Roadrunner Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7361 Skrevet 17. april 2012 Mårnings! (snart formiddagen?) Smått støl her og der (tross følelsen av en litt kjip treningsøkt i går), og vekkerklokka klarte faktisk å få meg opp av senga i dag også. Utrolig nok (det satt langt inne - måtte slumre leeeeeenge). Men jeg har sparket i gang arbeidsdagen, får unna litt her og der, og satser på at jeg skal få gjort det som trengs i dag. Usikker angående treninga i dag, men kanskje komme meg på spinning? Se om det er noe overskudd igjen i skrotten? I morra blir det jo uansett ikke trening, så da får jeg en liten hviledag. Begynner å lure på om det er noen latente hormoner i bakgrunnen her? Generelt litt oppgitt merker jeg...
Roadrunner Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7362 Skrevet 17. april 2012 Det er der, en eller anne vei... Ha en strålende dag på jobb
Suzy Skrevet 17. april 2012 #7363 Skrevet 17. april 2012 Syns fuggel'n høres litt sånn... dussemang ut (som dem sier på hedmarken), så det kan nok tyde på at det er noe som ikke stemmer helt i hormonverdenen ja... Det ordner seg nok og trening skader da aldri heller
Gjest Purple Haze Skrevet 17. april 2012 #7364 Skrevet 17. april 2012 Dussemang, faktisk Selv om jeg ikke er langt fra hedmarken, har jeg aldri hørt det uttrykket God formiddag Håper hormonene ikke tuller alt for mye med deg, og at jobbedagen går kjapt og greit unna!
Daria Skrevet 17. april 2012 #7365 Skrevet 17. april 2012 Det uttrykket har jeg vært borti -i en bok, selvfølgelig men tror den foregikk i Vestfold Typisk dialektord som vandrer rundt på landet, men styrer unna byene
Suzy Skrevet 17. april 2012 #7366 Skrevet 17. april 2012 Det uttrykket har jeg vært borti -i en bok, selvfølgelig men tror den foregikk i Vestfold Typisk dialektord som vandrer rundt på landet, men styrer unna byene Ha, ha! Ja det har du rett i. Jeg syns det er sånt et trivelig ord. det beskriver en litt sånn puslete smålei seg følelse så fint.
Roadrunner Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7367 Skrevet 17. april 2012 Dussemang faktisk... *noterer bak øret* Er kanskje litt sånn følelse ja... Smått oppgitt/lei/sliten og tung i skrotten. Hmmm... Slappheten/tung i kroppen har jeg forsåvidt vært noen uker. I grunn litt teit Men jeg får gjort litt på jobb i dag også, og det nærmer seg lunsj med stormskritt. Og i morra blir det kort dag på jobb
Roadrunner Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7368 Skrevet 17. april 2012 Er det mulig? Sitter i bilen på parkeringsplassen ved blokka og kommer meg ikke ut.. Innkjøringa er blokkert av en kranbil.. Ser ikke ut til at jeg rekker spinninga og jeg er sterkt i tvil om jeg bare skal gå inn igjen og få gjort litt før helga. Spinninga begynner om 5 min og jeg sitter støkk... Ser ut til at kranbilen reiser nå, men rekker det jo ikke uansett. Argh! Litt oppgitt...
Roadrunner Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7369 Skrevet 17. april 2012 Og da var bilen parkert i garasjen og jeg planlegger en liten date med støvsugeren. 20 min i bilen uten å få kjørt en meter - det kaller jeg effektiv trening Tålmodighetstrening om ikke annet...
Skravla Skrevet 17. april 2012 #7370 Skrevet 17. april 2012 Dussemang har jeg aldri hørt...... Kjipt å bli sperret inne da.
Roadrunner Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7371 Skrevet 17. april 2012 Ble visst ganske sløv ettermiddag, men har da i det minste fått støvsugd. Ellers gruelig trøtt og tankene flakser litt smått mot morgendagen. Leggetid snart?
Suzy Skrevet 18. april 2012 #7372 Skrevet 18. april 2012 Så utrolig irriterende da RR! Jeg hadde blitt passe pissed av å bli sittende stuck når jeg egentlig er klar til å dra, men så tåler jeg ikke store omveltninger heller da Kan jo hende det var smart å få gjort noe inne også - og slappet litt av.
Suzy Skrevet 18. april 2012 #7373 Skrevet 18. april 2012 Dussemang har jeg aldri hørt...... Du er fra for langt sør
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2012 #7374 Skrevet 18. april 2012 Kort dag på deg i dag? Håper onsdagen blir bra, og at du får gjennomført det du måtte ha planlagt i dag
Roadrunner Skrevet 18. april 2012 Forfatter #7375 Skrevet 18. april 2012 Egentlig var det litt surt da treninga utgikk i går ja. På den annen side så hadde jeg strevd litt med å motivere meg til trening (derfor var det egentlig ekstra irriterende), men samtidig bittelitt greit å kunne få gjort litt i heimen med "god" samvittighet. Timene har gått unna i dag også, og nå er det bare en drøy halvtime til jeg tusler avsted for dagen...
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2012 #7376 Skrevet 18. april 2012 Kort dag på deg da, så deilig Håper du får en fin kveld
Roadrunner Skrevet 19. april 2012 Forfatter #7378 Skrevet 19. april 2012 Meget forvirra fuggel om dagen... Jobbintervju i går, og jeg gikk vel ut derfra litt sånn rar i toppen. Ikke noe stormende jubel og "yess denne VIL jeg ha". Kanskje mer "Da var det unnagjort". Mye tanker omkring jobben min her, hva som eventuelt kan bli endringer for å øke utfordringene og trivselen, og hva det eventuelt står i et tilbud dersom jeg skulle være rett kandidat for jobben (håper egentlig ikke det, da slipper jeg å ta valget... Urgh!). Jeg har pratet med mams og paps, pratet med et par gode venner og kan bli skrullete av mindre. Får vel ta en prat med min gode kollega også (tror vi skulle prøve å få til noe i dag...), og se hva som skjer. Godt det nærmer seg helg kjenner jeg, selv om den kommer til å gå fort (venninnebesøk fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag).
Gjest Purple Haze Skrevet 19. april 2012 #7379 Skrevet 19. april 2012 God morgen Det var i går du var på intervju, ja! Kjenner den følelsen du beskriver. Du må jo veie fordelene mot ulempene og så se hva du faller ned på. Det ordner seg garantert Ha en fin dag
Suzy Skrevet 19. april 2012 #7380 Skrevet 19. april 2012 Intervju ja.. hmm... det er jo ikke verre enn å vente på et tilbud, se hva det blir og ta tankeprosessen da. I mellomtiden kan du jo tenke litt over hva det er som er de støreste drawbackene med dagens jobb og om den nye eventuelt vil rette på det.. Det ordner seg nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå