Roadrunner Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7441 Skrevet 30. april 2012 Er forøvrig veldig flink til å drikke vann i dag *vurderer å rigge til kontorplass nærmere toalettet...*
Roadrunner Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7442 Skrevet 30. april 2012 Da er det avgjort - det blir rusletur med venninna i ettermiddag. Vi satser på en god tur, og så blir det nok i kveld. Kanskje en tur på treningssenteret i morra tidlig? Eller? Vi får se *skyver framfor seg* En kjapp tur hjem etter jobb, og så ut på tur. Blir koselig! *jobblei i dag*
Scorpina Skrevet 30. april 2012 #7443 Skrevet 30. april 2012 Er forøvrig veldig flink til å drikke vann i dag *vurderer å rigge til kontorplass nærmere toalettet...* Ehm...jeg har kontoret mitt vis-a-vis toalettet inne på vår avdeling. Det er kjekt med "kort vei" når man er nøden meeeen, jeg ser - og HØRER - jo også alt når mine kollegaer skal innom diddelidoen! Det er spesielt to stykker på jobb som jeg lurer fælt på hva de har oppi bihulene/nesa. Det høres nærmest ut som de fnøser og snyter halve hjernen ut ...so to speak. Ei har en lei tendens med å vente heeelt til siste liten før hun må på do med de resultat at hun nærmest springer ned døra, slamrer den igjen og avgir noe som for meg høres ut som Niagra Falls....
Roadrunner Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #7445 Skrevet 2. mai 2012 Mårnings! Plutselig tilbake på jobb igjen etter en herlig fridag. SÅÅÅÅ deilig med og fantastisk vær i går! På vei til treningssenteret ble det til at jeg ombestemte meg litt og stakk en tur i svømmehallen i stedet. Fikk unnagjort 1000 meter, litt boblebad og en kjapp tur i badstua før jeg vendte nesa hjemover igjen. Litt pusling i heimen og ellers sløve timer på verandaen med blad og bok. Deilig! Fikk også vasket sengetøy i går, og la på rent, soltørket sengetøy i går kveld. Ooooo lykke! Ellers fikk vi jo en solid påminnelse om hvor skjørt og urettferdig livet kan være. Utrolig trist å høre om dødsfallet i Flagstaff i går...
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mai 2012 #7446 Skrevet 2. mai 2012 God morgen Høres ut som du hadde en flott fridag i går! Svømming er jo kjempebra når kroppen og pusten ikke helt vil. Og ja, forferdelig trist og sjokkerende med dødsfallet Jeg synes det har vært mange sånne hendelser i idrettsmiljøet i det siste, spesielt innen fotball. Unge mennesker som bare dør brått. Fryktelig! Men dette ble da trist... Håper onsdagen er strålende hos deg også
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2012 #7447 Skrevet 2. mai 2012 God morgen! Håper du får en strålende dag. Det var en utrolig trist nyhet vi fikk i går ja.
Roadrunner Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #7448 Skrevet 3. mai 2012 God morgen! Tirsdagstrøtt, men vitterlig torsdag i dag. Smått forvirra av disse plutselige fridagene, men er da deilig også Og måtte ta en kjapp sjekk av mai-kalenderen for neste år - ser slett ikke dum ut! Tok en skikkelig sløv ettermiddag i går, og nøt solstrålene fra kroken på verandaen. Utrolig deilig! Litt tv-sløving etterpå, før jenta stupte i seng. I dag er det tid for litt bedriftsidrett igjen, og i morra blir den en tur til byen med en gjeng fra jobb. Ellers ikke det helt store å fortelle om, dagene pusler og rusler ivei.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mai 2012 #7449 Skrevet 3. mai 2012 God morgen En kan gå litt surr i dagene når det plutselig dukker opp fridager midt i uka. Det gjør vel slett ingenting at det straks er helg, selv om du tror det er tirsdag Håper bedriftsidretten blir bra i dag! Ha en fin torsdag
mocci Skrevet 3. mai 2012 #7450 Skrevet 3. mai 2012 Superdeilig med kort uke, jeg hadde langhelg men er likevel supertrøtt..... Tar på å ha fri gitt.
Roadrunner Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #7451 Skrevet 3. mai 2012 Er utrolig slitsomt med sånne plutselige fridager, men ville ikke vært de foruten heller!
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2012 #7452 Skrevet 3. mai 2012 Men du? Vet du hva? I MORGEN ER DET FREDAG!!!
Roadrunner Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #7453 Skrevet 3. mai 2012 Men du? Vet du hva? I MORGEN ER DET FREDAG!!! Jippi!!!!!!
Roadrunner Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #7454 Skrevet 3. mai 2012 Hvorfor har fremdeles ingen vasket badet mitt? Urgh! Må vel kanskje ta det på lørdag da? Gidder ikke i kveld... Men finfin økt med bedriftsidretten
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mai 2012 #7455 Skrevet 3. mai 2012 En skulle hatt selvrensende bad! Joiner
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2012 #7456 Skrevet 3. mai 2012 Vaske bad? Tja, kanskje i morgen... Joiner jeg også.
Roadrunner Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #7457 Skrevet 4. mai 2012 JA til selvrensende bad! Og JAAAAA til fredag!!
Roadrunner Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #7460 Skrevet 4. mai 2012 Våknet med hodepine i dag, og har fremdeles litt murringer kjenner jeg. Til og fra, og ikke så sterke, så satser på at det er noe smått forbigående. Rett og slett litt trøtt og sliten fuggel kanskje? Selv om det ikke ble så sent i går, så kjenner jeg at det skal bli godt med helg! I kveld er vi en gjeng fra jobb som skal ut og spise, regner med at det blir veldig koselig. Tar bilen nedover, slik at jeg kan pusle meg avsted når det måtte passe. I morra har jeg ikke de helt store planene, kanskje få gjort litt i heimen? Vedkommende som ikke har vasket badet har heller ikke vasket klær Søndag er det mulig det blir rusletur i litt ukjente trakter, og ellers ingen store planer. Kommer til å gå i helgene fremover, så godt med litt rolige timer denne helga. Fredagsstemning på jobb i dag, og mye morsomme epost utveksles Og denne startet vel det hele (i går...): Motorsykkel? Legg forøvrig merke til stien... Etter hoveddelen "nyheter", kommer neste hoveddel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå