Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper fredagen går fort og bra. :klem:

*tar en :kaffekopp: *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sympatiserer med trøtt bird-babe i dag. Jeg blir ikke skikkelig våken i dag av en eller annen grunn, men forsøker å late som og drikker bøtter med :kaffekopp::roll:

Det er fredag og det er helg - digg!

Hva slags konsert skal du på?

Skrevet

I morra er det Secret Garden -konsert, gleder oss!

Aldri vært på konsert med de tidligere, men satser på at det blir en finfin kveld i godt selskap. Håper bare formen ikke blir noe verre... Urgh! Sååår hals, litt grums og litt feberfølelse innimellom. Hjelper ikke helt at det nå blir møte fra 12 og møter nærmest i ett ut dagen... Jeg vil ha HELG!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du ikke blir syk nå da! Utrolig kjedelig å bruke helga på sykdom, spesielt når du har konsert på tapetet. Krysser fingra for at du er fin-fin i morgen :)

Goooood helg :klem:

Skrevet

Formen litt verre i dag, og har fått feber på kjøpet... :forkjola:

Satser på at det blir en koselig kveld og bra konsert allikevel.

Ikke helt sånn helga skulle bli...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Uff da :troest:

Du får putte på med ibux og paracet, og håpe du holder ut konsertkvelden. God bedring! :klem:

Skrevet

Uff så utrolig kjedelig :(

God bedring, og kos deg som best du kan i kveld!!

:klemmer: <- på avstand :P

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvordan er formen til bippe i dag, da?

Skrevet

*innom med varm urtete til den syke* :kaffekopp:

Skrevet

Aj, aj, aj....

Dårlig form i helga og ikke en lyd fra fuggelen enda... Det kan tyde på feberfugl og hjemmesitting. Stakkar! :kose:

Da er det vel bare å sove masse, tømme på med te og annet varmt :kaffekopp: og vente til det går over.

Skrevet

:hallo:

:kaffekopp::forkjola: Mårnings!

Fuggel'n pleier forkjølelsen, men formen er ikke verre enn at vi har kommet oss på jobb. Feberen var stort sett bare på lørdagen, mens det ble mer hoste og snørring i går. Tok en liten mix av Ibux/Paracet på lørdagen og kom meg greit gjennom kvelden (selv om formen var NOE slækk under middagen). Fantastisk mat, kjempekoselig selskap og fantastisk konsert :strix: Fuggel'n kosa seg tross basiller!

Resten av helga har vært sløøøøøøv... Ikke gjort stort i heimen, ikke vært stort utenfor heimen. Har stort sett holdt sofaen med selskap... :sjenert:

Avlyst PT-timen i dag siden det ikke er så mye å presse skrotten på i denne formen. Får se om jeg ikke heller kan få gått en liten tur eller noe, få beveget meg LITT kanskje? Hoster endel i dag, så skal ikke så mye til kjenner jeg.. :sukk: Frustrerende!

:sol: ute - våren fortsetter! :nigo:

Skrevet

Eller kanskje du bare skal hjem og pleie deg selv på sofaen etter jobb, og rett og slett droppe fysisk aktivitet ;)

God bedring!! :klemmer:

Skrevet

God bedring Fuggel'n. :kose:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Enig med Vimse, ro og hvile er nok best når du er såpass slakk. Trening kan du ta igjen senere. Masse god bedring! :klem:

Og jammen slo du meg på målstreken i WF i går! Skikkelig jevn og spennende runde, altså. Grattis ;)

Skrevet

Gratulera så masse med vel overstått bursdag :klemmer: *sent ute* :sjenert:

Masse god bedring Bippe!!

Skrevet

Jeg holder med de andre - hold deg hjemme på sofaen i kveld og slapp av. Mye større sjanse for at du faktisk blir frisk da.

Skrevet

:sjenert:

Har avtalt med ei på jobb at vi skal rusle en liten tur etter jobb i dag. Orker ikke bare sitte på sofaen altså, formen er ikke SÅ gal (tror jeg). Så satser på at vi får ruslet litt, og skulle jeg bli verre så er det jo ikke verre enn å gi beskjed om at turen utgår. Men foreløpig smått klar for litt bevegelse (har gitt beskjed om at det verken blir langt eller fort...). Så får det heller bli sofaen etterpå tenker jeg :jepp:

Ellers full fart på jobb, nærmer seg lunsj allerede jo! :daane:

:sol: og vind ute, og ikke skrekkelig mange plussgrader tror jeg. Men vårlig! Kanskje få sendt litt oppfølgingsmail til noen reisebyråer i dag? Og kanskje få ringt ang en jobb? Søknadsfristen har ikke gått ut ennå, men jeg har et lite spørsmål, og tenkte det kunne være lurt å ringe slik at jeg får presentert meg og vist interesse...

:forkjola: Hoster og snørrer, ellers henger skrotten nesten med her

:kaffekopp:

Skrevet

Ser ut til at fornuften "seirer" til slutt :fnise:

Kollegaen er heller ikke helt i form, så vi fant ut at vi nok fikk drøye turen til en dag vi er noe sprekere... Ikke lurt å presse kroppen for hardt for tidlig. Mest hosting på meg i dag (og grums i snyteskaftet), ellers merkbart bedre enn i går. Kanskje få gjort litt i heimen i dag? :klo: Kan i alle fall tenke tanken :sjenert:

Skrevet

Det er tanken som teller :jepp: Selvbedrag vet jeg ingenting om... :plystre:

Skrevet

Det er tanken som teller :jepp: Selvbedrag vet jeg ingenting om... :plystre:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...