Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må føles rart å takke nei til et jobbtilbud, men jeg tror jeg hadde gjort det samme. Et jobb bytte må føles helt riktig på alle måter. Jeg er sikker på at det dukker opp flere muligheter i fremtiden. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Det er tirsdag og solid t-dag :sukk: Trøtt som bare pokker i morges, og sovnet igjen nesten før jeg hadde rukket å trykke "slumre" på vekkerklokka. Skulle gitt mye for litt ekstra søvn i dag altså... Men jeg er nå på jobb, og har våknet og kommet meg igang. Så det går seg jo til bare man gir det en sjanse :ler:

Men PT-økta i går gikk ikke så bra... Sliter veldig med pusten når jeg anstrenger meg, har gjort det de siste ukene, og har nå kontaktet legen. Time på torsdag. Har gått for lenge, og vil rett og slett få tatt en sjekk og litt prøver. PT'n kommenterer det også, at jeg puster tyngre og mer anstrengt enn tidligere, blir tidligere uvel og sliter mye mer enn før. I går klarte jeg ikke fullføre økta, var helt på felgen. Og humøret blir deretter... Håper legen finner ut noe i alle fall, så får bare holde ut frem til torsdag.

I dag kommer bestisen fra hjemtraktene bortover en tur, og vi skal trolig kose oss med litt god mat i byen. Gleder meg! :strix: Gjør godt på en helt vanlig tirsdag...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Usj, det hørtes ikke bra ut med dårlig pust! Er du allergisk eller noe sånn, så det påvirker pusten?

Kos deg masse med venninne i dag :klem:

Skrevet

Oj.. nå kjente jeg at jeg ble litt bekymra for deg fuglen. Dårlig pust høres ikek bra ut. Det kan jo være anstrengelsesastma, men det kan også være stress. Høres uansett ikke noe ålreit ut. Virkelig.

Godt du tar det på alvor og går til legen.

:kose:

Skrevet

Fuggel i dårlig form liker jeg ikke. Håper legen finner ut hva det er fort. :kose:

Skrevet

Ikke veldig fornøyd med tung pust jeg heller. Pusten fungerer finfint i hverdagen, men sliter når jeg anstrenger meg. Vært sånn noen uker, og nuh er fuggel'n lei rett og slett. Har tenkt flere tanker på hva det kan vise seg å være, både anstrengelsesastma?, allergi?, rester av kyssesyke?, stille lungebetennelse?, mykoplasma?... Mange ting man kan gruble på. Har hatt en hoste som ikke har villet gi seg heller, så det skal i alle fall bli greit å få en sjekk. Lite feber eller andre solide symptomer, men generelt redusert (og i dag er ingen super dag kjenner jeg). Urgh...

Men men, legetime i overimorgen, og regner med at det blir relativt rolig på treningsfronten frem til da. Mulig en rolig økt i morra, men vi får se.

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Ja det er jo litt av hvert det kan være - men veldig bra du får sjekket det.

Rolige økter er sjelden feil. Få varmet opp litt og få litt fart på blodomløpet.

Skrevet

Arbeidsdagen i dag har i grunn vært en treningsøkt i seg selv kjenner jeg. Spesielt for hodet :bond: En av kollegaene kom bort til meg i stad og sa: "Huff, i dag har du min dypeste medfølelse, fuggel'n". Er visst tydelig at jeg har litt å gjøre i dag med andre ord? Men vurderer å ta en ekstra time på jobb om nødvendig for å få hodet LITT over vann igjen. Ser ut til at jeg kanskje kan trenge det. Få unna det jeg kan få unna, slik at jeg kanskje har litt ekstra å gi i morra eller senere hvis det skulle være nødvendig? Tror det er en ok plan... Venninna kommer ikke bortover før i småkveldinga, så har litt tid å gå på heldigvis. Skal bli godt med litt koselig kjasing og litt avslapning!

Kommer sterkere tilbake i bøker rundtom etterhvert...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper formen er bedre, og at livet generelt føles lettere i dag :klem:. Snart helg igjen jo!

Skrevet

Du har virkelig hatt ei trasig uke RR. Nå håper jeg at pila snart peker oppover og det blir mindre stress på jobb, mer energi og bedre form og humør.

:kose:

Litt :kaffekopp: for å starte dagen kanskje?

Skrevet

:kaffekopp:

Fuggel'n er på plass på jobb, trøtt men fattet.

Ble et par ekstra timer på jobb i går, og rakk akkurat hjem før besøket dukket opp. Men veldig glad for at jeg valgte å bli litt ekstra, tror det skal gjøre dagen i dag noe bedre gitt :jepp: Og fikk en superkoselig kveld sammen med bestisen i går. DET gjorde godt det! Hun spanderte fantastisk middag, og vi ble sittende og kjase i over tre timer. Kvalitetstid rett og slett! :strix:

Litt sent i går kveld, og dermed litt trøtt fuggel i dag, men ellers ved godt mot her. Skal ut på et lite lunsjmøte i dag, og regner med at dagen skal bli NOE mer oversiktlig enn de to foregående. Krysser i alle fall fingrene hardt for det!

Påfyll :kaffekopp: ??

Skrevet

BRA! Deilig å se litt optimisme nede i fugleland ;)

Det er rart åssen kvalitetstid kan løfte formen betraktelig altså :jepp:

Skrevet

Uffa, ikke noe særlig med pjuskete form. Håper legen finner ut av det. :klem:

Skrevet

Kvalitetstid er ikke bare godt - det er nødvendig innimellom. :jepp:

Håper du får en ålreit arbeidsdag, og at formen snart blir bedre. :klem:

Skrevet

En snau time til jeg skal på eksternt møte. Arbeidsdagen har gått veldig greit så langt, lite mas og fuggel'n har nebbet over vann :jepp: Satser på fin flyt utover i uka, og at det verste er unnagjort.

Må få handlet litt i ettermiddag, og vurderer også en tur innom en drop-in frisør for å få fikset litt på de naturlige stripene som vokser ut :sjenert: Er altfor lenge siden sist nå ser jeg :flau:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Var det i morgen du skulle til legen? Håper h*n finner ut av hva som plager fuggel`n for tida :klem:

Ble det frisør og oppfrisking av sveisen?

Skrevet

Jepp, er i morra det er legetime. Regner ikke med at det er noe å finne, men hadde absolutt ikke gjort noe om det var noe litt medisiner kunne fikset. Lei skranten form :forkjola:

Og jepp igjen, det ble en tur til frisøren og solid oppfriskning av farge :nigo: Gjorde godt!

Nå har jeg laget en cd med litt bilder til reisevenninna fra vinterens tur, og lader opp til bedriftsidretten i morra. Tidlig senga i dag kanskje? :klo:

:veslejenta:

Skrevet

Luksusfellen :popcorn:

Og en supertrøtt jente på sofaen! :natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Det er jo CM kl 22.10 i kveld, da ;)

Lykke til hos legen i morgen. Håper du får den hjelpen du trenger :klem:

Endret av Purple Haze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...