Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bedriftsidretten var TUNGT! Men veldig deilig å fullføre! Nå må jeg prøve å få slept skrotten i dusjen, og så er det :veslejenta: resten. Såre knær, slitne føtter og småstiv rygg. Meeeen, deilig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er jammen fredag! :hoppe:. Håper skrotten ikke er helt vrak etter trening i går? Planer for helga, da? Ha en fin dag :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Fredag igjen!

Tror jeg har sovet utrolig godt i natt, og våknet nærmest i samme stilling som jeg sovnet i (tror jeg). Allikevel gjorde det nærmest fysisk vondt da klokka ringte, så veldig godt det er fredag! Ingen store planer for helga, men må nok få forberedt litt til et utdrikningslag jeg skal i neste helg. Se om jeg kan ordne det som trengs, hadde vært deilig og fått det unna! Kanskje ta en tur hjem til mine foreldre på middag også? :klo:

Klam og småsvett her jeg står, uten at jeg egentlig føler meg varm...

Ønsker en strålende fredag, og ikke minst super helg!

:klem:

Skrevet

God helg! :klem:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Helga kom og gikk, og plutselig var det mandag igjen.

Hatt en fin og rolig helg, ikke gjort så altfor mye. Fredag ble jeg litt over på jobb, så innom butikken og så hjem til sofaen. Lørdagen ble det en treningsøkt, før jeg dro hjem til mine foreldre en tur (inviterte meg selv på grillmat... :plystre: ). Fikk hjulpet paps med et par småting, spist deilig mat og skravlet litt. Retur til heimen lørdag kveld. I går fikk jeg ordnet et par ting som har hengt over meg, og kjenner skuldrene sank minst 10 cm. Utrolig deilig! Burde fått gjort mer i går, men innså etterhvert at det ikke var så dumt med litt sofasløvings på en søndag heller. Regner med at denne uka, samt helga kommer til å gå skikkelig i ett...

Vurderer trening etter jobb i dag, trengs :trene:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres godt ut med en rolig helg for deg. Du kunne vel jammen trenge det også, etter å ha hatt mye på programmet i det siste!

Håper mandagen blir fin i RR-land :klem:

Skrevet

Satser på at mandagen blir bra ja :jepp:

Blir nok full fart (er ganske hektisk på jobb om dagen), men håper jeg kommer sånn tålig ajour. Hadde gjort seg kjenner jeg!

Må få ringt bilverkstedet også, samt sjekket opp i rusk på speilreflekskameraet. Så mange sånne ting som jeg bare skyver foran meg, og som koker vekk i kålen helt til jeg plutselig husker at det var noe jeg måtte få gjort :sukk:

Skrevet

Må få ringt bilverkstedet også, samt sjekket opp i rusk på speilreflekskameraet. Så mange sånne ting som jeg bare skyver foran meg, og som koker vekk i kålen helt til jeg plutselig husker at det var noe jeg måtte få gjort :sukk:

Høres kjent ut -prokrastinering er jeg god på :sjarmor:

Skrevet

Høres kjent ut -prokrastinering er jeg god på :sjarmor:

Jeg også :opplyser:

Skrevet

Jeg også. :jepp:

Håper Fuggel'n får en fin mandag. :)

Skrevet

Mandagen har igrunn gått ganske radig, med nok å gjøre...

Snau time til dagens møte, og da går vel ettermiddagen som et poff tenker jeg. En kollega hadde på seg en nydelig topp i dag, så tror jeg må innom en butikk etter jobb :sjenert:

Skrevet

Ble det ny topp? ;)

Fant ikke :kjefte:

Meeeen, skal til byen etter jobb i dag, så mulig jeg styrter innom butikken der jeg har hørt rykter om at den ble kjøpt :sjenert: Se om de har flere igjen...

Ble ny ansiktsrens i går, ny mascara, litt jordbær og så hjem til delvis restemiddag. Spurte ei venninne om vi skulle rusle tur etterpå, men hun hadde andre planer så da endte jeg visst i sofaen med litt hekletøy :sjenert: Burde burde burde burde... :sukk:

Har fått time til bilen på fredag (prøver å få unna noen av disse prokrastineringsofrene), og tenkte jeg skulle prøve å få levert kameraet til sjekk i dag. Det meste er smått i rute før helga (tror jeg?), så da er det vel bare å ta en dag av gangen?

Ett møte på jobb i dag også, ellers nok å gjøre. Tviholder på sommertøyet selv om gradestokken hinter om noe lengre bukser og tette sko :fnise:

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

God morgen!

Jeg har gitt opp sommertøyet gitt. Det er jo kaldt på morran og enda kaldere inne her på jobb. Brr!

Håper bare det blir grei temperatur til jeg skal ut og trimme datteren i ettermiddag/kveld, så vi ikke fryser fast... (da tyder det vel på at vi holder litt for lavt tempo, men likevel...) :ler: Nå er det langermet og langbukset som gjelder.

Håper du finner den toppen da!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tviholder også på sommertøyet, og i dag er det faktisk ganske bra vær her :) Håper du finner den toppen du har lyst på!

Skjer det noe spesielt til helga, etter som det er så mye småtteri du skal ordne?

Ha en fin tirsdag, søta :klem:

Skrevet

Her er det capribukse, sandaler og sommertunika som gjelder :fnise: Mer levelige temperaturer inne nå, men fremdeles 23-24 grader så ganske lunt. Ute er det nå ca 13-14 grader i skyggen, og :sol:

Til helga er det sommerfest med jobb på fredag og utdrikningslag lørdag (3 timers kjøretur til utdrikningslaget). Endel ting som måtte ordnes før sistnevnte, men nå tror jeg at jeg har det meste på stell. Men aner meg at det blir en laaaaaang helg... Har gitt beskjed om at jeg reiser hjem igjen utpå kvelden (har overnattingstilbud), vil ha søndagen hjemme til å komme meg :sjenert:

Og det hadde passet veldig bra med en ny, nydelig topp før helga :opplyser:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Her er det ihvertfall ikke snakk om sommertøy for tiden. Men jeg øyner håp om at regnjakka kanskje kan få bli igjen hjemme i dag. :jepp:

Lykke til med jakten på ny topp. :duskedame:

Skrevet

Tror faktisk jeg skal snike meg avsted litt tidlig i dag, for å rekke litt i byen før jeg skal treffe venninne. Avspasering er jo en fin ting :nigo: Må bare ikke tenke tanken for mye, eller si det høyt, for da blir det masete og så rekker jeg det ikke... :sukk:

Fant en dings jeg har lett etter i et par måneder (her på jobb), og er både letta og veldig fornøyd nå! :nigo: En liten bekymring til forsvant fra skuldrene...

Skrevet

Lurer på om ekspeditrisa i klesbutikken stusset da jeg kjøpte en tunika i XS og en stroppetopp i XL? Begge deler passet... Tunikaen var DEN toppen,den siste igjen i butikken og altså noe romslig i fasongen (aner ikke hvordan den ville sett ut i en mer normal størrelse, men nå ble det slik...). Veldig fornøyd! Knall rosa/cerise :strix:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt fuggel... Klør i venstre øye, tung i skrotten og smått forkjøla. Og halvveis i uka.

Møte store deler av dagen i dag, krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg våken og samtidig se ganske edruelig ut :sprettoy: Solid kvise på haka/underleppa, hormoner i sving og trøtt fuggel - det finnes bedre kombinasjoner :sjenert:

Ønsker en fin onsdag! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...