vimse Skrevet 14. mai 2012 #7542 Skrevet 14. mai 2012 Åh, jeg kjente jeg ble helt grønn!! Heldiggrisen
Roadrunner Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7543 Skrevet 15. mai 2012 PT-timen gikk bedre enn fryktet i går, selv om jeg har en god del mer å gå på. Vi fikk kjørt gjennom noen solide styrke-øvelser (etter en TUNG oppvarming. Altså, denne skrotten er IKKE skapt for Mountain Walk, Bjørnegange, hopping etc), og jeg var ganske skjelven på slutten gitt (en tabatha-økt med knebøy - 20 sek jobbing 10 sek pause x 8 før situps avsluttet det hele, og da var jenta sliten gitt). Og merker allerede at kroppen kommer til å protestere HEFTIG i dag... Ellers er fuggel'n fremdeles overlykkelig over Suite-saken! Litt rabatter, oppgradering av rommet - dette blir suverent bra! Skikkelig Ego-ferie! Og bare ei drøy uke til!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2012 #7544 Skrevet 15. mai 2012 God morgen Så godt med en skikkelig treningsøkt igjen, selv om du lemster i dag. Det er noe med å komme i gang igjen etter et avbrekk Og det spa-oppholdet er jo bare misunnelsesverdig, men er deg vel unt! Ha en flott tirsdag
Roadrunner Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7545 Skrevet 15. mai 2012 Da var det møtetid... Og sånn går vel dagen tenker jeg
Roadrunner Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7547 Skrevet 15. mai 2012 Møtet ble avsluttet tidligere enn ventet, så da rekker man jo nesten å få gjort litt i dag også! Eller? Man går egentlig mest i ring... Gleder meg til venninnemiddag og kjasing i kveld (må bare styrte innom butikken på vei hjem. Så rydding og matlaging før gjesten kommer). Og i morra blir det visst en tur på stadion og pakking. Og SOM jeg teller ned til denne spa-natta! Lille meg alene på en fiiiiin suite (her ligger forventningene allerede skyhøyt). Men først en langtur i langhelga Hjem snart?
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2012 #7548 Skrevet 15. mai 2012 Regner med at du er hjemme forlengst. Kos deg med venninnemiddag og kjasing.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2012 #7549 Skrevet 15. mai 2012 Ha en koselig kveld med venninne og kjas
Roadrunner Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7550 Skrevet 15. mai 2012 Middagen er snart klar og gjesten snart på plass. Blir koselig! Men himmel så trøtt man kan bli på en tirsdag...
Roadrunner Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7551 Skrevet 16. mai 2012 Onsdag! Fredagsfølelse, og VELDIG klar for langhelg! Trøtt som en sokk, ble for sent i går, og altfor tidlig opp i dag. Men, bare gode syv timer igjen nå, så... Har avlyst dagens tur på stadion, siden jeg slet med å få med noen på kamp, samt at jeg kjente litt på følelsen selv og fant ut at det nok var best å la være. Så får jeg pakket, slappet av og kost meg i stedet. Tror det trengs gitt! Veldig koselig venninnebesøk igår. Masse skravling, god mat (om jeg får si det selv), og deilige jordbær til dessert (med vaniljesaus). Riktignok ikke norske jordbær, men de var slett ikke verst om jeg får si det selv (og til 15 kr per kurv for 500g så var jeg knallfornøyd!). Spiste altfor mye og ble altfor mett, men det hjalp heldigvis med noen timers søvn. Lærer jo aldri... ?
Suzy Skrevet 16. mai 2012 #7552 Skrevet 16. mai 2012 God morgen! Deilig med fredag midt i uka da gitt! Jeg er skikkelig trøtt sjøl og i går slet jeg for å klare å holde meg våken utover kvelden. Det må jo være været? Godt det er fri i morgen og i det minste mulighet for å ligge litt lenger på fredag (hjemmekontor).
Roadrunner Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7553 Skrevet 16. mai 2012 Vi får skylde på været ja. Øynene renner (droppa mascara i dag ja...), kroppen er tung (og skikkelig støl etter mandagens PT-økt) og jeg gjesper som en tulling (sliter med å holde en samtale igang ). It's gonna be a long day...
Suzy Skrevet 16. mai 2012 #7554 Skrevet 16. mai 2012 Vi får skylde på været ja. Øynene renner (droppa mascara i dag ja...), kroppen er tung (og skikkelig støl etter mandagens PT-økt) og jeg gjesper som en tulling (sliter med å holde en samtale igang ). It's gonna be a long day... Akk.. det høres ut som noe som ligner på det jeg "har". Tung i toppen - tung i øyelokkene og småstøl etter treninga mandag og i går
Roadrunner Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7555 Skrevet 16. mai 2012 Akk.. det høres ut som noe som ligner på det jeg "har". Tung i toppen - tung i øyelokkene og småstøl etter treninga mandag og i går Felles skjebne er felles trøst
Suzy Skrevet 16. mai 2012 #7556 Skrevet 16. mai 2012 Felles skjebne er felles trøst Litt usikker på det faktisk....
Roadrunner Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7557 Skrevet 16. mai 2012 Litt usikker på det faktisk.... Litt! Gjør ikke trøttheten noe bedre/mindre, men jeg klamrer meg til tanken på at jeg ikke er den eneste zombien i dag...
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2012 #7558 Skrevet 16. mai 2012 :kaffekopp: Skjønner at du trenger trippel dose fjøskaffe i dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mai 2012 #7559 Skrevet 16. mai 2012 Døtter på med mer til den vandrende zombien Tenker det blir godt med langhelg nå! Om jeg ikke rekker innom før du reiser i morgen, så får du ha god tur og god fornøyelse
Roadrunner Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7560 Skrevet 16. mai 2012 Prøver å pakke litt, men blir mye sofasløving... Trøtt! Tid for Luksusfellen nå, og så blir det nok tidlig kvelden etterhvert... Må komme meg avsted i høvelig tid i morra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå