tre dulcitatomater til kvelds
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8053 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Men Vimse, activia og tomater er jo sunt! er.... eh..... mindre sunt (tross det faktum at det er mais - som jo er en grønnsak/gulsak). Øøøy! Ramla visst en pose inn i microen Endret 30. juli 2012 av Roadrunner
Daria Skrevet 30. juli 2012 #8054 Skrevet 30. juli 2012 Den ramlet inn helt uassistert? I så fall ville jeg vært litt skeptisk
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8055 Skrevet 30. juli 2012 Ehhh... Den fikk vel kanskje et lite tupp bak?
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8057 Skrevet 30. juli 2012 Skjønner hvorfor han amerikanske svømmeren vant svømminga... Han var jo nesten et hode høyere enn de som kom på andre og tredjeplass. Ergo svømmer han jo en kortere distanse, og har lengre armer for å nå frem til mål
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8058 Skrevet 30. juli 2012 Et tupp? Akrobatikk-matlagning Jepp! Blir litt aggressive disse popcornene da, og veldig gode!
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2012 #8059 Skrevet 30. juli 2012 Skjønner hvorfor han amerikanske svømmeren vant svømminga... Han var jo nesten et hode høyere enn de som kom på andre og tredjeplass. Ergo svømmer han jo en kortere distanse, og har lengre armer for å nå frem til mål
Daria Skrevet 30. juli 2012 #8060 Skrevet 30. juli 2012 Store hender og føtter er også en fordel -tror Ian Thorpe har 57 eller deromkring i skostørrelse...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå