Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2012 #7781 Skrevet 25. juni 2012 Kjekt med ny klokke da. Du får teste den på ettermiddagens trening da. Jeg er ferdig med min del av treningsavtalen.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2012 #7782 Skrevet 25. juni 2012 Enig med de andre i at det var kjempefine bilder fra bryllupet! Koselig, og det så ut som de hadde et litt utradisjonelt bryllup med utendørs vielse? Grattis med ny klokke! Det er stas, vettu Også kan vi godt telle ned til helg sammen. Kjenner jeg trenger ferie nå, altså!
Roadrunner Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #7783 Skrevet 25. juni 2012 Da har jeg også overholdt min del av avtalen! En tur på treningssenter og test av pulsklokke. Godt fornøyd! Absolutt litt utradisjonelt bryllup, men veldig koselig! Uformelt og litt uhøytidelig, men brudeparet og gjestene virket veldig fornøyde! Koste meg Vaskemaskinen jobber og tordenværet er visst på vei. Får vel drøye dusjen litt da...
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #7785 Skrevet 26. juni 2012 Mårnings! Tirsdag, , god temperatur og ingen store ettermiddagsplaner. Litt surt å være inne i dag kjenner jeg (tegner til å bli den beste junidagen så langt!), men får bare være effektiv og flink Bilen er EU-godkjent og service er utført (og kontoen noen lapper slankere), så da tror jeg alle punktene på listen jeg hadde er unnagjort (frisør, bryn/vipper, pulsklokke, bil ++). Ikke dårlig! Nå gjenstår bare en solid shine i heimen på et eller annet tidspunkt, så bør det bli bra (og siden det er knallvær i dag og meldt drittvær til helga, så haster det ikke de første par dagene). Vil uuuuuut! (og nekter å tenke tanken på at det blir overtidsjobbing i morra...)
Suzy Skrevet 26. juni 2012 #7786 Skrevet 26. juni 2012 Nypussa fuggel og nypussa bil Flotters! Høres ikke veldig stas ut med overtidsjobbing i morra, men du får komme deg rett ut i solskinnet etter jobben i dag da vet du. Det hjelper jo litt...?
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2012 #7787 Skrevet 26. juni 2012 Så det er du som har stjælt ja... Synes at jeg som skal ut kunne fått hatt den ihvertfall en dag til... også kunne du som skal sitte inne på jobb hatt det været jeg har i dag... *setter igjen litt kald drikke til varm Gjøk*
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #7788 Skrevet 26. juni 2012 Her er det i alle fall nydelig ute! Tilnærmet vindstille, blå himmel og over 20 grader ute. Jeg vil UT! Vurderer rett og slett å ta meg en liten bysleng etter jobb i dag, kjøpe en kurv jordbær og sette meg på bryggekanten kanskje? Rett og slett nyte sommeren litt en tirsdag ettermiddag... Trenger jo ikke haste hjem til leiligheten eller inn på treningssenter. Får gruble litt til før jeg bestemmer meg. Eneste bekymringen Suzy, er at bilen er EU-godkjent og det er ikke jeg...
Suzy Skrevet 26. juni 2012 #7789 Skrevet 26. juni 2012 Sving innom NAF og sleng deg på bukken Tipper du blir godkjent på et sekund
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #7790 Skrevet 26. juni 2012 Sving innom NAF og sleng deg på bukken Tipper du blir godkjent på et sekund Fikk usannsynlig mye skitne tanker av den første setningen din
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #7792 Skrevet 26. juni 2012 Kanskje var det intensjonen... kanskje ikke Selvfølgelig var det intensjonen! Såpass godt kjenner jeg tigerpusen...
vimse Skrevet 26. juni 2012 #7794 Skrevet 26. juni 2012 Nyt tirsdagsettermiddagen i byen du, deilig å bare surre rundt og nyte livet-deilig oppladning av batteriene
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #7795 Skrevet 26. juni 2012 Satser på en bysleng ja Men liker ikke all denne vinden som har dukket opp. Hva med litt mindre vind? Ja takk!
Fr.Ikke Skrevet 26. juni 2012 #7796 Skrevet 26. juni 2012 Ny bok, nytt nick og masse nye muligheter! Får sette frem litt og se om noen rusler innom. God helg! Jobber du i budbilfirma kanskje? ;-)
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juni 2012 #7797 Skrevet 26. juni 2012 Håper du fikk nyte litt godvær etter jobb, selv om det kom litt vind. Her begynte det også å blåse temmelig mye, og det er ikke akkurat vanlig på innlandet. Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7798 Skrevet 27. juni 2012 God morgen! Ble ikke så lange byslengen i går, det blåste jo som bare søren! Innerst i en lun bygate var det ganske vindstille, men heller ikke så mye sol... Men koste meg med deilig skalldyrsalat på en uterestaurant, kjøpte norske jordbær på torvet og fikk handlet et par plagg (som jeg vel egentlig ikke trenger...). Hjem igjen, og satte meg ut på verandaen (der var det MYE lunere! ). Slumret litt, og vips var klokka nesten 19. Fikk med andre ord ikke gjort så mye, men slappet i alle fall godt av! I dag blir det nok overtidsjobbing, men godt for alt som blir gjort
Suzy Skrevet 27. juni 2012 #7799 Skrevet 27. juni 2012 Så herlig med slumring i sola da fuglen! Det var da vel anvendte ettermiddagstimer, syns jeg Humpday i dag (klarer jeg å få deg til å tenke koffert i dag og...? ) - bare nedoverbakke til helga, med andre ord
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7800 Skrevet 27. juni 2012 Så herlig med slumring i sola da fuglen! Det var da vel anvendte ettermiddagstimer, syns jeg Humpday i dag (klarer jeg å få deg til å tenke koffert i dag og...? ) - bare nedoverbakke til helga, med andre ord Æ'kke så vanskelig å få fuggel'n i koffertmodus Synes i grunn det var vel anvendte ettermiddagstimer jeg også. Deilig! Ble vel totalt halvannen time på verandaen (inkl litt lesing), og ellers bare sløvings. Deilig! Ikke sikker på hvor lang dagen i dag blir (trolig mot kl 19 ser det ut til), men får bare ta det som det kommer. I morra blir det nok rusletur med venninne, og så er det plutselig fredag igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå