Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2012 #7041 Skrevet 29. februar 2012 Me not like... Håper du får en fin dag.
Roadrunner Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #7042 Skrevet 29. februar 2012 Fin dag satser jeg på at det blir ja Og sender oppover litt oppmuntring til -været. Ikke så mye å spore her heller foreløpig, og ser ut til at det har regnet godt i natt. Men håper sola kommer etterhvert!
Roadrunner Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #7043 Skrevet 1. mars 2012 God morgen! Eller... Vet ikke helt hvor god morgen der er når man våkner med hodepine... Foreløpig ikke aller verst smertemessig, men tar en time av gangen her. Har i alle fall fått unna litt av det som MÅ gjøres i dag, så da kan jeg senke skuldrene litt mer tenker jeg. Men hjelper ikke at ventilasjonen har slitt den siste uka, slik at det har vært varmt og innestengt på jobb. I dag var det 24 grader da vi kom i morges. Opp med vinduet! Men slett ikke dumt det da, med , varmegrader og fuglekvitter. ?
Gjest Purple Haze Skrevet 1. mars 2012 #7044 Skrevet 1. mars 2012 God morgen Håper hodepinen slipper taket! Det er så slitsomt med hodepine når man skal prøve å prestere på jobb. God bedring Nydelig vær her i dag også! Sol og mange plussgrader. Me like
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2012 #7045 Skrevet 1. mars 2012 God morgen! Håper hodepinen slipper taket. Dårlig ventilasjon er jo ikke noe særlig for hodet. Men ? Nei, det har jeg ikke sett noe til... *finner fram paraplyen til jeg skal til byen*
Suzy Skrevet 1. mars 2012 #7046 Skrevet 1. mars 2012 Dårlig start med vondt hode - og varme kontorer hjelper i allefall ikke! Kan vel hende at ventilasjonen ikke helt skjønner været ute og sliter med å tilpasse seg den nye og svært utypiske temperaturen for årstiden God bedring!
Roadrunner Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #7047 Skrevet 1. mars 2012 Hodet ser ut til å bedre seg litt, så krysser fingrene for at det til slutt forsvinner helt! Kunne jo gjort seg med en liten tur i frisk luft i ettermiddag også? Innetrening frister i alle fall ikke så mye...
Roadrunner Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #7048 Skrevet 1. mars 2012 Ble ingen fysiske utskeielser i dag. Istedet har jeg pussa vinduer, vaska tøy, vanna blomster og pusla litt. Tenkte kanskje jeg skulle fjerne litt pels også?
Roadrunner Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7049 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Dagens beste øyeblikk (jepp, klokka er ikke 0730 ennå engang, men jeg presenterer allerede dagens beste øyeblikk. Lite kan toppe dette!): - Vekkerklokka ringer... (nei, DET er ikke det beste øyeblikket) - Nærmest svimeslått prøver du å få stoppet spetakkelet (fremdeles rom for forbedring - heller ikke det beste øyeblikket) - Ei lita hjernecelle jobber febrilsk med å resonnere seg frem til hvilken dag det er, og ser ut til å lande på torsdag (ikke den verste dagen å komme frem til, men rom for forbedring, og ganske langt unna dagens beste øyeblikk) - SÅ! Plutselig! Erkjennelsen treffer som en rakett (vi nærmer oss) - Det er F R E D A G ! ! ! Endret 2. mars 2012 av Roadrunner 1
Roadrunner Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7050 Skrevet 2. mars 2012 Sånn, da har vi fått fastslått hvilken dag det er Ble ingen tur eller trening i går, hodet var ikke helt i vater. Så jeg dro hjem og laget litt middag, fikk gjort endel i heimen, pusset litt fjør og slappet av. En kollega kom innom 2245, for å levere en firmabil jeg skulle ta til jobb i dag (så nå håper jeg det er en snill kollega som vil kjøre meg hjem etter jobb... ). Ingen store planer for fredagen ellers, vurderer en tur på boligmesse. Evt en rusletur, litt handling eller trening. Regner med å ta turen til mine foreldre i morra formiddag, og bli der til søndag. Så helga går som vanlig skrekkelig fort Men nuh!
Suzy Skrevet 2. mars 2012 #7051 Skrevet 2. mars 2012 Dagens beste øyeblikk (jepp, klokka er ikke 0730 ennå engang, men jeg presenterer allerede dagens beste øyeblikk. Lite kan toppe dette!): - Vekkerklokka ringer... (nei, DET er ikke det beste øyeblikket) - Nærmest svimeslått prøver du å få stoppet spetakkelet (fremdeles rom for forbedring - heller ikke det beste øyeblikket) - Ei lita hjernecelle jobber febrilsk med å resonnere seg frem til hvilken dag det er, og ser ut til å lande på torsdag (ikke den verste dagen å komme frem til, men rom for forbedring, og ganske langt unna dagens beste øyeblikk) - SÅ! Plutselig! Erkjennelsen treffer som en rakett (vi nærmer oss) - Det er F R E D A G ! ! ! Herlig oppsummert!!! Akkurat sånn var det klokka 05.42 i dag
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2012 #7052 Skrevet 2. mars 2012 Håper fredagen lever opp til forventningene.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mars 2012 #7053 Skrevet 2. mars 2012 Godt oppsummert, og jeg kjenner følelsen. Utrolig godt når en finner ut at det faktisk ER fredag! Ha en fin-fin fredag
Roadrunner Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7054 Skrevet 2. mars 2012 Fredag er sjelden feil! Og siden det er vinterferie-stemning i de sørlige deler av landet, så er det relativt rolig på jobb. Og DET gjør jo ingenting på en fredag: Ser ut til at jeg har skaffet meg skyss hjem etter jobb i dag også (siden bilen min står hjemme i garasjen...). Ettermiddagen nærmer seg!
Roadrunner Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #7055 Skrevet 5. mars 2012 Mårnings! Plutselig var det mandag igjen jo! Hva skjer'a? Fredagen hadde jeg en ganske rolig kveld i heimen, ingen store planer. Slappet av og koste meg på sofaen. Lørdag morgen våknet jeg ganske tidlig og leste litt på senga før det ble frokost og litt sofa. Dro avsted rundt 10:30, og resten av dagen gikk slag i slag. Hjalp paps med oppussing på formiddagen og dro til ei venninne på litt sosialt på kvelden. Søndagen fortsatte oppussingen, før jeg fikk hjelp med litt hårfarging. Til slutt en god middag før jeg dro hjemover i går ettermiddag. Litt sofatid i leiligheten før det var på tide å krype til køys. Og vips var det ny uke... Ingen utsikter til 16 varmegrader og denne uka ser det ut til, så da satser jeg på at det blir spinning i morra. PT i dag, så aner meg at det er en mør skrott i kveld! Mer ?
Suzy Skrevet 5. mars 2012 #7056 Skrevet 5. mars 2012 Ei helg går fort som en røyk faktisk... Helt tragisk! En rekker jo knapt å registerer at det er helg før den er over. Du har da virkelig gjort nytte for deg i helgedagene, skjønner jeg. Og PT igjen i dag ja... skal mørnes for hele uka da skjønner jeg ?
Roadrunner Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #7057 Skrevet 5. mars 2012 Mandag har blitt ny mørningsdag ja Men like greit i være mør store deler av uka fremfor å være mør hver helg Nå er jeg litt mer på stell når helga kommer... Frisørtime burde jeg kanskje også hatt? *takras*
Gjest Purple Haze Skrevet 5. mars 2012 #7058 Skrevet 5. mars 2012 God formiddag Merkelig at helger og fridager virker å gå fortere enn hverdager. Helgene er alt for korte! Lykke til med mørning i dag, håper du klarer å gå i morgen
Suzy Skrevet 6. mars 2012 #7059 Skrevet 6. mars 2012 Åssen er fuglebiffen på morgenkvisten? Ferdig mørnet? Litt ?
Roadrunner Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #7060 Skrevet 6. mars 2012 Mårnings! Ettermiddagen forsvant kjapt i går gitt, og plutselig var det tid for hjemreise, middag, skifting og trening. Og vips var det tirsdag. Tung i skrotten etter PT-timen i går, men satser på spinning i ettermiddag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå