Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja enda en tur. Blir mye denne ferien. Fire ulike turer i løpet av juli.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:daane:

Ikke dårlig!

Og :hoppendeglad: for 400 sider :duskedame:

Skrevet

God morgen

Nei, teller ikke med denne dagen, du er jo snart halvveis i arbeidsøkta allerede (må se litt stort på det), så da er det bare tre dager igjen! :hoppe:

Håper spinning blir bra for en lemster og knadd kropp, altså :) Ha en fin tirsdag, RR :klem:

Satser på at spinning blir bra! Så lenge jeg slipper å lene meg inntil så mye, så skal det nok gå fint.. Er i grunn vondest nede bak armhulene. Der trøkka han skikkelig på (rett i flesket :sjenert: ) og det er supersårt! Så litt fremoverlente armer bør gå fint på spinninga :ler:

Skrevet

:kaffekopp:

Lunsjen unnagjort! Gode tre timer igjen, så er tirsdagsarbeidsdagen unnagjort :nigo:

Fått gjort litt av hvert i dag, og er i grunn godt fornøyd. Det kommer seg! Begynner å få en oversikt over det som skal være klart før ferie, så da begynner skuldrene å senke seg. Me like!

Fremdeles mye mer som kunne vært gjort, men får ta det viktigste først tenker jeg.

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Oi, gratulerer med 400 sider! :blomst:

Endret av Purple Haze
Skrevet

20 min igjen så er det hjem til mat og videre på spinning :trene:

Dagen har i grunn gått jevnt og trutt, og jeg har fått gjort masse føler jeg (selv om jeg ikke har slitt meg ut eller stresset). Litt nedkjøring mot ferie er vel på sin plass de siste dagene? :klo:

Skrevet

God morgen!

Siste "hump day" før ferien! :strix:

Fuggel'n er trøtt i dag gitt... Ble litt sent i går, men hadde kjempekoselig besøk av ei venninne. Så da går timene fort da. :opplyser:

Ingen store planer for ettermiddagen i dag, kanskje vaske litt klær? Slappe av? Rusle tur? Mulighetene er mange, så vi får se hva det blir til...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Humpday og snart ferie, ikke gæli det ;) Når onsdagen er unnagjort, kan du bare cruise inn mot helg og ferie. Bare to dager nå! :hoppe:

Ha en fin dag, snupsi :klem:

Skrevet

Bare to dager nå ja! :hoppe:

Og etter værmelding å dømme, og med tanke på hvor feriens første tur (og eneste?) tur går, så bør jeg kanskje vurdere en tur innom en sportsforretning i dag? Prøve støvler? :sukk: Eller regntøy? :regn:

Her skinner :sol: i dag fra blå og skyfri himmel. Kanskje bare ignorere værvarselet, og sette seg hjem på verandaen? :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres lurt ut. Det med å gå hjem og sette seg på verandaen, altså :) Vil jo ha sol og fint vær i ferien! Da jeg var dit du skal i ferien, var det jo knallvær med 30 varmegrader og sol. Brukte sikkert opp finværet da...

Skrevet

Gratulerer med 400 sider :) God ferie :D

Skrevet

Høres lurt ut. Det med å gå hjem og sette seg på verandaen, altså

Vil jo ha sol og fint vær i ferien! Da jeg var dit du skal i ferien, var det jo knallvær med 30 varmegrader og sol. Brukte sikkert opp finværet da...

Så egentlig er det din feil at vi får drittvær? Dere brukte opp all sola?

Vel, jeg satser vel på at det kanskje blir litt sol her i sør etter at vi har kommet hjem igjen. Hadde ikke vært dumt! Og du? Jeg tror det blir verandaen i ettermiddag altså. NYDELIG ute! Litt vind, og noen små skyer (som ikke trenger å formere seg nevneverdig...). Deilig!

Gratulerer med 400 sider :) God ferie :D

Tusen takk, elwira! Og :velkommen:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kos deg på verandaen i ettermiddag. Må nyte de fine dagene som er :)

Tror for øvrig ikke vi brukte opp finværet, men tenkte kanskje de to dagene var kvoten den byen har med finvær pr sommer :fnise:

Lettere vær her også nå, kanskje håp om å få se sola etter hvert? Lov å håpe :)

Bare to små timer igjen av arbeidsdagen nå. Helt greit, kjenner jeg.

Skrevet

Et par timer igjen her også, og det er absolutt ikke feil.

Litt mer vind ute ser det ut til, men fremdeles finvær og blå himmel.

Skrevet

Jevnlige regnbyer her i dag. Så du får nyte verandaen du som har sol. :jepp:

Men neste uke er jeg ferdig med tv-maratonen min, så da VIL jeg ha sommervær altså. :jepp:

Skrevet (endret)

God morgen!

Det kom mer vind i går, og sannelig dukket det opp et tynt skydekke også... Men ble en god middag i byen med ei venninne, og en is på bryggekanten etterpå. Veldig koselig! Hjem til litt klesvask og sløvings, før fuggel'n kantet i seng. Sov godt da klokka ringte i morges, og MÅTTE snooze litt. EN dag igjen med vekkerklokke som ringer 0545... :strix:

:regn: i dag (akklimatisering inn mot neste uke? :klo: ), og jeg vurderer en tur innom et kjøpesenter etter jobb. Veldig usikker, for det frister ikke så veldig... Kanskje trene litt i stedet? Eller? Rydde i klesskapet? Trengs absolutt... Eller?

I mellomtiden må det jobbes litt, og telles timer :opplyser:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Men det skal da ikke være :regn: hos dere nå. Minstesøster med mann og barn er på dine trakter på ferie for tiden. Og de må da ha :sol: når de skal besøke distriktets største severdighet. :jepp:

Hvordan står det til med fuggelryggen?

Skrevet

Regnet skulle gi seg i løpet av formiddagen, så det blir nok fint attraksjonsvær :jepp:

Ryggen er ok, ikke ømt lengre i dag (mandag kveld og tirsdag var AU!!), og jeg psyker meg opp til ny time med knaing og tortur i morra. Jeg burde vært flinkere til å tøye, men prøver i det minste...

Ellers, strålende fornøyd med Tour Manager i går, årets beste etappe på Fuggel'n. Over 1300 poeng, og et sted mellom plass 350-400 på etappestilling. Og rykket nesten 7000 plasser oppover i sammendraget. Er ikke redd for at det varer, lander vel brutalt i dag, men moro så lenge det varte! :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :kaffekopp:

Deilig når du kan telle timer til ferie i stedet for dager! Halvgått torsdag og bare fredagen igjen :nigo:

Håper virkelig været spiller på lag, så du får mye fint ferievær når du skal på tur!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

:ler:

Fint ferievær når jeg skal på tur? :hoho: Yeah right! Tror kanskje jeg skal være glad hvis det blir ok og oppholdsvær når vi kommer hjem igjen, sånn at vi tørker.

Men vi tar det som det kommer, og tar det med et smil :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...