Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Det er sommer, det er :sol: , det er fredag og det er FERIE! :romeo::strix::hoppendeglad::bolledeig:

I'm ready!

Snakker vi om årets beste fredag? Ferien er ennå ikke i gang, og den er lang og ubrukt, det er relativt rolige tilstander på jobb OG jeg skal slutte tidlig i dag. Oooooo lykke!

Usigelig trøtt i dag da... Ble litt sent i går, og det merkes. :opplyser:

Men kan sove lenge i morra! :danser:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Her kan man bare :hoppe: og :danser: for fredag, kort dag og ferie! :duskedame:. Herlig følelse! God fredag og god ferie :klem:

Skrevet

Endelig er det FERIE for deg også Fuggel'n! :danser::klemmer:

Skrevet

Men oiiii så trøtt man kan bli!

Og etter et kaotisk dag på et kjøpesenter igår, har jeg sannelig sagt ja til å stille opp der i dag også :daane: Skal treffe ei venninne som er på besøk på disse trakter. Jaja, får i alle fall min dose med kjøpesenter i fellesferietrøkket :bond:

Nydelig vær ute i dag, blå himmel, litt vind og strålende :sol: Vil UUUUUUUUT!!!!!!

43 minutter til lunsj - UTE! :nigo:

Skrevet

Lykke til på kjøpesenteret (glad det ikke er meg). :kose:

Og :sol: har jeg nesten glemt hvordan ser ut. Bare masse skyer her... :sukk:

Skrevet

Har vært litt for mye inne med :sol: ute de siste ukene, så nå er jeg veldig klar for litt mer uteaktivitet! Men ferieturen ser ut til å bli usedvanlig våt... :sukk:

Skrevet

:hoppendeglad: FERIE! :hoppendeglad:

Et par små timer i sola etter jobb (var luuuuunt på verandaen gitt!), så treffe ei venninne på kjøpesenteret, og så hjem til litt overtidsjobbing. Nå håper jeg jobbinga går mot slutten, sånn at jeg kan pakke bort jobb-pc'n for ei stund. Men godt for alt som er gjort!

Skal smårydde litt, få litt oversikt over hva som må pakkes, og ellers bare slappe av og ta det rolig. Nyte lørdagen (er meldt finvær, så da bør jo det nytes :jepp: ) og nyte tanken på ferie. Har blåmerke/blodutredelse på skuldra etter massasjen i dag, så aner meg at det blir et par ømme dager fremover... Auuu..

:veslejenta:

Skrevet

:hoppendeglad:

Selv kjenner jeg at jeg egentlig godt kunne begynt på jobb igjen mandag, men jeg klarer vel en uke til... :fnise:

Skrevet

God ferie, RR.

Er ferdig med ferien jeg nå, men har fri neste fredag. Så en kortuke som jobbstart etter ferien er ikke dumt.

Hvor skal du i ferien?

Skrevet

Tusen takk :hoppe:

Skal en tur til vestlandets hovedstad (sjekk yr.no, så skjønner du "frykten" min for å komme hjem med jordslag og mugg på hud og hår...) Hjem igjen i slutten av uka, og da har jeg ikke de store planene for resten av ferien (tror jeg). Tar det som det kommer :jepp:

Jobbing unnagjort, :sjokolade: -skåla nesten tom :sjenert: og fuggel'n må kanskje strikke litt? :klo:

Skrevet

Om du har halvparten så flaks med været som Daria og jeg, så vil du få oppholdsvær. :fnise: Vi har stort sett flaks med ferieværet på tur.

Hva strikker du for tiden?

Skrevet

Jeg pleier å være ganske så heldig med ferieværet mitt, men denne gangen innser jeg at det umulig kan gå bra... Så vi får bare kose oss som best vi kan og ta det som det kommer. Våte blir vi!

Strikker litt på et evighetsprosjekt, men planen er at det skal bli et solid, tovet ullteppe. Det strkkes i strimler, og jeg er vel snaut halvveis (begynte for et par år siden...). Det har lagt "brakk" lenge, men nå småstrikker jeg litt igjen. Det får ta den tida det tar rett og slett :plystre:

Skrevet

Liker utviklinga i langtidsvarselet for ferieturen, og LIKER finværet som har preget denne landsdelen de siste par dagene. Nyyyyyydelig! Litt skyer og et par regndråper i ettermiddag, men så ble det :sol: fra skyfri himmel kort tid etterpå. Me like!

Skrevet

Her har det vært fint vær i hele dag, så da jeg skulle ut på kino i ettermiddag gikk jeg for sandaler, kortermet tynn jakke og ingen paraply. To kvartaler hjemmefra: "Hmmm, var ikke det en regndråpe? Og en til? Og...?"

Skrevet

Sandaler? Kortermet jakke? :klo: Nei, jeg tror regntøy og støvler er mer passe her i distriktet gitt... *ønsker meg sol og varme*

Skrevet

Gjerne fint være i Trøndelag neste helg.... :sol:

Skrevet

Gjerne fint vær i Trøndelag i flere uker framover nå... :pls:

Hørte akkurat at det så langt har vært kaldeste juli på 23 år her i distriktet.

Skrevet

God morgen!

Ikke veldig varmt her heller, merkes godt når sola forsvinner...

Pakking, vanning av blomster, rydding og litt sofa er planen for formiddagen før avreise.

Ser konserten i hovedstaden i går fikk veldig bra omtale, gleder meg!! :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Reiser du i dag? Håper værgudene spiller på lag, og at du får en kjempefin tur! God tur og god ferie. Nyt og kos deg :klem:

Skrevet

Heldiggris som har ferie, det er vel fortjent!! :hoppendeglad:

Så skal heller jeg gjøre deg grønn av misunnelse når jeg igjen tar ferie i tre uker i løpet av høsten :nigo::fnise:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...