Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags rase er valpen? Viktig å tenke gjennom før du velger veske. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Veska var stor nok gitt.. Men etter å ha blitt rundslikket, småbitt i hendene og vært høyt og lavt noen timer så var det i grunn greit å dra hjem uten pelsdotten i veska :fnise:

Skrevet

:ler: Sånne små pelsdotter har gjerne noen unoter ja...

Ellers venter jeg spent på at du skal presentere ditt TdF-lag i dag. Skal sette opp mitt lag når jeg kommer hjem fra butikken i dag. :hoppe:

Skrevet

Blir bysleng med bestisen i formiddag, så TdF-laget får komme sent men godt i kveld tenker jeg... Men det kommer nok til slutt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kos deg på bytur i dag, og nyt helga! Deilig med en helg uten de store planene, tenker jeg :)

Jeg var også i kontakt med et par valper i går kveld, da kollegaen min har et par. Etter å ha blitt bitt i tærne og klenget ned ved matbordet, var det liksom helt greit å ha slått seg til ro med at jeg ikke skal ha hun igjen :ler:

God helg :klem:

Skrevet

Du får ikke lurkikke i dagboka mi før du setter opp laget ditt da. Jeg har avslørt laget mitt. :ler:

Skrevet

Ble ikke bysleng, ble en tur på shoppingsenter i stedet. Men koselig det også da! Gråvær og tendenser til regn innimellom, så da ble det innedag.

Nå har jeg satt opp årets Tour-lag (i alle fall en start - selv om jeg jo ikke aner hva jeg driver med!), og tenkte jeg skulle sveive en runde med støvsugeren her nå. Det trengs virkelig! Fikk ryddet endel før jeg dro avsted, så nå er det på tide med litt renere overflater. Før kvelden kan nytes fra sofakroken (har jordbær, is og snop i hus :sjenert: ).

Trøtt... Kan støvsugingen utsettes? :klo:

NEI!

MÅ få baken opp fra sofaen og komme igang (er jo fort gjort bare jeg setter igang i stedet for å sitte her og utsette...).

:husarbeid:

Skrevet

Jamen, hvem er på laget ditt da? :hoppe:

Slenger meg i :veslejenta: og venter på at du blir ferdig med husarbeidet.

Skrevet

Håper du har en deilig helg... ;) ;)

Skrevet

Jamen, hvem er på laget ditt da? :hoppe:

Slenger meg i :veslejenta: og venter på at du blir ferdig med husarbeidet.

Hehe!

Tror vi har noen ryttere felles, jeg har i alle fall Hagen, Hesjedal, Wiggins, Schleck, Farrar, Lancaster...

Men har ikke peil i det hele tatt, så blir etter innfalsmetoden :jepp:

Håper du har en deilig helg... ;) ;)

:daane:

Har DU funnet veien inn hit igjen? Så koselig! :klem:

Skrevet

Jeg har sannelig ikke peil jeg heller. Jeg synes bare det er spennende og morsomt. :ler:

Så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å ende opp med noen stor premie i Manageren...

Skrevet

Premie? :klo:

Jeg er hæppi bare jeg får litt poeng jeg :fnise:

Men vi kan jo holde hverandre litt oppdatert om plasseringer på totallista, så vi ser hvordan vi gjør det i forhold til hverandre? :jepp:

Skrevet

Jepp! Vi må da utveksle lagnavn, og følge med hverandre. Sender deg en PM jeg. :jepp:

Skrevet

En liten plan klar for morgendagen tror jeg:

1. Frokost

2. Hive sengetøy i vaskemaskinen

3. Stikke en tur innom treningssenteret :trene:

4. Henge opp sengetøy og legge rent på senga

5. Nyte resten av dagen og gjøre det som måtte være ønskelig (som å se TdF og slappe av)

Burde være gjennomførbart? :klo:

:veslejenta:

For øyeblikket sees Lovlig Blond på TV3 :sexy:

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres absolutt gjennomførbart ut, og en god plan for søndagen :)

Jeg ser også den filmen. Den er småsøt, da :)

Skrevet

Småsøt film ja :fnise:

Og trøtt fuggel...

Koser meg i sofakroken med litt snop (okei, litt for mye snop og jordbær, så nå er jeg småkvalm :sukk: ) og stearinlys litt rundtom. Gleder meg til senga!

Skrevet

Ja jeg er gjedden som lusker i sivet, eller noe sånt! ;)

Skrevet

:veslejenta:

Nyvasket sengetøy henger ute til tørk (kanskje jeg kan legge på helt rent, utetørket sengetøy i kveld? :klo: ), jenta har vært en times tid på treningssenteret og nå jobber vaskemaskinen med runde nummer to. Litt lunsj er unnagjort, og nå blir det nok litt TdF på tv'n i bakgrunnen. Mulig jeg finner på litt småtteri i heimen, men ellers ingen store planer for dagen. Leiligheten er ganske ryddig og ganske ren (sånn rent bortset fra bod og klesskap, men det gidder jeg ikke starte med i dag...), så i grunn greit fornøyd.

Kanskje epilere litt i løpet av dagen?

:kaffekopp: til de som måtte svinse i innom i løpet av søndagen :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...