Roadrunner Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #7521 Skrevet 11. mai 2012 Tviler ikke på at det er samme forfatter. Er viktig å lide for skjønnheten! Javel, så er jeg kanskje ikke så "skjønn" men jeg lider i alle fall ikke *graver ut restene av en sjokoladekaramell fra tennene*
Roadrunner Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #7522 Skrevet 11. mai 2012 Bye Bye B-kjendis It's time to move on... Og det er HELG!
Daria Skrevet 11. mai 2012 #7524 Skrevet 11. mai 2012 Tviler ikke på at det er samme forfatter. Er viktig å lide for skjønnheten! Javel, så er jeg kanskje ikke så "skjønn" men jeg lider i alle fall ikke *graver ut restene av en sjokoladekaramell fra tennene* Velstelt og ladylike -elegansen personifisert
vimse Skrevet 13. mai 2012 #7527 Skrevet 13. mai 2012 8 timer kjøring på 17.mai, det var da voldsomt??
Roadrunner Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #7530 Skrevet 13. mai 2012 Hatt en veldig fin helg som har gått altfor fort. Fredag rolig kveld hos mine foreldre med nydelig middag og sofasløving. Lørdag fartet vi avsted for å feire nieses første bursdag. Kake, frukt og is, samt godt med gaver. Etter drøye 12 timer på farten var det en trøtt fuggel som kantet i senga i barndomshjemmet. I dag har jeg hjulpet til litt i heimen, fått god middag (og masse middagsrester) og hatt et lite besøk av ei venninne. Nå er fuggel'n vel tilbake i sofakroken og klar for en tidlig kveld. 3 arbeidsdager, så langhelg! (Og Vimse, det er nok heller ca 7 timers tur har jeg funnet ut- inkludert et stopp eller to)
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mai 2012 #7531 Skrevet 13. mai 2012 Jeg skjønner ikke helt hvordan du skal klare den strekningen på 7 timer, men du kjører kanskje fortere enn meg Jeg bruker jo minst 7 timer fra kjæresten og hjem. Godt å se at du har hatt ei fin helg Og kort arbeidsuke i vente, det kan man like
Roadrunner Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #7532 Skrevet 14. mai 2012 Jeg prøver å holde meg sånn nogenlunde rundt fartsgrensa (er vel sjelden så langt under, men heller ikke noe råskinn langt over fartsgrensa...). Men er stort sett fin vei herfra og østover, og så blir det vel ok vei østfra og "nordover" også (tar E16 nordover fra Sandvika). Har sendt en liten PM også Er kanskje litt mer ruskete vei og føreforhold over fjellet? Og er jo ingen kort tur det heller... Kort arbeidsuke liker vi skikkelig! Og har også fått bekreftelse på at vi får bonus fra jobb i år, utbetalt nå i mai. Me like! Bra start på uka om jeg får si det selv Ellers kan det meldes om frisk vind og og egentlig skikkelig høstvær. Greit innevær med andre ord. Har bestemt meg for å prøve en PT time igjen i ettermiddag, så får vi tilpasse litt og se hvordan det går. Er rett og slett litt klar for å bli ferdig med det hele nå også, skal jeg innrømme...
Suzy Skrevet 14. mai 2012 #7533 Skrevet 14. mai 2012 God morgen! Fint vær å være inne i her også Det er surt og blåsete og jeg håper bare det roer seg litt til 17. mai, for det er ikke mye gøy å se på barnetog i slikt vær. Håper det går fint med PT'en i dag.
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2012 #7534 Skrevet 14. mai 2012 God formiddag! En liten mens du venter på lunsj? Det er meldt ruskevær her også 17.mai. Håper værmeldinga tar feil. Det er ikke noe koselig med grisevær den dagen. Det gjør ikke så mye for min del, siden jeg skal være pølseselger store deler av dagen, men jeg tenker på alle ungene som flyr rundt i pentøy og småsko. Det er ikke noe moro å gå i tog mens man hakker tenner... Lykke til med PT i dag.
Roadrunner Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #7535 Skrevet 14. mai 2012 God morgen! Fint vær å være inne i her også Det er surt og blåsete og jeg håper bare det roer seg litt til 17. mai, for det er ikke mye gøy å se på barnetog i slikt vær. Håper det går fint med PT'en i dag. Her begynner det å tørke opp nå Men blåser godt da! (har sympati med kollegaen som skulle en tur over dammen i dag... ) Håper det går bra med PT'n i dag ja, hadde gjort seg med en liten opptur på treinngsfronten. Lei av å være umotivert... Men nå har jeg booket en natt på Farris (pinsa), og håper det kan hjelpe litt på en sliten og smålei skrott. Et par dager der alene, med en deilig behandling, god mat og sløve timer i spa. Venter bare på bekreftelsen, så satser jeg på at det er i boks God formiddag! En liten mens du venter på lunsj? Det er meldt ruskevær her også 17.mai. Håper værmeldinga tar feil. Det er ikke noe koselig med grisevær den dagen. Det gjør ikke så mye for min del, siden jeg skal være pølseselger store deler av dagen, men jeg tenker på alle ungene som flyr rundt i pentøy og småsko. Det er ikke noe moro å gå i tog mens man hakker tenner... Lykke til med PT i dag. er sjelden feil (selv etter lunsj )
Roadrunner Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #7536 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har fått et helt GENIALT tilbud fra Farris - og er overlykkelig! Gleder meg som en UNGE! Jeg skal bo i SUITE!
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mai 2012 #7537 Skrevet 14. mai 2012 Så herlig! Hvis ikke det lader batteriene, så vet ikke jeg Og du har sikkert rett om det med kjøretid på den strekningen du skal kjøre. Jeg syntes bare det hørtes kjapt ut. Jeg bruker jo 2,5 time herfra til dalstroka innaføre.
Daria Skrevet 14. mai 2012 #7538 Skrevet 14. mai 2012 Åh, så deilig Hadde jeg ikke hatt andre planer, skulle jeg tilbudt meg å holde deg med selskap, så du ikke ble så ensom i den store suiten...
Roadrunner Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #7539 Skrevet 14. mai 2012 Tror det rett og slett blir helt genialt!!Gleder meg som en unge! Må jo bli lada batterier av sånt? Får komme meg avsted, tid for PT-trening *litt blandede følelser*
fairygirl Skrevet 14. mai 2012 #7540 Skrevet 14. mai 2012 for Farris suite!! Og håper du fikk en fin PT-time
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå