Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om vi ikke snakket om bilen ville jeg vært sabal nysgjerrig på hvor du leverer inn deg selv for et lag med Tuffcote dinol, eller hva det nå heter i dag, på understellet....

:sjenert:

Er nok flinkere på understellsbehandling av bilen enn...

:flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilen hentet, regning betalt og bare 10 minutter igjen før fuggel'n farer hjemover. Skifte, spise litt og psyke seg opp til en tur i øspøs :regn: Dette blir vått!

Skrevet
:hoho: Her var det moro å oppdatere seg.
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Det er fredag! :hoppe:

Håper du får en god dag og en fin helg, RR :klem:

Skrevet

Hehehe alltid noe morsomt å lese i boka di. :ler:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Det er så AVGJORT fredag i dag! :strix:

Veldig klar for helg (selv om det blir endel farting), og så absolutt klar for fredag. Skal egentlig på et lite seminar fra lunsjtid i dag, men vurderer sterkt å stå over (er gratis og frivillig, så...). Bedre å få gjort litt mer på jobb tror jeg... Kanskje? Usikker... :sjenert: Vi får se hva som skjer!

Finfin økt med bedriftsidretten i går, var gjørmete fra knærne og ned og smått våt resten :ler: Men deilig med litt frisk luft!

Skrevet

Good morning Fredagsfuggel!!

Jeg er mer våken i dag enn på hele uka forut og veldig klar for fredag gitt :nigo:

Skipp seminar - bedre det enn å slite med ekstrajobbing senere ...

Skrevet

Seminar skippet! :opplyser:

Skrevet

Seminar skippet! :opplyser:

Gooood birdy :nigo:

Skrevet

Dagens fasinerende spørsmål:

En kollega lurte på om jeg hadde noe i mot at h*n installerte en nettbankapp på sitt private nettbrett :klo:

Øhhh... Nei? Burde jeg det?

Skrevet

Når folk spør sånn så tenker jeg: Øhhh burde jeg brydd meg nå?

Tro'kke det.

Skrevet

Nettopp!

Bare litt fasinert... Men det er vel en grunnleggende usikkerhet som ligger i bunn, og så velger jeg å tro at h*n kanskje ser på meg som en aldri så liten guru. Kanskje? :klo:

:nigo: Tipper det :engel:

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det nå bare 5 innlegg igjen før jeg bytter status... Farvel til B-kjendis :sukk:

Skrevet

Men på den annen side, finnes det noen bedre dag å bytte status på, enn fredag? :klo:

Spesielt fredag etter lunsj... *kaster stadig et blikk eller fem på klokka*

Skrevet

Og nå er det jo så lite igjen, at jeg kan jo bare fullføre? Her alene i min kjære bok (og så så HIMLA interessant dette vaset blir for andre å lese! Dere kan glede dere stort!).

Et absolutt høydepunkt i historien vil jeg si :plystre:

Skrevet (endret)

"Slik behersker du kunsten å gå i fine sko" :murvegg:

- Hva er galt med mine überkomfortable joggesko?

- Hva hjelper det å beherske kunsten å GÅ i fine sko, når jeg ikke får fine sko på foten?

- Og hvis jeg døtter skoa full av såler og gnagsårplaster, hælkapper og sandalstropper så får jeg i alle fall ikke foten oppi! :opplyser:

- Vil det ikke se usansynnlig snålt ut med sandalstropper på for eksempel ankelstøvletter? :klo:

- Hva med vondt i ryggen?

- Eller vondt i knærne fordi du går på snørra i første brostein?

- Dessuten står det ingenting i artikkelen om hvilke sko som er pene på ei som skal sitte i en bil i gode 8 timer 17.mai (og som er overlykkelig fordi det blir biltur i stedet for tråkking i by'n)

Dagens lille fredagsbetraktning...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Du skal lide (i stillhet) for skjønnheten, sånn er det bare. For trange sko, gnagsår, vondt i ryggen og tryning på brostein (alltid elegant) er ting man må leve med. For ikke så snakke om den elegante gangen mange får grunnet det overnevnte, samt manglende evne til å faktisk bevege seg relativt andtrengt på stilletter.

Jeg lurte også litt på dette tipset om å ha med et par ekstra sko i vesken så man kan skifte underveis. For det første -hvis man har behagelige sko som går til antrekket, hvorfor ikke bare ta på dem med en gang? For det andre -skal jeg ha plass til ekstra sko, holder det ikke med en liten, elegant selskapsveske, og jeg trodde vesken var like viktig som skoene?

Skrevet

Det er vel ikke samme artikkelforfatter som i vinter mente at man skulle fryse seg helseløs fordi boblejakke var så stygt utenpå penkjolen?

*lite imponert over artiklene på KG*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...