Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vimse! :daane:

Long time :klem:

Nydelig vær og temperatur ute i dag ja! Kjipt å sitte inne, men trøster meg med at det bare er tre timer igjen :jepp:

Pulsklokka ser ut til å være sendt fra verkstedet, så da venter det vel regning og forhåpentligvis fungerende klokke i løpet av de nærmeste dagene.

Får ikke helt bestemt meg for hvor jeg evt vil gå tur i ettermiddag :rolleyes: Jaja, får vel ta det som det kommer tenker jeg. Kanskje spise litt lasagnerester først? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasagne først og deretter tur ja - flinke jenter spiser opp maten sin :nigo:

Høres ut som det kunne være godt å tusle en tur da... Og så fint at klokka snart er frisk. Jeg klarer nesten ikke trene uten pulsklokke lenger jeg.

Skrevet

Herlig dag, men utrolig nok ikke veldig varmt i skyggen. Jeg trakk inn når solen forsvant bak huset.

Nå har jeg spist sushi og satt på en klesvask.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så på FB at det ble en fin tur i ettermiddag. Det så bare herlig ut :)

Skrevet

Veldig fin tur! :strix:

Frisk luft gjør godt altså! :jepp:

Ikke fått gjort stort ellers da, men det er jo lov...

Gleder meg som en unge til frisørtimen i morra, har et desperat behov.

:veslejenta: ---> :natti: er kveldens øvrige plan

Skrevet

God morgen!

Eller... *stønn* :kaffekopp:

Totalvrak da klokka ringte i morges, og var nødt til å trykke snooze. Ellers hadde jeg ikke overlevd tror jeg. Har drømt og herjet veldig de siste nettene, og i morges var det tungt å forlate senga gitt. Vrakfuggel! :kaklehone:

Feriepenger på konto = Lykke :strix:

Noe skal spares, noe skal brukes på bilen, og noe skal brukes i sommer. :nigo:

Sove snart?

Skrevet

Nøyaktig samme status som fuggel'n i dag på denne katta: Trøtt som en sokk og lykkelig over endelig lønning :fnise:

I dag blir det MYE :kaffekopp:

Skrevet

Fatter ikke det er mulig... :natti:

Men jeg står da oppreist (ikke så galt med bord som kan heves på dager som dette, ellers tror jeg at jeg hadde sovnet på stolen gitt) og gråter ikke.

Har fått overført noen lapper til sparekontoen (manglet litt på et fint og rundt tall :nigo: ) og ellers startet onsdagen rolig. Hadde akkurat rolig helg, men trenger visst flere muligheter til god søvn. Eller, det hadde i alle fall hjulpet om jeg kunne fått sove godt når jeg først legger meg! :opplyser:

Skrevet

Ingen feriepenger her, men lønning er det dog. :jepp: Og noen av de pengene ble brukt på forskudd på sko i går. Og noen skal brukes til en etterlengtet hårklipp i dag. Får jeg ikke klipt meg snart kommer noen av dine artsfrender til å bruke topplokket mitt til reir... :roll:

Serverer litt fjøskaffe :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Får jeg ikke klipt meg snart kommer noen av dine artsfrender til å bruke topplokket mitt til reir... :roll:

Kan trøste deg med at denne fuggel'n for tida har eget reir på toppen. Har vel snart bikket desperat, men har heldigvis time i ettermiddag (forsvinner visst litt feriepenger der også ja - du sier noe...). Klipp, farge og striper skal fuggel'n unne seg denne gang, og gleder meg skikkelig! Kommer til å ta TID, men er godt å bli stelt med litt innimellom. Ikke noe jeg gjør hver 6 uke akkurat...

Takk for :kaffekopp: det trengs visst i dag...

Skrevet

Fugl med eget reir faktisk - blir litt sånn skilpaddesystem det da? Bære med seg hjemmet lissom :fnise:

Skrevet

Fugl med eget reir faktisk - blir litt sånn skilpaddesystem det da? Bære med seg hjemmet lissom :fnise:

Jepp!

Men skal sies at det er LITT upraktisk når reiret er plassert på toppen av hodet. Er litt tungvindt å krølle seg oppi reiret når det skal soves :kaklehone: Æ'kke så veldig myk og fleksibel serru... Så derfor velger jeg å få stelt reiret litt, og kanskje heller benytte sengen litt til hvile fremover?

Skrevet

Litt bilder i hodet av krøllefugl nå gitt :hoho:

Skrevet

:ler:

Noen som sa vond nakke? Kanskje ikke så rart med reiret tåpelig plassert? :klo:

Ikke fått gjort allverdens så langt i dag gitt :flau: Så mye å gjøre på KG jo :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :kaffekopp:

Nok et vrak joiner klubben. Fytti, altså! Lengter bare til helg, ferie, gi meg fri!! :fnise:

Herlig med frisørtime i dag. Håper du klarer å holde deg våken i stolen ;)

Skrevet

I frisørstolen? Hmm... Godt mulig man kan duppe litt der mens allverdens av striper/farge skal virke. Det kan da ikke være forventet at jeg skal sitte lys våken i flere timer? :klo:

:fnise:

Nei, har ikke for vane å sove hos frisøren, så det skal nok gå bra...

Skrevet

Jeg er så glad for at du finnes på fb'en min. Her inne er det vanskelig for slitne meg å oppdatere seg. :fnise: men du er så flink å legge inn flotte bilder og fine oppdateringer

Skrevet

Jeg er så glad for at du finnes på fb'en min. Her inne er det vanskelig for slitne meg å oppdatere seg. :fnise: men du er så flink å legge inn flotte bilder og fine oppdateringer

:rodmer:

Tusen takk lilljan, det var veldig fine ord! :klemmer:

Veldig koselig å se deg her inne, men skjønner godt at sliten lilljan i hektisk liv ikke har KG høyt på prioriteringslista. Skulle bare mangle!

Sender noen sommervarme tanker og gode klemmer!

Skrevet

:rodmer:

Tusen takk lilljan, det var veldig fine ord! :klemmer:

Veldig koselig å se deg her inne, men skjønner godt at sliten lilljan i hektisk liv ikke har KG høyt på prioriteringslista. Skulle bare mangle!

Sender noen sommervarme tanker og gode klemmer!

Fine fineste deg :rodmer:

Skrevet

Fine fineste deg :rodmer:

:strix:

Lunsjen er unnagjort, og fuggel'n er igang med de tre siste timene. Vært rolig på jobb i dag, og jeg kan nok ikke skryte på meg at jeg har vært veldig effektiv. Har et par ting jeg må få gjort nå i ettermiddag, ellers satser jeg på at den rolige tendensen fortsetter. Folk er kanskje hæppi med feriepenger, og har lagt seg nedpå? :klo:

Må huske å få i meg litt næring i bilen på vei til frisøren, ellers tror jeg det kan bli interessant i frisørstolen...

Kjenner jeg gleder meg til lørdagen, og kjenner det skal bli godt når det er over også. Blir helt sikkert vellykket og koselig, men samtidig en inderlig lang dag. Jaja, plutselig er det over, og så farer dagene videre.

Mer :kaffekopp: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...