Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du fin på håret??!

Det er torsdag - nesten fredag og all mulig grunn til å smile :sol:

:kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mornings Fuggel'n! :kaffekopp:

Skrevet

Fuggel'n er fin på håret :strix:

Masse gylne striper, litt mer fasong (for min del kunne hun faktisk tatt enda litt til, men godt fornøyd) og de naturlige grå stripene er borte :nigo: Drøyt 2,5 time i frisørstolen i går, deilig grillmat etterpå, og sent hjemme. Kunne heldigvis sove en god time ekstra i morges, men hvem våknet til vanlig tid? *stønn* Jaja, slumret litt videre, og er ikke HELT vrak i dag, heldigvis!

Bedriftsidretten utgår i dag, så da får jeg litt tid til huslige ting og tang, og forberedelser til morgendagen og helgen. Må få handlet inn til ei Oreo-kake, vasket litt klær, funnet frem kjole, tilbehør, undertøy, sko etc, sånn at det er raskt og effektivt i morra.

Ankom jobb for snaue 30 minutter siden, og ser at det gjenstår snaue 3 timer av arbeidsdagen. Sånt liker vi! :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra at du ble fin på håret! Nytt bilde på FB må vi få, da ;)

Deilig med sånne arbeidsdager som forsvinner fort. Vips, så er det jammen meg helg også :nigo:

Skrevet

:foto: på fb er bra :nigo:

Jeg er så nysgjerrig på hvem du skal feire i helgen :fnise: Er det noen kjente tro??

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Endelig fredag! :hoppe:

Helt klar for bryllupshelg du nå, tenker jeg. Håper det blir en vellykket og koselig feiring :)

God helg :klem:

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Vet du hva? Det er FREDAG!!! Helg om noen små timer... Håper du får en herlig bryllupshelg. :klem:

Skrevet

Fredag, helg, snart fest og alt er bare stas med nypynta fuggel og alt.

Fant du undertøy og slikt til det bryllupet (sannsynligvis ettersom du skulle legge alt klart... men likevel :roll:).

:nigo:

Skrevet

:bond:

Møte fra morgenen av til lunsj og full fart etterpå. Jeg har kommet helt ut av kurs i forholdt til det jeg skulle gjøre i dag, og nå er det mest virring rundt her. Øspøs :regn: ute, det bøtter skikkelig ned.

Undertøy var heldigvis ikke så vanskelig, har en god Marlies Dekkers bh, en enkel truse, og en lett hold-in (ikke så mye effekt - bare litt) "sykkelshorts" (for å minimere gnissninger mellom lårene). Ellers enkle sandaler, kjole og bolerojakke. Gave, kort, sminke ++ er klart, så da bør det vel nærme seg? Satser på å gå fra jobb om en liten time, så rekker jeg innom bestisen på veien for å levere bursdagsgave. Klar for helg, men kanskje aller mest klar for NESTE helg? :fnise:

Kommer sterkere tilbake i bøker og rundtom

:klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper bryllupet blir vellykket, og at du får en fin kveld, tross regnvær. Og vips, så er det neste helg, vettu :ler:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Håper du hadde det supert i bryllup i går. :)
Skrevet

Veldig fint bryllup i går! :strix:

Men trøtt og sliten i dag gitt... Blitt masse :veslejenta: og opplading til ny uke. Kunne trengt en dag eller to til ser jeg.. Hodepine og slækk form her. Tidlig senga med andre ord!

Trene litt etter jobb imorra kanskje? :trene:

Skrevet

Mandag morgen og trøtt fuggel.

Men bilen er levert på service, fuggel'n er parkert på jobb og jeg er godt i gang med dagens gjøremål. Regner med at dagen kommer til å gå i ett, men det ser i alle fall ut til at :sol: dukker opp i dag etter en regntung helg. Sånt liker vi jo!

Ble ikke treningstøy med i bilen i dag, men satser på å enten ta en rusletur i ettermiddag eller svinge en tur innom treningssenteret etter en matbit i heimen. Ryggen trenger litt bevegelse nå :opplyser:

Skrevet

God morgen! Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Så de fine bildene fra bryllupet. :rodmer:

Og du er ikke den eneste som trenger å bevege på skrotten i dag. Jeg var ikke utenfor ytterdøra i går, så jeg må nok få litt frisk luft i dag. Vi får ha en trimavtale igjen tenker jeg. Hvis du går minst en times tur i dag, så skal jeg gjøre det samme. Deal?

Skrevet

God morgen, god mandag og ja - fine bilder fra bryllupet da gitt!

Høres digg ut med en liten gåtur. Det er jo akkurat passe bevegelse og Suaens deal høres jo også bra ut. jeg har bedrevet selvspinning på morgenen, så jeg gidder ikke noen tur i dag ;)

Mer? :kaffekopp:

Skrevet

Flotte bilder (nok en gang) :)

Er det blåmandag i dag?

Skrevet

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger på bildene. Tok over 150 bilder, men tenkte jeg fikk legge ut noen i går sånn for å starte et sted. :jepp:

Litt blåmandag i dag kjenner jeg, og litt følelsen av at helga gikk altfor fort og ikke helt ga den oppladningen/hvilen jeg føler jeg kunne trengt. Men men, det er nok plutselig helg igjen :ler:

Får ikke helt bestemt meg angående ettermiddagen, men tilbyr følgende til Sauens deal: Enten minst en times gåtur, eller minst 45 minutter på helsestudio. Høres greit ut? :trene:

Skrevet

Høres ut som en grei deal det ja. :5:

Skrevet

Fortalte jeg forresten at jeg fikk ny pulsklokke? :strix:

Hentet pakke fra verkstedet på fredag, og viste seg at den inneholdt ny klokke :hoppendeglad: Den gamle hadde visst hatt en kortslutning i elektronikken, og da ble reservedelen en ny klokke. Ikke dumt altså! Alt på garantien, dermed fikk jeg ny kassefront, reim og batteri også på garantien (siden det er normalt utstyr på ei vanlig klokke :sjenert: ) Veldig godt fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...