Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk - det smakte godt selv om jeg ikke trenger jage noe trøtthet på dør i dag :sjenert:

Flinka som har trent da gitt. Det tror ikke jeg at jeg gidder, men jeg vurderer å rydde i genserhylla. Den er rotete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ryddet i ymse hyller jeg også (egentlig hele klesskapet), men ikke i dag :ler:

Krysser fingrene for at sengetøyet tørker skikkelig ute i dag (det henger godt under tak i tilfellet det kommer noen dråper...), jeg er veldig klar for verandatørket sengetøy på senga i kveld! :jepp:

Kanskje sjekke værmeldinga for kommende uke og legge opp en liten plan for litt trening/bevegelse også? Hadde nok ikke vært dumt...

Skrevet

Jeg skal i bryllup om ei uke jeg - så jeg håper veldig på godvær neste helg... trening kan man alltids gjøre inne :ler:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag igjen, og kun to mandager til før det begynner å nærme seg ferie med stormskritt. Kjenner jeg er VELDIG klar nå, selv om jeg mener at jeg absolutt har bestilt finere og varmere vær. Men snaue tre uker igjen, så mye kan jo ennå skje! :opplyser:

Vurderer sterkt en tur på spinning i morra, det er ubeskrivelig lenge siden sist (tror vi snakker før påske :flau: ). I dag tror jeg kanskje det blir en liten tur i mer skogsaktig terreng, litt frisk luft er sjelden feil (og det er meldt ganske ok vær i dag, mot regn i morra). Onsdag får vi se hva som skjer, og torsdag skal jeg treffe gode venninner for bysleng og deilig middag. Gleder meg!

Ikke veldig effektiv dag i går, men deilig søndag. Fikk lagt på utetørket sengetøy i går ettermiddag (nydelig!! :strix: ), epilert legger og armhuler og ellers slappet godt av med TdF og en film. Og passe tidlig i seng til slutt...

Skrevet

Så herlig med utetørket sengetøy! Gleder meg til jeg ikke lenger må tørketromle alt av sengetøy, men kan henge ut jeg og. Ikke lenge igjen...

Høres ut som det er på tide med spinning igjen ja. Du får stikke opp en tur, så skal jeg spinen deg jeg :nigo:

Skrevet

Var veldig deilig med litt utetørket sengetøy igjen ja, er skikkelig luksus. Og lukter SÅ godt! Litt lavendelluktende skyllemiddel også, så blir det virkelig lukt av sommer. Lengter hjem til senga... :natti:

Spinning blir interessant... Har booket i morra, så satser på ei god økt! Kommer til å være "nær døden"-opplevelse... :plystre:

Skrevet

Du kommer til å greie deg så fint atte :)

Garantert :opplyser:

Skrevet

Jeg elsker nytt sengetøy og bytter minst en gang i uken - enkel luksus :rodmer:

Skrevet

Rent sengetøy er veldig deilig, og skikkelig luksus!

Og deilig når jeg kan tørke ute, i stedet for å ha stativet stående inne... God tørk inne også, men litt tustelig når stativet står rundtom. Kunne nok skiftet sengetøy oftere, men det skal vaskes og tørkes også :sukk: Så trøster meg med at det er ekstra deilig når jeg først bytter på senga :nigo:

Skrevet

Utetørket sengetøy er nydelig. :strix: Er bare litt for sjelden at det er vær til det...

Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Skrevet

Spinning .. :snurt: Etter at jeg begynte å sykle ute så syns jeg det har blitt forferdelig kjedelig. Litt mer effektivt med tanke på kalorier brukt, men uff, jeg får meg liksom ikke til å gå dit.

Skrevet

Fjøskaffe er sjelden feil :nigo:

Har ennå ikke tatt ut sykkelen fra inneboden, der den står med flate dekk... Ikke vært i bruk i år med andre ord. Nå har det ikke blitt så mye spinning heller, men tenkte jeg fikk begynne ETT sted i det minste. Må teste ut disse luftveiene litt, som heldigvis ser ut til å være bedre, men som fremdeles ikke trives så godt ved hard belastning. Og for meg er det faktisk litt motsatt - frister mer med spinning enn å sykle ute... :sjenert:

Odderøya i dag kanskje? :klo:

Skrevet

Skal snart komme meg avsted og få litt frisk luft... Skal bare se ferdig dagens etappe først.. :nigo:

Er jo bare 14 km igjen :opplyser:

:sjenert:

Skrevet

De er i mål nå. Og det spørs om det ikke blir flere poeng på deg enn på meg i dag...

Skrevet

Jeg fikk ikke sett noe særlig i dag, var ute og syklet selv. Jaja, i morgen er en ny sjanse. ;)

Skrevet

Tror vi kom ut ganske likt, Sauen :nigo:

Ble en times rusletur i historiske omgivelser. Rolig tempo og masse pauser, men frisk luft og litt pust/pes.

Nå er treningsbagen pakket for morgendagen = ingen unnskyldning :opplyser:

Skrevet

Ja, vi var ganske jevne i dag. :jepp: Hvordan gikk det med laget til Fugglepappa?

Skrevet

Oooooo vraktirsdag, t-dag, kaputtdag ++ You name it! :natti:

Men treningstøyet står i bilen, fuggel'n er vel installert på jobb og vi får bare ta det time for time :jepp:

Skrevet

Sjikkelig trøttingsen i dag?

Jeg er bemerkelsesverdig lite trøtt på tross av å ha sovet bare drøyt fem timer... :vetikke: Det går vel over, tenker jeg.

Spinn i dag. Gleder du deg?

Skrevet

Skal bli godt med spinning, men kjenner det er litt skrekkblandet fryd. Vet at formen er fryktelig dårlig, så det blir sikkert en aldri så liten nedtur... Men trengs, og skal bli godt å komme igang! Kan jo bare bli bedre nå... :flau:

Trøtt i dag ja, var helt vrak da klokka ringte. Kommet seg litt nå, så satser på at dagen går greit. Litt ugrei form i magen, men ellers ingen store grunner til å klage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...