Roadrunner Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #7941 Skrevet 10. juli 2012 Nytt forum Foreløpig forvirra, men det går seg vel til etterhvert. Ramla plutselig innom her, ikke sikker på om de er ferdige med oppgraderingen engang?
Daria Skrevet 10. juli 2012 #7942 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Sånn umiddelbart er jeg mest frustert over at jeg havner på 11.juni når jeg klikker på "gå til siste uleste innlegg"-knappen, men akkurat det går seg vel til... Endret 10. juli 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #7943 Skrevet 10. juli 2012 Jeg hadde 101 uleste varsler på profilen min tidligere... Men de forsvant fort etter et kjapt klikk på knappen der oppe. Uvant, men går seg vel til dette også...
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2012 #7944 Skrevet 10. juli 2012 Litt uvant dette forumet ja, men man blir vel vant til dette også. Og er det ikke andre feil enn at man havner på 11.juni så er det vel greit. Det bør det jo være greit å få fikset på... Men visste du at ditt hemmelige liv blir forsket på?
Roadrunner Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7945 Skrevet 11. juli 2012 Mårnings! Hump day er i gang, og vi kan krysse av enda en dag nærmere ferie. Herlig! Trøtt i dag også, og skikkelig svingstang i magen (mulig det har litt sammenheng med litt mye jordbær i går... ) Ble koselig besøk av mams, paps og nevø i går, med peppes-pizza og nevnte dessert (de hadde med seg intet mindre enn 4 kurver, og jeg hadde en kurv igjen fra mandagen NB! Det er fremdeles jordbær igjen... ) tid for massasje i ettermiddag, og gleder meg! En skikkelig runde med fysio-behandling på nakke/skuldre/rygg skal bli überfantastisch! Og gjør ikke noe at det medfører litt kortere dag på jobb heller
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juli 2012 #7946 Skrevet 11. juli 2012 God morgen Så herlig med massasje, jeg er misunnelig! Jordbær tror jeg jammen vi må kjøpe i dag også. Har ikke spist noe av det på tur, så nå må vi ta igjen det tapte mens den norske bæra er her Hvis du ser at jeg har vært inne på profilen din her mange ganger, så er det fordi jeg bommer når jeg skal klikke meg inn på siste innlegg. Ikke helt vant til det nye opplegget her inne enda God humpday, ikke lenge til helg nå!
Roadrunner Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7947 Skrevet 11. juli 2012 Massasje blir slett ikke feil... Er skikkelig fysikalsk behandling (regner jeg med - ikke noe spa-senter dette...), men trengs virkelig nå. Mye såre muskler og punkter, som virkelig trenger å tortureres litt. Kommer til å bli ubehagelig og gjøre vondt, men forhåpentligvis gjør det godt etterpå! Bare koselig med masse besøk på profilen, PH Selv om du kanskje synes det er litt slitsomt, og litt lite å lese på inne på min profil... Ikke lenge til helg!
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2012 #7948 Skrevet 11. juli 2012 God morgen! Kortere arbeidsdag og skikkelig massasje høres veldig bra ut.
Roadrunner Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7949 Skrevet 11. juli 2012 Lønnsoppgjøret (som her pleier å komme langt utpå høsten) kom i går, så da er den biten unnagjort. Kan vel ikke klage i år, siden jeg (endelig?) har fått litt ekstra som jeg har klaget på de siste årene. Alle monner drar! Snart møtetid, så lunsjtid og så nærmer det seg knaing...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juli 2012 #7950 Skrevet 11. juli 2012 Ikke den verste humpday' en i historien, skjønner jeg
Roadrunner Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7951 Skrevet 11. juli 2012 20 minutter igjen av arbeidsdagen Ikke helgal "humpday" med andre ord. Må jobbe i kveld da, ikke heeeeelt ønskelig, men godt for alt som blir gjort.
Roadrunner Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7952 Skrevet 11. juli 2012 Jeg lever! Øm og rød, men jeg er i live... Har fått forbud mot endel styrkeøvelser, fått teipet ryggen og ny time til mandag... Blir nok noen timer og noen kroner av dette. Men så lenge fuggel'n blir bedre/bra så er det absolutt verdt det! Men altså... Sånne fysoibehandlere. Må de være så unge, kjekke og hyggelige?
fairygirl Skrevet 11. juli 2012 #7953 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Ja ..... litt shkummmelt, ja Endret 11. juli 2012 av fairygirl
vimse Skrevet 11. juli 2012 #7954 Skrevet 11. juli 2012 Godt å ha noe å hvile øyene på når resten av kroppen er i spenn
Roadrunner Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7955 Skrevet 11. juli 2012 Ikke ser man stort når man ligger på magen og blir torturert, og ikke føler man seg særlig vel når man ligger altfor avkledd Men men, NOE godt skal det nok komme ut av det Kjekke, unge og hyggelige mannen sa at jeg burde trene ellipse, og unngå endel styrkeøvelser. Så nå har jeg vært en liten tur på treningssenteret og kjørt en drøy halvtime ellipse, før jeg har tøyd godt ut. Snill pike Nå er det overtidsjobbing fra sofakroken, og en dusj etterpå. Tidlig i seng også kanskje? Har jo spennende bok på nattbordet...
Roadrunner Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7956 Skrevet 12. juli 2012 God morgen! Torsdag, nærmer seg helg, og fuggel'n er småtrøtt. Og ikke minst ØM! Oh my! Blir ikke bært noe veske elegant over skuldra i dag nei! Men satser på at det blir bra etterhvert, når kroppen får jobbet gjennom herjingene. Ny time til mandag, kan bli interessant... Var i grunn ganske så fornøyd med at jeg kom meg en liten tur på trening i går, for det fristet veldig med litt sløvings i sofaen før jeg skulle jobbe overtid. Men fornuften seiret (måtte jo lytte til denne kjekke, unge og ikke minst hyggelige fyren ), og jeg fikk tatt en liten økt. Well done! I dag skal jeg etter planen rusle en tur med ei venninne, og så blir det muligens litt jobbing igjen i kveldinga. Mulig en kollega trenger litt hjelp. Vi får se! Men i morra er det fredag, og da skal jeg gå tidlig fra jobb. Møte et par venninner, spise en god middag, og så nyte god musikk i mange timer. En liten festivalkveld blir BRA!
Sauen Shaun Skrevet 12. juli 2012 #7957 Skrevet 12. juli 2012 God morgen! Flink Fuggel som gjør som kjekke fysioen sier. Festivalkveld høres ut som noe jeg kunne likt gitt. Og hvor mange poeng fikk du på gårdagens etappe. Jeg prøver å få sjekket, men får bare beskjed om at jeg ikke får se laget ditt før overgangsfristen er gått ut. Jeg endte med 408 poeng i går. Og er forsåvidt fornøyd med det. Klatrerne mine gjorde ikke den jobben jeg hadde tenkt de skulle...
Roadrunner Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7958 Skrevet 12. juli 2012 Poeng? I går? Må vi snakke om sånt? *host* 131 *kremt*
Roadrunner Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7959 Skrevet 12. juli 2012 Nei, noe måtte gjøres med dette laget... Så nå har jeg helt sikkert gjort noe dumt, men har byttet ut et lass av folk (blant annet måtte jo Cancellara gå siden han ikke sykler i dag). Gjelder ikke før i morra da, men bedre sent enn aldri... Ellers full fart på jobb i dag, og timene bare flyr...
lilljan Skrevet 12. juli 2012 #7960 Skrevet 12. juli 2012 Heldig dere som begynner på 11. Juni- jeg havner på 3. Januar. Tydeligvis den dagen alle var lei snop. Hvor får dere poeng?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå