Roadrunner Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #7681 Skrevet 7. juni 2012 Hektisk her ja *stønn* I dag har det meste som kan gå galt - gått galt. Og jeg føler det er armer og bein i hytt og pine. Tør ikke helt tenke tanken, men i verste fall er det mulig at jeg må jobbe endel i helga, og da ryker både det ene og det andre Men prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men en ting av gangen. Og krysser fingrene for at ting ordner seg så greit som mulig!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juni 2012 #7682 Skrevet 7. juni 2012 Jobbing i helga vil vi ikke ha noe av! Håper alt løser seg på beste vis
Roadrunner Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #7683 Skrevet 7. juni 2012 Ser ut til at et par av de største og mest kritiske tingene har løst seg (foreløpig om ikke annet - er litt betinget jubel foreløpig men krysser fingrene), og da blir det nok ikke jobbing i helga. Heldigvis! Drøy time igjen, dagen har gått unna og jenta er litt gåen i toppen... Bedriftsidretten i ettermiddag, og så hjem til litt pusling og forberedelse av et par hektiske dager. Ny topp på i dag også... DENNE Deilig med litt farger på sommeren!
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2012 #7684 Skrevet 7. juni 2012 Krysser fingrene for at du slipper jobbing i helga. *krysser*
Skravla Skrevet 7. juni 2012 #7685 Skrevet 7. juni 2012 Hektisk her i dag også ja.... Jeg har hatt møter i hele dag....(noen klarer tydeligvis ikke si nei ) I tillegg har jeg visst brukt rundt 50 mill..... ja ja.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2012 #7686 Skrevet 8. juni 2012 God morgen Det er fredag, need I say more! Ha en fin dag, Bippe
Roadrunner Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #7687 Skrevet 8. juni 2012 50 mill høres ut som en helt vanlig torsdag, Skravla. Gjør ikke alle det hver uke? Ser ut til at helgen blir arbeidsfri, og at planene går som planlagt. Bilen er levert på verksted, Fuggel'n vel installert på jobb og satser på at jeg får gjort det jeg har planer om å gjøre i dag. Da bør vi være greit i rute før neste uke Sommerfest med jobb i dag (og værvarselet er vel heller småfuktig ), satser på at det blir veldig koselig. Noe utendørs og noe innendørs, så aner meg at ei allværsjakke kan være kjekt å ha.
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2012 #7689 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Sommerfest høres ikke dumt ut. Kos deg. Endret 8. juni 2012 av Sauen Shaun
Roadrunner Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #7690 Skrevet 8. juni 2012 Full fart i dag også, men nå tror jeg at det begynner å komme seg her. To timer igjen på jobb, og jeg begynner nesten å få kontroll på det viktigste. Ute er det grått og vått da... Rekker hjem en liten time etter jobb før vi skal avsted, resten blir full fart!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juni 2012 #7691 Skrevet 11. juni 2012 God morgen Hatt en fin helg med både jobbfest og utdrikningslag? Klar for ny uke?
Roadrunner Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #7692 Skrevet 11. juni 2012 Mårnings! For en helg... Og når ting begynner å gå galt allerede tidlig fredag kveld, da blir det en interessant helg. Jeg ble skikkelig dårlig på fredag (se årsak annet sted), og fikk en veldig tidlig exit fra festen (og jeg som ikke rørte alkohol engang...). Var ubeskrivelig lettet da jeg kunne låse meg inn hjemme, gikk rett på badet og tok nødvendige piller og kledde av meg på vei til soverommet. Stupte i seng og håpte det verste ville gi seg i løpet av natten. Var heldigvis endel bedre på lørdagen, og fant ut at jeg fikk forsøke å komme meg avsted i utdrikningslag. Ble en vellykket og fin dag for bruden, og jeg hang i grunn med så godt jeg kunne. Tok et par piller på morgenen og et par piller underveis, og fikk kost meg (fremdeles redusert etter fredagen, men gikk greit). Ble litt sent før jeg kom meg avsted, og var ikke hjemme igjen før rett før 02... For å si det sånn, det ble en SLØV dag i går. Stod opp rett rundt kl 11 (og det er jo veldig uvant til å være denne jenta!), og bortsett fra litt småpusling i heimen så ble det veldig rolig. Dingla stort sett på sofaen i hele går... Ikke helt klar for ny uke i dag kjenner jeg, men formen er i alle fall betraktelig bedre enn for et par dager siden. Så det går seg vel til tenker jeg Ikke helt oversikt over ukas hendelser ennå, så får ta det litt som det kommer. Glemte å ta med søpla ut i morges, glemte å ta med handlelappen, og må vel bare være glad for at jeg tross alt har kommet meg på jobb?
Suzy Skrevet 11. juni 2012 #7693 Skrevet 11. juni 2012 Jøss er det massivt mandag for alle i dag?? Så kjedelig å få et slitk "anfall" midt i fest og moro da. Godt det ble bra for bruden uansett og at du kom deg gjennom. ?
Roadrunner Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #7694 Skrevet 11. juni 2012 Kom meg gjennom, og det var koselig og vellykket. Heldigvis! Men merker at det har vært en tung helg - kroppen er ikke helt i toppform nei...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juni 2012 #7695 Skrevet 11. juni 2012 Håper kroppen snart blir mer samarbeidsvillig
Roadrunner Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #7697 Skrevet 11. juni 2012 Får i alle fall gjort litt, og er jo ikke verst bare det! På en småtung mandag... Snart lunsjtid, og så går vel ettermiddagen sin gang tenker jeg. Må få handlet litt i ettermiddag, og tror kanskje jeg skal prøve meg på en liten rusletur også. Ikke høyt tempo eller spesielt langt, bare få litt frisk luft og slappe av litt. Trengs!
Suzy Skrevet 12. juni 2012 #7698 Skrevet 12. juni 2012 Ble det en liten tusletur på deg i går? Har kroppen begynt å bli brukanes igjen? Håper du er våken og opplagt på en t-dag og at blåmandagen sparte deg for trøttings i dag... Det er jo lov å håpe
Roadrunner Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #7699 Skrevet 12. juni 2012 Det er alltids lov å håpe, meeeen t-dag er det nok uansett. Måtte slumre klokka litt i morges, var TRØTT! Et lite snev av lakenskrekk i går, og etter å ha drøyd leggingen litt, så tok det også lang tid før jeg sovnet. Man blir rett og slett trøtt av sånt Men fikk en fin rusletur med ei venninne i går. Ikke spesielt langt og ikke spesielt fort, men vi var ute i ca halvannen time, og fikk skravlet og ruslet. Jeg ble både varm og småsvett, så helt gale var det nok ikke. Veldig deilig med litt frisk luft! Kroppen begynner å bli brukanes igjen, og godt er det. Kjenner nesten ikke noe til nakken, og har ikke merket noe til hodepinen så langt i dag. Så er optimist foreløpig! er servert!
mocci Skrevet 12. juni 2012 #7700 Skrevet 12. juni 2012 Hola! Har du noe tips om gode joggesko, eventuelt hvilke merker som man børe foretrekke? Joggisene skal brukes til timeslange turer i butikker og lett turgåing. Jogging blir det så som så med tror jeg. Jeg fikk anbefalt Nike Free som jeg kjøpte igår men etter at jeg hadde gått rundt med dem hjemme så fant jeg ut at jeg er ikke så interessert i å ha ultimat kontakt med underlaget, slik at man kjenner hver eneste lille grusstein. Jeg må definitiv ha mer demping, skal bytte dem i dag, greit med åpent kjøp i 14 dager. Håper formen er mye bedre, høres ut som en guffen helg, er så dumt når kroppen ikke spiller på lag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå