fairygirl Skrevet 4. mai 2012 #7461 Skrevet 4. mai 2012 Godt med fredagslatter Håper formen din blir bedre og bedre utover dagen
mocci Skrevet 4. mai 2012 #7462 Skrevet 4. mai 2012 Freddahumor er et velkjent fenomen her på kontoret også. Håper du føler deg bedre!
Roadrunner Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #7467 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har også vasket badet Og nå bærer det snart ut på tur
Roadrunner Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #7468 Skrevet 6. mai 2012 Flott tur og over 4 timer med frisk luft! Middagen er spist, så da er det vel kanskje tid for en dusj? Fin søndag, så da kan man sløve litt med god samvittighet
Skravla Skrevet 6. mai 2012 #7469 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har også vasket bad i helgen... dessverre ikke mitt eget.
Suzy Skrevet 7. mai 2012 #7470 Skrevet 7. mai 2012 God mandagsmorgen RR Jeg har ikke orket å oppdatere meg hos deg, så jeg bare henger meg med fra nå og later som ingenting Litt på morgenkvisten?
Roadrunner Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #7471 Skrevet 7. mai 2012 Mårnings! Trøtt mandagsfuggel, og ikke helt klar for ny uke kjenner jeg. Hvorfor er ikke helgene noe lengre? Koselig å se deg innom her igjen Suzy! På beina igjen? Og verden holder seg i ro? Kalenderen viser at jeg nå går inn i en smått hektisk periode, hvor det blir 3 eller 4 turer til Vestfold og en tur til Oppland. Skulle bli noen timer i bilen det... Er jo koselig med litt sosial aktivitet da, så skal ikke klage. Men hvorfor må alt komme på en gang? Ellers avlyst PT'n i dag også, men håper kanskje vi kan få til noe neste uke. Er jo litt keen på å få brukt de siste timene også, få det ut av verden og kanskje kunne bruke programmene videre. Akkurat nå er skrotten i en slik forfatning at det liksom ikke blir noe stell på det. Hadde heldigvis med meg astmainhalatoren på tur igår, for merket det godt i bakkene gitt... er servert!
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2012 #7472 Skrevet 7. mai 2012 God morgen! Er det ikke alltid slik at alt kommer på en gang?
Roadrunner Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #7473 Skrevet 7. mai 2012 Ahhhhh.... Jeg ELSKER sånne dager som starter på dette viset: 1. Kollega nevner i forbifarten noe jeg burde fått beskjed om for en tid tilbake, og som gjør at jeg får en unødvendig kort tidsfrist (dog ikke denne kollegaens feil, men en annen kollega som har "glemt" meg ) . 2. Hiver meg rundt for å sette igang på denne oppgaven så fort som mulig, og dermed brekker en negl (litt vondt, men... sånt skjer ) 3. Føler meg egentlig ikke stresset, prøver bare å være effektiv, med det resultat at jeg kutter meg på en kant på pappeske. Er arbeidsdagen over snart?
Daria Skrevet 7. mai 2012 #7474 Skrevet 7. mai 2012 For det er manda' morra blues... Men da kan hvertfall uka bare bli bedre
Roadrunner Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #7475 Skrevet 7. mai 2012 For det er manda' morra blues... Men da kan hvertfall uka bare bli bedre Du er inne på noe der, Daria...
fairygirl Skrevet 7. mai 2012 #7476 Skrevet 7. mai 2012 Hopper inn med en og satser på at ting blir bedre kjapt, i Fuggel-verden
Roadrunner Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #7477 Skrevet 7. mai 2012 Blitt hektisk dag dette gitt. Føler det er litt armer og bein her, men satser på at jeg får smått kontroll i løpet av morgendagen. Trengs visst! Litt usikker på hva jeg gjør treningsmessig i dag, må uansett få handlet litt etter jobb tror jeg. I morra får jeg venninnebesøk rett etter jobb, så greit med NOE i hus... Litt sår i knærne etter gårsdagens langtur, så mulig det blir ganske rolig i dag. We'll see! Mer ?
vimse Skrevet 7. mai 2012 #7478 Skrevet 7. mai 2012 Hektisk mandag for deg også skjønner jeg. Jaja, får bare satse på at dagene videre blir bedre
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mai 2012 #7479 Skrevet 7. mai 2012 Hektisk og sånn uhellspreget mandag, ser jeg. Sier som Daria, da kan det bare gå opp over Skal du til Oppland, altså? Nå er Oppland stort da, så det er ikke sikkert du skal til mine trakter, men om det er i nærheten, gi et pip
Suzy Skrevet 8. mai 2012 #7480 Skrevet 8. mai 2012 God morgen! Du skal til rette siden av landet, skjønner jeg (Oppland altså) Høres ut som du har det litt i overkant travelt egentlig. Ikke stresse alfor mye nå da fuglen... Hvordan gikk det med den pusten? Jeg fikk ikke helt med meg konklusjonen hos legen tror jeg? Er det astma (ettersom du nevner inhalator). Litt varmt å starte dagen med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå