Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, nuh begynner denne gjøken å bli segen i skrotten gitt. For øyeblikket er det mest venting det går i, og ikke så mye intens tankevirksomhet... Slitsomt gitt :natti:

:sol: lokker ute, men den er nok nærmst borte fra verandaen innen jeg kommer hjem. Godt det står litt jordbær i kjøleskapet i det minste :nigo: En liten trøst...

*skriver overtid med gaffel*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Still here!

Venter fremdeles på at en jobb skal bli ferdig, så nå har jeg sågar rotet meg inn i forumet og lest om livets opp- og nedturer. Vil hjem snart! Blir jo skrullete av mindre her... Hjem og sove, og så jobb igjen i morra :sukk:

Skrevet

:romeo: I'm still here :romeo:

Og ting går muligens ikke helt etter planen :sukk:

Skrevet

Stakkars Gjøk! Håper du kommer deg hjemover snart. :kose:

Skrevet

Det håper jeg også...

En ting er overtidsmiddag, men hva med overtidskveldsmat? :klo:

Skrevet (endret)

10 timer til jeg er på vei til jobb igjen :daane:

Endret av Roadrunner
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Torsdag - dagen før fredag :strix:

Var hjemme rett over kl 2130 i går... En sleng innom badet for litt stell, og litt lesing på senga (måtte jo lande litt), noen timers søvn og vips så er man tilbake på jobb. Litt møteaktivitet i dag, men ellers en konkret og bra plan om å komme meg avsted på tida. Skal rusle tur med ei venninne etter jobb, før det blir hjem til klesvask og rydding. Leiligheten er kaos (igjen - og jeg har jo knapt vært hjemme!), så må tas et skikkelig shine der i løpet av helgen...

Ellers ingen store helgeplaner, skal sove lenge og slappe av tenkte jeg. Og egentlig passer det greit at det er meldt litt drittvær... Tror jeg.

Nei, skulle man gjøre litt?

Eller skulle man servert mer :kaffekopp: ?

Skrevet

I dag syns jeg godt du kan unne deg å stikke tidlig ja. Skulle jo nesten bare mangle, etter kvelden i går!

Det er utrolig slitsom å føle en bare snur i døra før en er på jobb igjen. Hadde det slik da jeg gikk fra kveldsvakt til morgen vakt i avisen. Ferdig på jobb klokka 22 og rett på jobb igjen morgenen etter :roll:

Hvem er det egentlig som er hjemme hos deg og roter så fælt da...? :klo: Du er jo ikke hjemme.

:kaffekopp:

Skrevet

Kommer nok ikke avsted tidlig i dag, men planen er i det minste å løpe ut døra til normal tid og ikke noe mer. Rett og slett! :opplyser: Er litt slitsomt med så lange dager (ble 14,5 time totalt i går...), for så å snu i døra hjemme (eller snu i senga :natti: ). Men trøster meg med at det bare er innimellom det er slik, og at det snart er helg. Deilig!

Lurer også på hvem det er som roter så fælt hjemme... Kjenner jeg er litt skeptisk, for jeg er jo ikke hjemme. Men aner meg at nettopp det er årsaken :plystre: Gjøken er bare innom og legger fra seg ting, henter ting og snur i døra...

T R Ø T T :natti:

Skrevet

Lurer også på hvem det er som roter så fælt hjemme... Kjenner jeg er litt skeptisk, for jeg er jo ikke hjemme. Men aner meg at nettopp det er årsaken :plystre: Gjøken er bare innom og legger fra seg ting, henter ting og snur i døra...

Det er aldri så rotete hjemme som i de periodene jeg er mye borte på kveldstid...

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper virkelig du kommer deg avgårde til normal tid i dag. :kose:

Og jeg tror på den forklaringa til katta altså. :jepp: Jeg er sikker på at det finnes en gorilla som er innom og roter her også... :sjenert:

Skrevet

Du er absolutt inne på noe, Suzy!

Det må minst være en gorilla innom hjemme hver dag, og trolig et gjørmete neshorn som tramper gjennom heimen hver dag også (med tanke på hvor mye rusk og rask som hoper seg opp.).

Er det noen mulighet for å temme disse dyrene litt? Evt lære gorillaen til å rydde i stedet for rote? :klo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du får ansette vaskehjelp, eventuelt dyretemmer ;)

Jeg vet hvem jeg kan skylde på når det er rotete hjemme, og det er sønnen. Jeg er nesten litt for ryddig av meg. Får ikke ro på meg hvis det er rotete rundt meg.

Håper du kan gå hjem i normal tid i dag, etter den langdagen i går. Det er så deilig å gå hjem til vanlig tid dagen etter langdag. Da føler man at man virkelig får litt ekstra ut av ettermiddagen og kvelden :)

Skrevet

Jeg rydder og rydder når mannen er hjemme og er i kategorien med suzy :ler:

Men når jeg er aleine hjemme :flau::hoho: Må ta et skippertak hver gang før mannen kommer hjem igjen...

Skrevet

Goooood morgen!

Det er FREDAG! :hoppendeglad:

Våken?

Litt kattekaffe kanskje? :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Våken (tror jeg? Nesten?), og usigelig klar for fredag! :strix:

Regnet bøtter ned utenfor, det skraller litt i torden i det fjerne, og det er i grunn ganske så mørkt, grått og vått. Men det spiller ingen rolle så lenge det er fredag. Jeg er SÅ klar!

Skal besøke ei venninne i ettermiddag, må hilse på nye valpen (og kommer sikket til å bli skikkelig valpesjuk :sukk: ) Ellers ingen store planer i helga, annet enn å slappe av, gjøre endel i heimen, og ta det som det kommer.

Siden jeg ikke har fått temmet gorillaen, så får jeg forsøke å hive ut litt hybelkaniner og gjøre en ryddejobb selv :opplyser:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er fredag! :hoppe:

Garanterer deg at du blir valpesjuk når du skal besøke et slikt nøste, det er ikke til å unngå :)

Håper fredagen blir bra, tross dårlig vær :klem:

Skrevet

Det er farlig å besøke noen som har valp. Man får så fryktelig lyst til å ta den med seg hjem... :hund:

God helg Fuggel'n! :klem:

Skrevet

Får satse på ei stor veske, sånn at jeg kan snike valpen oppi... :sjenert:

Tenkte jeg skulle kjøpe barselblomst til mor, og en liten gave til pelsdotten, så får kjøre innom et par butikker på vei hjem fra jobb. Slappe av litt før jeg farer avsted igjen. Men det er HELG! Uten store planer eller farting :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...