Roadrunner Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #7222 Skrevet 23. mars 2012 Takk takk! Må vel være her en drøy time til i alle fall, men det skal vel gå Trøtt som en sokk, surt å være inne i finværet, men men, er uansett FREDAG! Kanskje benytte sjansen til å få ryddet litt her? Trengs på jobb også det innimellom... *ser på klokka 4 ganger i minuttet*
lilljan Skrevet 23. mars 2012 #7223 Skrevet 23. mars 2012 Takk for pm. Jeg er helt imponert. Det der må bli en fantastisk reise
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2012 #7224 Skrevet 26. mars 2012 God morgen! Håper du får en super-duper mandag. Hvordan har helgen gått?
Roadrunner Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #7226 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Mårnings! Helgen har vært hektisk, men gått bra. Koselig fredagskveld med deilig mat og sløvings i sofaen. Fikk også mekket ei Oreo-kake vi skulle ha med på lørdagen. Lørdag morgen dro vi avsted for å besøke min bror m/familie, og var der hele dagen. Tante fikk lekt med haier, lego og maur, spist god mat, kake, snop og fikk fin bursdagsgave. Hjemover til mine foreldre igjen på kvelden med begynnende migrene i bakhodet. Stupte i seng, og våknet med murrende hode igjen på søndagen... Herlig... Men litt smertestillende og etterhvert en tablett mot migrenen hjalp betraktelig, og paps og jeg fikk byttet til sommerdekk på alle tre bilene, samt vasket min bil grundig utvedig, samt gått over med litt polering. Til slutt vasket jeg raskt over innvendig, støvsugde og tørket over vinduene. GODT for alt som er gjort! Sliten skrott i går ettermiddag, og enkelte støle partier i dag gitt Noe sier meg at dette kan bli en interessant opplading til dagens PT-time... Ellers regner jeg med at det blir full fart på jobb denne uka, full fart på ettermiddagen og jeg får bare henge med så godt jeg kan. er servert! Endret 26. mars 2012 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mars 2012 #7227 Skrevet 26. mars 2012 Regner med at forkjølelsen er borte vekk nå, etter som du er i sedvanlig full rulle igjen! Ser ut som du hadde en koselig helg, i hvert fall Og her burde bilen også hatt seg en vask både inni og utenpå. Og skiftet til sommerdekk. Kan vel ikke være noen fare det nå... Lykke til på PT-time i dag!
Roadrunner Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #7228 Skrevet 26. mars 2012 Fremdeles smått redusert i formen, og sannelig har jeg ikke en nærmest konstant hodepine på plass igjen i ettermiddag også. Fakerten altså! Ergo en noe redusert PT-økt, og frustrert fuggel. Handlet litt på vei hjem (MÅ jo handle litt på et eller annet tidspunkt, og skal ha jentekveld her på onsdagen...), og kan love at det ikke blir sent i kveld. Tidlig kveld og HÅPER hodet er bedre i morra. Hodepine på tredje dagen er ikke stas
Roadrunner Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #7230 Skrevet 27. mars 2012 Tirsdag, ikke helt vraktrøtt (utrolig nok), og klar for en ny dag med herlige vårtemperaturer, og aller helst INGEN hodepine. Temperaturmåleren i bilen vekslet mellom 20-21 grader da jeg kjørte til treningssenteret i går - DET kaller jeg VÅR! Kan jo bli euforisk av mindre Er meldt strålende vær og god temperatur i dag også, og jeg har en plan om å komme meg ut i finværet i ettermiddag. Jentekveld hos meg i morra, trening/luftetur torsdag, besøk av venninne fredag og ut og spise med noen jenter på lørdag. Ser ut til at uken kommer til å gå unna gitt! Ja, og så mer enn nok å gjøre på jobb... OG endelig har søknadsfristen gått ut på jobb jeg har søkt på, så nå krysses fingrene igjen!
Skravla Skrevet 27. mars 2012 #7231 Skrevet 27. mars 2012 Spennende uke og spennende med utløpt jobbfrist.
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2012 #7232 Skrevet 27. mars 2012 God morgen! Håper du får en fin dag. Og jeg krysser det som krysses kan for at du får ny jobb.
Roadrunner Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #7234 Skrevet 27. mars 2012 Krysser i vei jeg også. Tror denne jobben hadde vært utrolig spennnende!
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mars 2012 #7235 Skrevet 27. mars 2012 God morgen Ser du har full timeplan denne uka også. Ikke rart dagene bare flyr, tenker jeg Og krysser alt jeg har for at du blir innkalt til intervju! (Denne wordfeudrunden tar du virkelig innersvingen på meg! Lite vokaler ødelegger mye, altså :gjeiper: ) Ha en fin dag
Suzy Skrevet 27. mars 2012 #7236 Skrevet 27. mars 2012 Du syns jeg har tempo??? Du har jo stappfull timeplan hele uka gjennom og full rulle jo - det er jommen ikke rart dagene går fort for deg Åssen gikk PT-treninga i går når det hadde vært opphold siden sist og formen ikke er topp? Håper du blir innkalt på intervju altså!
Roadrunner Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #7237 Skrevet 27. mars 2012 Åssen gikk PT-treninga i går når det hadde vært opphold siden sist og formen ikke er topp? PT-timen ble relativt amputert synes jeg... Men PT'n var godt fornøyd utgangspunktet tatt i betraktning, og vi fikk kjørt gjennom nytt program med litt nye øvelser. Kjenner jeg har brukt kroppen, men var ikke fornøyd med innsatsen i går. Eller, var forsåvidt fornøyd med innsatsen siden formen ikke var helt bra, men ville jo så gjerne hatt mer å gi! Og nå synes jeg at det har dukket opp litt murring i hodet igjen... Drøyer litt før jeg eventuelt tar noe for det, men kan ikke si at jeg trives med tilbakevendende hodepine. Hvis det fortsetter sånn en dag eller to til, så blir det telefon til legen... Ikke mye foreløpig da, så har håp om at det skal gå seg til og bare forsvinne stille og rolig i dag... Snart lunsj - blir godt! Kjenner jeg har klart å bli litt støl etter gårsdagen også... Ikke dårlig med tanke på intensiteten
Roadrunner Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #7238 Skrevet 27. mars 2012 Full fart på jobb i dag, og hev innpå et par smertestillende etter lunsj. Like greit å dempe galskapen en gang for alle. Så nå har jeg en plan om å styrte hjem og skifte litt før jeg hiver meg avsted for en rusletur i SOMMER-været Nesten litt skummelt med sånt vær i slutten av mars! Håper hodet oppfører seg, og at det nå er slutt på tull og tøys
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mars 2012 #7239 Skrevet 27. mars 2012 Det er nesten så en ikke tror det er sant med dette været! Jeg har sittet på utekafè med bestisen i dag. Føler meg litt kokt i ansiktet, faktisk. Kos deg ute i det nydelige været Og håper hodepinen demper seg. Jeg har også slitt med hodepine i flere dager nå. I går var det så ille at jeg bare måtte holde meg hjemme. Heldigvis bedre i dag
Sauen Shaun Skrevet 28. mars 2012 #7240 Skrevet 28. mars 2012 Jeg tror knapt det er sant det med været for tiden. Dere har gått rett fra vinter til sommer. Vi har gått rett fra vinter til høst. Hoppet visst rett over både vår og sommer vi. God morgen. Håper Gjøken får en finfin dag uten hodepine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå