Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh nyt egotid og kos!! :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:strix:

Har kosa meg MASSE!

Flott suite, deilig mat, fantastiske fasiliteter og mye sløve timer. Herlig! Føler meg REN, lukter godt og er behagelig trøtt i skrotten. Gleder meg til å finne senga etterhvert - man blir sliten av å slappe så godt av :fnise:

:veslejenta:

Skrevet

:strix:

Har kosa meg MASSE!

Flott suite, deilig mat, fantastiske fasiliteter og mye sløve timer. Herlig! Føler meg REN, lukter godt og er behagelig trøtt i skrotten. Gleder meg til å finne senga etterhvert - man blir sliten av å slappe så godt av :fnise:

Så helt herlig ut.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Ny uke er i gang, og fuggel'n prøver å få fart på skrotten igjen. Var trøtt da klokka ringte i morges, men etter litt slumring klarte jeg å forlate senga. Og nå er jeg i grunn igang med dagen, vel installert på jobb. Tror kanskje det blir en rusletur i finværet i ettermiddag, kjenner på ryggen at det har blitt mye stillesitting i helga :engel: Men har slappet GODT av da! Og det var jo det viktigste...

Utrolig moro å få oppleve suite, og har virkelig kost meg. Vekslet mellom ulike badstuer (holdt meg unna finsk sauna, den er i varmeste laget...), dampbad, kaldkulp, kildevannsgrotte, jacuzzi og havbad. Anbefales!

Ikke helt oversikt over hva uka bringer jobbmessig ennå, men etter jobb har jeg en plan om bedriftsidretten på torsdag (selv om venninna som er fast følge på torsdagene trolig må melde avbud), og ellers en treningsøkt eller gåtur eller to. Trengs!

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

God morgen!

Høres ut som du har hatt det helt greit på tur :fnise:

Deilig med slike opplevelser innimellom. Virkelig!

Ha en fin dag - håper luftingen inne har holdt følge med den ute og det er helt greit temperatur inne på jobben nå?

Skrevet

Du er ikke den eneste som har behov for en rusletur eller flere denne uka. Kanskje vi kan lage oss en avstands-treningsavtale? Du drar på bedriftsidretten og jeg rusler tur her i Trøndelag på torsdag? :idesmil:

Skrevet

God morgen!

Høres ut som du har hatt det helt greit på tur :fnise:

Deilig med slike opplevelser innimellom. Virkelig!

Ha en fin dag - håper luftingen inne har holdt følge med den ute og det er helt greit temperatur inne på jobben nå?

:jepp:

De har endelig fått litt svev på ventilasjonen igjen, så i morges var det 22 grader da jeg kom. Helt greit det, og MYE bedre enn 28... Fremdeles capribukse og sommerklær da :nigo:

Du er ikke den eneste som har behov for en rusletur eller flere denne uka. Kanskje vi kan lage oss en avstands-treningsavtale? Du drar på bedriftsidretten og jeg rusler tur her i Trøndelag på torsdag? :idesmil:

:duskedame:

Den er grei! Jeg har en solid plan om å delta på bedriftsidretten på torsdag, har sågar en plan om å velge tøffeste alternativ (to ulike alternativ å velge mellom). Trim er trim! Vi har en avtale :opplyser:

Skrevet

:jepp:

De har endelig fått litt svev på ventilasjonen igjen, så i morges var det 22 grader da jeg kom. Helt greit det, og MYE bedre enn 28... Fremdeles capribukse og sommerklær da :nigo:

:duskedame:

Den er grei! Jeg har en solid plan om å delta på bedriftsidretten på torsdag, har sågar en plan om å velge tøffeste alternativ (to ulike alternativ å velge mellom). Trim er trim! Vi har en avtale :opplyser:

Du? Det er nesten ufint å fortelle om sommerklær altså. Her er det bare 6 grader ute. Og jeg glemte å lukke stuevinduene før jeg la meg i går, så det er bare 15 grader her inne. :fryser:

Da har vi en trimavtale på torsdag. :5: Jeg trenger det helt sikkert etter en dag jeg gruer meg en smule til (det er tv-opptak torsdag)...

Skrevet

6 grader? :fryser:

Lot forresten skadefryden slippe til noen minutter i går kveld, da jeg så tv-bildene fra kampen Tromsø-Brann :sno: Fyttigrisen for et vær! Mens det her var gode 20 grader og sol...

Så spennende med tv-opptak på torsdag! Skjønner godt at du gruer deg, men jeg tviler ikke på at det kommer til å gå kjempebra! Og du? Når skal vi få et hint om hva dette dreier seg om? *grubler*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Så bra at spa-oppholdet var vellykket, så du fikk ladet batteriene og kost deg skikkelig! Det så helt herlig ut der :nigo:

Skrevet

Overtidsjobbing fra sofakroken, med tv'n på i bakgrunnen. Litt multitasking må være lov :fnise: Rusla tur med ei venninne en drøy times tid, spist litt mat og hatt en prat med mams og paps. Og ellers altså jobbing nå et par timer.

Skrevet
:kaffekopp: Travelt på jobb i dag?
Skrevet

:kaffekopp:

Startet på en liten melding i morges, men så kokte det hele bare bort i kålen gitt. Jevnt og trutt med ting å gjøre på jobb, men ikke veldig styrete heldigvis.

Trøtt fugl i dag :natti: Sovet utrolig dårlig i natt, "våknet" ørten ganger, satt på nattbordlampa (ikke spør hvorfor, men tror jeg mente det skulle hjelpe meg til ikke å forsove meg eller noe sånt...) sovet dårlig fordi jeg da fikk lyset rett i øynene++. Ikke totalvrak da jeg endelig stod opp, men nå derimot... Oh my! Gjesper som en tulling!

Ikke helt sikker på hva ettermiddagen bringer, om jeg skal trene eller ei. Lader uansett opp til bedriftsidretten i morra, så tar det litt som det kommer tenker jeg. Akkurat nå er det senga som frister mest... Kanskje sette meg ut litt på verandaen når jeg kommer hjem? Vært deilig med litt farge i kinna.

Skrevet

Så bilder fra spa, fytti for en plass :daane: *grønn av misunnelse*

Og fortell meg, har du verandakosevær nå??? Her er 16 grader, overskyet og vind :jolie:

Gjest Purple Haze
Skrevet

En skulle nok bodd på sørlandet. Dere har et annet klima enn de fleste andre nordmenn, ingen tvil om det. Håper ettermiddagen og kvelden blir fin, uansett hva du måtte finne på :)

Skrevet

Hvordan går det? Har du sovnet? :kaffekopp:

Skrevet

Så bilder fra spa, fytti for en plass :daane: *grønn av misunnelse*

Og fortell meg, har du verandakosevær nå??? Her er 16 grader, overskyet og vind :jolie:

Var ikke helt verandakosevær i går nei... Sola var veldig til og fra på ettermiddagen, og det kom sågar 4 regndråper på bilruta da jeg kjørte hjemover fra jobb. Men jeg har lun og fin veranda, så kunne nok satt ute litt (men det ble bare ikke slik...)

En skulle nok bodd på sørlandet. Dere har et annet klima enn de fleste andre nordmenn, ingen tvil om det. Håper ettermiddagen og kvelden blir fin, uansett hva du måtte finne på :)

Klimaet er ikke helgalt nei :nigo: Men skal sies at det fort kan bli kjipe vintre og våte somre her også, så ikke bare paradis... Men akkurat i våres har det ikke vært dumt :nigo:

Hvordan går det? Har du sovnet? :kaffekopp:

Sov ikke :opplyser:

Fikk handlet litt ymse ting etter jobb, hjem og laget middag, forsøkte å forlate sofaen litt og fikk etterhvert ryddet litt, kjørt oppvaskmaskinen og prøvd meg på et mislykket "kle en skoeske med gavepapir"-prosjekt. Så ble det tv... :sjenert:

Men i dag er det tid for bedriftsidretten igjen! :hoppe: Og vi har en treningsdate, Sauen :nigo: Formen fin og ulla klar?

:kaffekopp:

Skrevet

Jepp! Vi har en treningsdate i dag. Og jeg har gjort unna min del. :jepp: Tok den direkte etter tv-opptak. Da var jeg så ør i toppen, så jeg måtte ha meg en god rusletur rundt i byen for å tenke gjennom dagens hendelser. :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper torsdagen har vært bra så langt, og at bedriftsidretten blir bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...