Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen bird-babe :nigo:

Hoii, ja da rekker du akkurat å restituere til du skal plages på nytt i dag da :ler: Det er jo litt deilig å ha litt treningsverk i kroppen også da ;)

Håper du ikke stresser for mye og krysser fingrene for jobb for deg.

Litt varmt: :kaffekopp: ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Bird-babe faktisk :sexy:

Litt treningsverk i kroppen er slett ikke dumt det altså! Men nærmest total gangsperre i helga var LITT slitsomt :ler: Ikke møe tess fuggel da gitt. Men så klar jeg kan bli for ny PT-økt.

Prøver å ikke stresse for mye, men kjenner jo at tankekverna rusler og går. Ene jobben jeg søkte på i går kunne jeg veldig godt tenke meg, men altså... Søknadsfristen går ut 25.mars! Det er jo LEEEEEENGE til! :daane: Tålmodighet - have mercy!

Litt varmt er sjelden feil :kaffekopp:

Lunsjen unnagjort, og vi kjører igang ettermiddagen

Gjest Purple Haze
Skrevet

Lykke til med jobbsøking framover! Du kommer til å få napp snart, jeg føler det på meg ;)

Ha en fin ettermiddag :klem:

Skrevet (endret)

Helt enig med PH!!

Bare ikke dra så langt vekk fra meg :fy_fy:

Endret av vimse
Skrevet

Helt enig med PH!!

Bare ikke dra så langt vekk fra meg :fy_fy:

:balltre:

Halloo!!

Jeg er vel snarere i ferd med å søke meg NÆRMERE vimse? :nigo:

Og du? Når skal vi satse på en blind date da? :lur:

:veslejenta:

Sliten etter ny PT-time... Ikke heeeelt like effektiv som på torsdag, men får vel være fornøyd allikevel. Er i alle fall mørbanka og sliten i skrotten! Gleder meg til å finne senga etterhvert kjenner jeg...

Spinning i morra ettermiddag, får lade opp så godt det lar seg gjøre :nigo:

Skrevet

Så bra :hoppendeglad:

Vi må få det til snart, hadde vært skikkelig koselig, og ikke minst på tide!!

Skrevet

Så bra :hoppendeglad:

Vi må få det til snart, hadde vært skikkelig koselig, og ikke minst på tide!!

Definitivt! I'm ready :jepp:

Skrevet

Jeg tenker på deg hver mandag morgen RR, for det er ei jente som har PT time om morgenen mens jeg trener og da tenker jeg alltid på deg :ler:

Mørbanket høres da ganske effektivt ut...? Hvordan føles det i dag?

Jeg holder med PH - snart kommer det :jepp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: Hvordan er skrotten etter PT-timen?

Skrevet

Jeg var/er syk, og har hatt dårlig med treningstid for tiden, men håper å få til et opplegg med treningsveileder igjen i morge :nigo: Det har vært avlyst tre ganger nå, så nå håper jeg vi får det til i morgen!

8 pluss og :sol: Tror nok det blir en tur i skogen i dag da :nigo: Været hos deg er vel bra det også tipper jeg ;)

Skrevet

Jeg tenker på deg hver mandag morgen RR, for det er ei jente som har PT time om morgenen mens jeg trener og da tenker jeg alltid på deg :ler:

Mørbanket høres da ganske effektivt ut...? Hvordan føles det i dag?

Jeg holder med PH - snart kommer det :jepp:

I dag føles det foreløpig bedre :jepp:

Sliten i skrotten, men foreløpig ikke støl (er det mulig??).

Satser på at det går greit med en utholdenhetsøkt spinning i ettermiddag :jepp:

God morgen! :kaffekopp: Hvordan er skrotten etter PT-timen?

Skrotten fungerer nesten :nigo: Slett ikke verst!

Jeg var/er syk, og har hatt dårlig med treningstid for tiden, men håper å få til et opplegg med treningsveileder igjen i morge :nigo: Det har vært avlyst tre ganger nå, så nå håper jeg vi får det til i morgen!

8 pluss og :sol: Tror nok det blir en tur i skogen i dag da :nigo: Været hos deg er vel bra det også tipper jeg ;)

:sol: her også!

Deilig! Og masse plussgrader - ME LIKE!

Tviholder på værvarselet de neste par dagene (på yr), men nekter å forholde meg til hva som skjer etter søndagen...

:kaffekopp:

Skrevet

Det ligger ann til spinningskulking i dag altså... :plystre:

Er nydelig vær ute, og fantastiske temperaturer, så jeg har rett og slett en plan om å komme meg ut i frisk luft etter jobb. En kollega skulle uansett lufte hunden, så da er det jo enkelt å hive seg med :jepp: Og med tanke på det været som er meldt mot helga og etter helga, så tror jeg i grunn at valget er enkelt! Frisk luft - here I come!

:sol:

Skrevet

Frisk luft er medisin for både kropp og sjel det. Kom deg ut på tur! :duskedame:

Skrevet

Ut på tur blir det :jepp:

Skrevet

Lurt! Jeg håper formen er litt bedre i morgen så jeg orker litt mer enn den korte turen jeg har hatt med jentene i dag... Men, vi har vært ute i hele dag da, så de kan vel egentlig ikke klage ;) At mor har lagt i ulltøy i sola og sovet er jo en helt annen sak :plystre:

Var nettopp inne og sjekket været nå ja, og det ser jo skikkelig morsomt ut fra tirsdag og utover, blir nok vinterdekk en stund til ja... :sukk:

Skrevet

Heeeeeeeeerlig på tur!!!

Over to timer i finvær med godt selskap gjør godt!!

:strix:

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra at du kom deg ut på tur i finværet! Treningssenteret kan man oppholde seg på når været er for dårlig til å være ute ;)

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt i dag, men tviholder på tanken på at vi er halvveis :nigo: Og at jeg har et håp om like fint vær i ettermiddag slik at det kan bli nok en finfin tur! Gjorde godt i går rett og slett :jepp: Skal til ei venninne i 18-tiden i dag, men rekker fint en tur før den tid. Så nå får jeg bare se om jeg satser på å gå distansen til henne (frister ikke enormt siden det blir langs hovedvei), eller om jeg skal ta en liten skogstur før jeg drar til henne. Tror jeg satser på det siste, men for se hva som er mest praktisk og som passer best. Uansett blir det nok frisk luft!

Ellers ingen store sprell å fortelle om tror jeg... Dagene rusler og går, og jeg forsøker å ikke tenke så altfor mye. :sjenert:

Skrevet

Så deilig det hørtes ut med en lang gåtur ute! Så reportasje fra fugleland i går og der var det jo snøfritt og herlig. Skjønner godt det var et bra valg fremfor sykkel inne!

Satser på sol i dag og (og det vil jeg ha her og!) :sol:

Skrevet

Gradestokken i bilen viste 16,5 grader da jeg kjørte avsted etter jobb i går. I februar! DET kaller jeg vårfornemmelser :jepp: Kan se ut til at det blir nesten samme temperaturene i dag, og kanskje også fint i morra. Me like!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...