Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Tirsdagen i gang allerede, ikke rart ukene flyr! Godt å se at du ikke er helt vrak i dag, men er klar for mer trening :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen er fuglebiffen på morgenkvisten?

Ferdig mørnet? :fnise:

Litt :kaffekopp: ?

:ler:

Jepp, fuglebiffen er god og mør. Faktisk hadde jeg trodd at det kom til å være verre, men aner meg vel at det er potensiale for mer utover dagen :sjenert:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Skrevet

Full fart før lunsj i dag, og plutselig er det bare 20 min igjen til mat. Mas, mas, mas :sukk: Men prøver å ta det med et smil og få ting unna. Mest småting i dag, så heldigvis fort å få ut av verden. Og skrotten fungerer overraskende bra fremdeles, dog noe tung og sliten...

Skrevet

:hallo:

Kom meg på spinning i går, og fullførte, men det var IKKE med stil. Fyttikatta så tungt det var! Beina protesterte allerede under første oppvarmingssang (henger nok sammen med tung PT-time på mandag, med ekstra beinpress etc), og jeg hadde mer enn nok med å holde meg på sykkelen og få beina til å gå rundt. Pulsmessig ble det en ganske rolig time, rundt 75% av makspuls store deler av timen. Det var i utgangspunktet en utholdenhetstime, så vi skulle uansett ikke så veldig høyt, men jeg lå hele tiden lavere enn "planen". Jaja, litt bevegelse er da bedre enn ingenting. Men her er noen erfaringer:

Du vet det blir en lang spinningitme:

- når beina protesterer i første oppvarmingssang

- når fyren på sykkelen foran stinker svette FØR timen har begynt

- når settet har feil vinkel

- når du har drukket for mye vann mot slutten av arbeidsdagen, og må ut på toalettet etter tre sanger

- når du ser på klokka flere ganger i minuttet

Men, jeg fullførte, fikk brent litt kalorier og var godt fornøyd! :jepp:

Men i dag blir det treningsfri... Må innom legekontoret en tur og hente en resept, innom en butikk i byen og hente en ferdig reparert bikinitopp, kanskje en tur innom en drop-in frisør?, handle litt og gjøre litt i heimen. Tror jeg...

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

Noen ganger er det bare jævlig tungt, rett og slett. Og særlig tung styrke sitter igjen i beina dagen etter.

Jeg meker veldig godt at sykling sitter i beina når jeg skal løpe dagen etter. Da klarer jeg nesten ikke å få dem opp fra bakken :roll: Som du sier - du vet det blir moro når du begynner å tenke på hvor lenge det er igjen etter to minutters oppvarming :ler:

Forøvrig... jeg syns kanskje du overdriver ferieringen når du sliter hull på bikiniene dine altså :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Forøvrig... jeg syns kanskje du overdriver ferieringen når du sliter hull på bikiniene dine altså :opplyser:

:fnise:

Altså :opplyser:

Bikinien var heeeelt ny før jeg dro, og etter to dagers bruk (okei, litt intens bruk...) kom spilene ut i hytt og pine. Både under begge armene, og foran. Moro... Prøv å bli med på vanngymnastikk med en bikini som nærmest går i oppløsning :ler: Slitsomt! Tok den og kvitteringa med tilbake til butikken da jeg kom hjem, og de skulle få sydama til å sette inn spilene igjen og sy på forsterkninger. Så da satser jeg på at den er så god som ny igjen :jepp:

Nå må det nevnes at jeg hadde med tre bikinier på tur da.. Reisefølget mitt hadde med EN over 4 år gammel bikini, som gikk i oppløsning etter ei snau uke :fnise: Godt fuggel'n hadde med tre stykk, og at vi var ganske like i størrelsen... *reddende engel :kaklehone: *

Skrevet

Jeg som så for meg soling så bikinien skrellet av skrotten :hoho:

Det er for dårlig at en bikini går i oppløsning etter to dager - det er jeg helt enig i. Litt nødløsning å reparere den - syns egentlig butikken burde tilbudt deg en ny en - men om du er fornøyd er det bra ;)

Skrevet
:hoho: Sannelig fikk jeg en god latter i dag også. Det gjør godt det. :jepp:
Skrevet

Ikke bare bare å dra på ferie i februar skal jeg si dere. Bikiniutvalget er heller interessant, skrotten er blendahvit og kler INGEN bikinier, og da tar man det man har. Reisefølget hadde som nevnt kun med seg EN bikini "jammen, det er jo favorittbikinien, og jeg brukte den masse på ferie i fjor...", og den var nesten helt gjennomsiktig av slitasje. Hun forsøkte å sy den et par ganger, men tilslutt måtte den bøte med livet. Hadde en bikini jeg hadde spart litt (ante vel kanskje hva som kom til å komme?), og den passet heldigvis ganske bra (ingen av oss er fasong eller størrelse som kan kjøpe "one-size-fits-nobody" bikini på marked i utlandet...). Så da stod jeg igjen med to... En gammel, slærkete og nærmest utslitt favorittbikini, og en ny bikini med selskapssyke spiler. Oh my! Tror dessverre ikke at det hadde hjulpet med en ny bikini av samme sorten, for måtte sydd på forsterkningsstoff ved spilene uansett. Stoffet som skulle holde spilene på plass var jo helt håpløst. Kunne sikkert brukt det som fiskegarn... :plystre:

Men altså, bikinitoppen er klar for henting, og det betyr jo at jeg kan begynne å tenke på om man burde hatt en spa-weekend igjen snart :lur: Skal også innom reisebyrå igjen snart, for å høre litt når vi bør reise på neste tur. Skader jo ikke å starte litt drømming og smått planlegging? Kommer til å koste MYE penger, men tror det også kommer til å bli en opplevelse for livet! :strix:

Reiselysten? Jeg?

*trenger flere feriedager og høyere lønn...*

Skrevet

*trenger flere feriedager og høyere lønn...*

Tror du er helt alene om det behovet der... :ler:

Skrevet

Jeg skal forresten på tur om to uker :nigo: I arbeidstiden, betalt tur. Ikke så eksotisk og avslappende, riktignok, men utenlandstur er utenlandstur :ler:

Skrevet

Jeg skal forresten på tur om to uker :nigo: I arbeidstiden, betalt tur. Ikke så eksotisk og avslappende, riktignok, men utenlandstur er utenlandstur :ler:

Hvordan får man til betalt tur i arbeidstiden til utlandet?? Er heldig hvis jeg får en tur til vestlandet eller østlandet i løpet av et år i jobbsammenheng...

Skrevet

Personalseminar -vi skal på tur hele gjengen :ler: Det er ikke akkurat noen årlig foreteelse, for å si det sånn...

Skrevet

Personalseminar -vi skal på tur hele gjengen :ler: Det er ikke akkurat noen årlig foreteelse, for å si det sånn...

Ahhh!

Slett ikke dumt :nigo:

Fader heller altså! Nå legger dette grumset seg :sno: Begynte som regn, så regn-med-filler, så filler-med-regn og nå er det vel mest filler... :sukk: *prøver å huske hvor nærmeste parkeringsplass i byen er i forhold til nødvendige ærend*

Skrevet

Vårt avdelingsseminar går til Fredrikstad..... *Slett ikke missunnelig på Daria*

Skrevet

Hvis vi er så heldige å få noe sosialt med avdelingen (som forøvrig er delt i to, og derfor ny avdelingsleder - igjen...), så aner det meg at det blir innenfor kommunegrensen. Så jeg er absolutt IKKE misunnelig altså! :opplyser:

Sendte avgårde noen forespørsler angående mulig langtur neste vinter, og fikk svar allerede i går. Og må innrømme jeg har fått blod på tann og drømmer meg bort... :sukk: Skal innhente et tilbud til og høre litt med de ulike hvordan opplegg etc er, og så får vi se om det blir bestilt noe i løpet av våren :nigo: Jeg vil, jeg vil!

Torsdag, fuggel'n var vraktrøtt da klokka ringte, og rakk såvidt å trykke på Snooze før jeg sovnet igjen. Men kom meg da opp, fikk dusjet og har installert meg på jobb.

Klar for spinning i ettermiddag, støvsuging og restemiddag :jepp:

Fikk gjort en del småting i går ettermiddag (blant annet svinset innom en drop-in frisør - DET var på tide det!), og tok det heller rolig etterpå. Burde gjort mye, men burde sikkert slappet av også :plystre:

:kaffekopp: ?

Skrevet

Jatakk! *forsyner seg*

Avslapping er viktig det, så det er slett ikke dumt å prioritere det av og til :ler:

Gratulerer med oppfrisket sveis.

Skrevet

Vårt avdelingsseminar går til Fredrikstad..... *Slett ikke missunnelig på Daria*

Men det er da mye spennende i... forreste, never mind... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...