Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Formen er litt ruskete igjen i dag, jeg svimier endel og har nok litt å gå på før jeg føler toppformen er inne. Om svimlingen skyldes forrige fredags utfordringer, eller om det er noe annet (jeg mistenker førstnevnte) vites ikke, men det går rolig for seg her i dag. Bedre nå enn i morges, så får gi det over helga og evt ringe legen da. Blir litt lei av dette må jeg innrømme. Det vil liksom ikke gi seg helt i dag, går rundt med litt ubehag i toppen (ikke vondt - bare litt ubehagelig) og småmyser litt.

Lunsjen er unnagjort, og jeg kjenner at jeg er veldig klar for helg. Må en liten tur innom butikken på vei hjem, men ellers skal det meste være klappet og klart tror jeg.

Gjorde det veldig enkelt i kveld... Hadde endel kjøttdeig i fryseren, samt ei pakke lasagne og masse ost, så da kan dere vel gjette hva som står på menyen :sjenert: Lager den når jeg kommer hjem, og så kan den stå og "hvile" frem til det nærmer seg ankomst på gjestene. Og vips - så er maten ferdig. Kjøpt noen små baguetter jeg tenkte jeg skulle servere ved siden av, og så er planen å kjøpe litt hvitløkssmør, jordbær, snop og drikke. Så er vi i mål :jepp: Fikk støvsuget og puslet litt i går, så nå ser det ikke helgalt ut hjemme.

:kaffekopp:

Trenger helg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart helg nå Fuggel'n. :troest:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God bedring :klem:

Håper det blir en koselig kveld, selv om formen ikke er helt topp :)

Skrevet

Lasagnen står klar til steking, en stor bolle jordbær står ferdig renset i kjøleskapet og et stykk sliten fuggel sløver noen minutter på sofaen.

:hoppendeglad: HELG!!! :hoppendeglad:

Uten masse planer :strix:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Jeg har kledd meg for godt :sukk: Dongeribukse og lett strikkegenser :murvegg: Dette blir en LANG dag... Tror jeg har en t-skjorte liggende på jobb, får se om jeg kan finne den. Bare 13-14 grader ute, men nesten 25 inne. Hadde visst helt glemt innetemperaturen da jeg kledde meg i morges. Argh! Svett allerede, og begynnende hodepine. Og klokka er såvidt 0730 mandag morgen...

Har time til farging av bryn/vipper i dag, og frisørtime onsdag. Godt for alt som blir gjort! :opplyser: Satser på en liten trimtur eller treningsøkt i morra, og bedriftsidretten på torsdag. Og så går vel resten av seg selv tenker jeg... Hadde engang 10 ca like lange negler, ganske fine til å være mine. Nå har jeg 5 igjen... Resten har brukket og fliset seg opp i løpet av de siste dagene. Moro... Jaja, det blir som det blir til helga!

Nei, får lete etter t-skjorta og fylle vannmugga tror jeg. Trengs!

:kaffekopp: serveres til de som trenger litt varmt på morgenen

Skrevet

God morgen! Jeg tar gjerne en :kaffekopp: jeg. :jepp:

Håper du fant T-skjorta, og har fått normal kroppstemperatur igjen. Ikke noe godt å gå rundt og svette hele dagen. Også håper jeg den murrende hodepinen har forsvunnet igjen. :klem:

Skrevet

Hodepinen har roet seg, t-skjorta var ubrukelig (utrolig møkkete, så den må hjem i vaskemaskinen en tur), men temperaturen har stabilisert seg litt i skrotten. Selv om termometeret her viser ca 25,5 grader (riktignok i hodehøyde, ikke i hoftehøyde). Lunt kan man si...

Snaue tre timer igjen, så bærer det til byen og ymse ærend :jepp:

Skrevet

God ettermiddag!

Jeg har hatt en travel formiddag og vips var det etter lunjs.

Har du fått kjølt deg ned? Håper du ikke får tungt hode igjen nå da... Det trengs ikke!

Skrevet

Og der fikk jeg svar på det meste....

Gjest Purple Haze
Skrevet

Titter bare kjapt innom for å ønske deg en fin mandag videre :klem:

Skrevet

:ler:

Og jeg knasker bolle :sjenert:

Stor suksess med hjembakte boller på jobb i dag, og nå benytter jeg sjansen til å ta den siste selv slik at jeg har litt å gå på i ettermiddag. Hjem til lasagnerester senere, da snakker vi om 4.dagen med lasagne :ler: Oppskrytt å fryse middagsrester, her tar vi det dag for dag. Og gjett hva som står på menyen i morra? :plystre:

Skrevet

Æh, det skulle vel ikke stå lasagne på menyen i morgen? :klo:

Skrevet

Æh, det skulle vel ikke stå lasagne på menyen i morgen? :klo:

:sjokkert:

Du er skærp! :daane:

Skrevet

God morgen!

På plass på jobb etter en deilig lasagnefrokost? :nigo: Ok - du er kanskje ikke så ivrig på restematen... Håper jeg :fnise:

Hvordan er formen?

Antar at du har fått på deg sommerklær i dag - det er strålende :sol: her og da er det sikkert supervarmt hos deg....

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen! Hvordan har Gjøken det i dag? :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings!

Fuggel'n har det fint, og capribuksa og sandalene er på igjen ja. Virker som et bedre utgangspunkt for både innetemperaturen og utetemperaturen. Foreløpig ca 14 grader ute, og nesten 25 inne. Strålende :sol: og en liten bris.

Ingen lasagnerester til frokost :fnise: men er innstilt på å gjøre taberas på siste boksen med rester i ettermiddag (da snakker vi lasagnemiddag hver dag siden fredag...). Så blir det grillmat hos mams og paps i morra (kjærkomment avbrekk? :sjenert: ) og ett eller annet enkelt på torsdag. Kan si det sånn at det har vært en uke i lasagnens tegn. Veldig glad for at den ble skikkelig god da, når man tross alt skal mumse lasagne i noen dager. Litt ekstra krydder samt finhakket løk kan gjøre underverker. Traff perfekt med væskemengden = god lasagne (ehhh... vi snakker Knorr som base altså). Vel, nok lasagneprat...

Får se om det ikke kan bli en liten vims i skog og mark i dag, eventuelt en tur i Dyreparken? Vi får se, uansett blir det nok litt frisk luft!

Skrevet

Du får trekke litt frisk luft for meg også du da. Her blir det maksimalt en rusletur til og fra bussen. :regn:

Skrevet

Har 29 grader i sola i dag, fantastisk :hoppendeglad:

*legger igjen spor*

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...