Roadrunner Skrevet 26. april 2012 Forfatter #7421 Skrevet 26. april 2012 CM 22:10 på onsdager har jeg bare ikke sjans til rett og slett. Faders nye sendetid! Torsdagen var veldig bra, for da var det bare fredagen igjen før helga. Men onsdag? Ha'kke sjans Hinsides trøtt i dag, og gjesper så halve avdelinga hører det... Øynene svir og renner og jeg myser under to tunge øyelokk. Herlig! Og øspøs gjør ikke behovet for seng/sofa/søvn noe mindre akkurat nå. Men ellers ikke verst dag så langt, og bare en liten time til jeg reiser innom legen. Kanskje like greit at jeg er vrak når jeg kommer dit, sånn for å understreke tilstanden?
Suzy Skrevet 26. april 2012 #7422 Skrevet 26. april 2012 God formiddag! Nå har du vel reist til legen forlengst, men lykke til uansett Håper det er et eller annet som han kan sette fingeren på og du kan få hjelp for. Det kan jo være en eller annen lungeinfeksjon også. Det skulle jo stemme med den skrale formen ellers.
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2012 #7423 Skrevet 26. april 2012 Håper du får en forklaring på hva som er galt.
Roadrunner Skrevet 26. april 2012 Forfatter #7424 Skrevet 26. april 2012 Legenbesøket unnagjort og fuggel'n tilbake på jobb. Legen mente det trolig var restene av virus/infeksjon, og at det nok var noe som måtte gå seg til av seg selv og over tid. Men det ble uansett tatt en god del blodprøver (kyssesyke, mykoplasma, allergi ++) og en spirometri-prøve (pusteprøve). Sistnevnte klarte jeg ikke fullføre skikkelig for da var lungene ikke noe fornøyde og jeg fikk solide hostekuler. Så det viste i alle fall sekretæren at formen ikke er optimal. Forsøkte tre ganger, og nå kjenner jeg luftveiene er smått irriterte og jeg småhoster litt. Fikk resept på en lett astmamedisin for å prøve å lette belastningen litt på luftveiene (de kunne være hyperømfintlige/sensitive) ved fysisk aktivitet. Så får vi se... Hvordan er det mulig å bli så trøtt forresten?
Suzy Skrevet 26. april 2012 #7425 Skrevet 26. april 2012 Ikke rart du blir trøtt når lungene dine ikke samarbeider skikkelig Bta du ble tatt på alvor og ting ble sjekket. Håper det fører til noe og astmasprayen hjelper litt.
vimse Skrevet 26. april 2012 #7426 Skrevet 26. april 2012 Tenkte det samm jeg også, er ikke rart du er litt ute av lage og trøtt når kroppen ikke er i toppform! Men godt å få sjekket da, får vel svar om ikke så lenge
Gjest Purple Haze Skrevet 26. april 2012 #7427 Skrevet 26. april 2012 Så greit å få sjekket seg skikkelig hos legen, da, selv om de ikke fant noe spesielt. Astmasprayen kan sikkert hjelpe litt. Jeg har brukt spray både forebyggende og ved utbrudd, men nå har jeg klart meg uten i flere år. Noen ganger går det faktisk over av seg selv. God bedring
Roadrunner Skrevet 27. april 2012 Forfatter #7428 Skrevet 27. april 2012 TGIF! SÅ klar for helg nå kjenner jeg, har vært ei trøtt uke dette. Men man har da kommet seg på jobb igjen, og er klar for noen timers tjeneste. I meldte meterologene at det skulle bli oppholdsvær utpå formiddagen, meeeeeen der tok de feil gitt. Regnet jevnt og trutt hele ettermiddagen, men vi trosset og fikk en fin økt med bedriftsidretten. Deilig når man først kommer igang! Og ekstra deilig med en god og varm dusj etterpå Klesvask, rydding, blomstervanning og litt sofasløving og vips var det tid for senga. Fikk lest ca 4 sider i boka, før øynene protesterte villt og hemningsløst. Måtte bare overgi meg til drømmeland Gleder meg til deilig middag på bra restaurant i dag, og trolig en knall konsertopplevelse etterpå. I'm ready!
Sauen Shaun Skrevet 27. april 2012 #7429 Skrevet 27. april 2012 Mornings Fuggel'n! Håper medisinene hjelper og at lungene blir bra snart. Og middag på bra restaurant og konsert høres ut som en bra start på helga.
Gjest Purple Haze Skrevet 27. april 2012 #7430 Skrevet 27. april 2012 Der var det helg, gitt! God helg, og kos deg masse på restaurant og konsert
Roadrunner Skrevet 28. april 2012 Forfatter #7434 Skrevet 28. april 2012 Har planer om en liten tur til byen og ellers bare kose meg og ta ting som de kommer. Ingen store planer, deilig! Fantastisk middag og fantastisk konsert i går!!
Roadrunner Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7435 Skrevet 30. april 2012 God morgen! Trøtt fuggel i dag, men hjelper veldig å vite at man har FRI i morra Og at det er meldt knallvær i morra Litt skyer foreløpig i dag, men hadde helt supert vær i går. Fint på lørdag også, så kan i grunn ikke klage. Fredag kveld forsvant jo som nevnt i deilig middag og fantastisk konsert. Var superbra! Lørdag hadde jeg en plan om en bysleng, men ble i stedet en kjapp tur innom et par butikker utenfor byen før jeg møtte ei venninne til rusletur. Drøyt halvannen time i frisk luft gjorde godt for skrotten! Fikk handlet litt matvarer på vei hjem, og hadde en rolig kveld i sofaen. I går kom ei venninne bortover og vi tok noen timer i Dyreparken. Veldig koselig! Hjem til deilig middag (laget breiflabb og blomkålmos), epilering og sofasløving. Slett ikke dumt. I dag har jeg avlyst/utsatt PT-timen for å gi luftveiene litt "hvile", og tenkte jeg skulle ta en rolig økt på treningssenteret i stedet, eventuelt en rusletur. Driver fremdeles å tester ut denne astmamedisinen, og håper virkelig at den gir litt resultater mens vi venter på at skrotten skal komme tilbake til sitt gamle jeg formmessig. Følte kanskje den hjalp litt i går, så er smått optimistisk Ønsker en strålende mandag!
Sauen Shaun Skrevet 30. april 2012 #7436 Skrevet 30. april 2012 Mornings! Godt å lese at du har hatt en fin helg. Og det høres smart ut å bytte ut PT med en rolig økt på treningssenteret.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. april 2012 #7437 Skrevet 30. april 2012 God morgen Sikkert smart å ta det litt rolig nå, og la kroppen få hente seg inn. Vi vil jo ha fuggel'n tilbake i toppslag
Roadrunner Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7438 Skrevet 30. april 2012 Fuggel'n vil også veldig gjerne tilbake i toppslag! PT'n lurte på om vi skulle kjøre litt roligere trening med fokus på tyngre vekter og lengre pauser, eller om vi skulle utsette de siste timene. Jeg valgte det siste... Så jeg skulle heller bare ta kontakt når jeg var mer fit for fight igjen. Har jo mistet helt lysten på PT de siste gangene, siden jeg ikke klarer å gi noe allikevel... Rolig dag på jobb i dag ser det ut til - passer meg finfint...
Daria Skrevet 30. april 2012 #7439 Skrevet 30. april 2012 Det er vel litt bortkastet med dyre PT-timer når du ikke får fullt utbytte av dem.
Roadrunner Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7440 Skrevet 30. april 2012 Det er vel litt bortkastet med dyre PT-timer når du ikke får fullt utbytte av dem. Nettopp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå