Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva ble det til? ;)

WF og KG får vente til man har tid. Det er visst nok tidstyver i tilværelsen, om en ikke skal føle seg forpliktet til å holde på med det i arbeidstida.

Det ble til slutt en tur på treningssenteret gitt :jepp:

Veldig godt fornøyd med det, for det var en solid dørstokkmil som måtte forseres først. Var nærmest limt fast til sofaen... Men kom meg på treningssenteret til slutt, og fikk kjørt ca 30 minutter ellipse samt litt styrke. Gjorde godt! :trene:

*vil helst ikke si så mye om wf mot fuglen*

:flekke::jolie:

:plystre:

Nuff said... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Så bra at du klarte litt trening i går. Det betyr at det går rette veien med ryggen! :)

Og WF med fugge`l er nå bare artig! Win some lose some, men med like godt humør ;)

Skrevet

Fasikken! :kjefte:

Hadde skrevet et LANGT innlegg, og så var det problemer med serverne og hele shiten er borte... :sukk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:troest:

Samme skjedde meg tidligere. KG hadde hikke igjen :gjeiper:

Skrevet

Ble en dag fylt av grubling og tanker...

En telefon i løpet av arbeidsdagen ga litt ny vinkling og kanskje litt andre muligheter for å bli i firmaet jeg er i dag. Ga meg i alle fall noe å tenke på, og noe jeg absolutt vurdere. Min gode kollega (og oppført som referanse på disse søknadene mine, og som derfor vet om søknadsprosessen min) ga veldig tydelige signaler om at de nødig vil miste meg i firmaet. At vi kan se på mulige retningsendringer i forhold til min nåværende stilling, eller om det er andre stillinger jeg kunne tenkt meg, evt om det bør sees på noe lønnsmessig. Og jeg VET det vil bedre seg etterhvert, er litt unntakstilstand på jobb nå om dagen. Ting vil stabilisere seg, deler av mine oppgaver vil endre seg. Men hva vil jeg? Kan bli småsprø av mindre...

Hatt en lang prat med paps, og får prøve å la det gå litt i bakhodet. Regner med at det blir en prat eller to til med kollegaen, og så får jeg ta en tur på jobbintervju til uka og så ta ting litt derfra. Men føler meg smått skrullete om dagen altså :murvegg:

Skrevet

En av overskriftene på toppen av sida her:

"Sjekk fargen på trærne før du sminker deg"

Fuggel'n leser (selvfølgelig):

"Sjekk fargen på TÆRNE før du sminker deg" WHAT? :klo:

:klaske:

Skrevet

Det leste jeg og :fnise:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Fredag! :strix: Ooooooo lykke!

Fikk tatt en prat med paps i går, og luftet vettet litt. Hjelper gjerne det... Sovet ganske greit i natt, og har en plan om å komme meg greit gjennom fredagen. Ingen store planer for helga, bare slappe av og kose meg, trene litt og pusle hjemme. Mye som bør gjøres i heimen, så får gruble litt på om jeg bare skal sette i gang og få gjort endel i løpet av helga. Hadde vært deilig!

Skrevet

Tærne deres skifter stadig farge? :fnise:

Spennende med jobbalternativer :jepp: Men jeg skjønner frustrasjonen -det er i sånne tilfeller jeg ønsker at noen bare kunne bestemme for meg... :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Skjønner at du har fått litt å tenke på i forhold til jobb. Regner med du går på det intervjuet, uansett? Greit å holde alle muligheter åpne :)

Og neimen ikke lenge til helg heller! :hoppe:

God fredag, fuggel`n :klem:

Skrevet

Spennende at det åpner seg nye muligheter der du er også. Mye å gruble på og viktige avgjørelser å ta. Men likevel spennende. Håper du lander på noe du blir fornøyd med. :klem:

Altså, den ene tåa mi er blå-svart-gul-grønn i farge. Lurer på hvordan sminken skal se ut om den skal matche? :fnise:

Skrevet

Jobbintervju blir det uansett ja, selvfølgelig. Og skulle jeg være så heldig og få tilbudet, så får jeg heller ta en solid vurdering da, og se hva som skjer. Det er klart at det kan bli interessant å bli her jeg er dersom det er rom for litt andre oppgaver og også høyere lønn... Jeg kan jo ikke si annet enn at lønna selvfølgelig spiller en rolle...

Nei, stusset fælt på dette med fargen på tærne jeg også (og jeg tror jeg ville gått for en litt gyllen og enkel makup til dine tåfarger, Sauen, siden tåa ser ut til å være såpass dominerende i seg selv :fnise: ).

Skrevet

Legger igjen en ekstra god :klemmer: til søteste Vimse i dag. Tror du trenger det, vimse :hug:

Skrevet

*klemmer også litt på Vimse* :klemmer:

Skrevet
:klemmer: til vimse fra meg også. :hjerte:
Skrevet

Da har jeg sendt inn bestilling på vinterens tur :strix:

Regner med at vi får bekreftelsen til uka, så da er det bare å intensivere sparingen (og slankingen?).

Tidlig ute, men det gjør vel ingenting? :nigo:

Og bare en times tid nå så er det endelig HELG igjen!

Intens uke på jobb, så skal bli godt å komme litt i vater kjenner jeg... Ferske reker i kveld? :klo:

Skrevet

Bestilt tur til neste vinter allerede? :daane: Skal du langt? Vi bestilte sommerferien fredag før påske og synes egentlig ikke vi hadde det spesielt travelt :fnise:

Skrevet

Fyrte avsted en liten PM jeg, så er detaljene LITT i det ukjente enn så lenge... Men ja, synes i grunn det blir en staselig tur som det ikke gjør noe å planlegge litt :nigo:

Skrevet

Kan være verdt å bruke litt tid på å glede seg til den turen :jepp:

Skrevet

Tror det skal bli heeeeelt greit liksom :hoppendeglad:

Flere drømmer som går i oppfyllelse på en gang der..

Og nuh?!

HEEEEEEEELG!!!!

Nyt helgen! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...