Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :hoppe::roser:

Vi er like gamle, og på jobben er det bred enighet (hvertfall blant de over 60... :fnise: ) om at jeg bare er barnet, til nød fjortis. :ler:

Skrevet

:ler:

Tydelig at vi holder oss skrekkelig godt med andre ord :fnise:

Jeg viste jo legitimasjon på polet senest i høst, og tok det som et STORT kompliment!

Skrevet (endret)

Hipp hipp.... :hoppe:

Endret av Skravla
Skrevet

Hurra!!! :strix:

:fnise:

Skrevet

Tydelig at vi holder oss skrekkelig godt med andre ord :fnise:

Jeg viste jo legitimasjon på polet senest i høst, og tok det som et STORT kompliment!

:5::ler:

Jeg ble tatt for å være elev i forbindelse med skolevalget i høst -av ei som neppe var så mangeogtjue selv. Forsikret henne om at jeg ikke på noen måte ble fornærmet :fnise:

Skrevet

Nåja - jeg blir stadig tatt for å være søsteren til min 20 årige datter - tipper ingen av dere slår den :nigo:

Skrevet

Spørsmålet er vel hva datteren din synes om det -er det et kompliment til deg eller en fornærmelse til henne? :fnise:

Skrevet

Hun ser eldre ut enn hun er og hun tar det foreløpig pent :ler:

Skrevet

Det har med andre ord ikke heeeeelt gått opp for henne hva som egentlig ligger i det :fnise:

Skrevet

Det har med andre ord ikke heeeeelt gått opp for henne hva som egentlig ligger i det :fnise:

Niks - og jeg har ikke tenkt å si noe (det er begrenset hvor lenge og hvor mange ganger jeg kommer til å få høre det der også).

Skrevet

Jeg ble fortalt at du ble 29 i dag... :ler: Jeps, en felles kjent som aldeles ikke vil være med at dere har bikket 30++ :fnise:

Igjen; gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

Skrevet

Jeg ble fortalt at du ble 29 i dag... :ler: Jeps, en felles kjent som aldeles ikke vil være med at dere har bikket 30++ :fnise:

Igjen; gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

29 stemmer da det? :klo:

En kollega prøvde seg på en "Gratulerer med 40 års dagen" i dag, mens en annen gratulerte med 20 års dagen... Trenger vel ikke si hvem som fikk stjerne i boka?? :ler:

Skrevet

Dere har visst en egen tidsregning når det gjelder bursdager tror jeg :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du hadde en kjempefin bursdag i går! Gaven fra meg var at du fikk gruse meg i wordfeud, i dag blir det ingen nåde :ler:

Torsdag og helg like rundt hjørnet! Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Dere har visst en egen tidsregning når det gjelder bursdager tror jeg :fnise:

Vi bruker da den heeeelt vanlige tidsregninga når det gjelder bursdager :opplyser:

29 år og... *kremt* *host* 36 måneder :sjenert:

:fnise:

Neida, ingen store problemer med å innrømme alderen her :)

God morgen :kaffekopp:

Håper du hadde en kjempefin bursdag i går! Gaven fra meg var at du fikk gruse meg i wordfeud, i dag blir det ingen nåde :ler:

Torsdag og helg like rundt hjørnet! Ha en fin dag :klem:

Slett ingen dum gave det :nigo:

Regner med at du kommer sterkt og grusomt tilbake :sjenert:

Takker øvre makter for at det snart er helg - fuggel'n er SINNSYKT trøtt og tung i kroppen! :daane:

Skrevet

God morgen!

Har du fått noe sånt post-bursdagssyndrom i dag ettersom du er trøtt og tung i skrotten :ler:

Litt virtuell :kaffekopp: for å våkne?

Skrevet

Ser forresten ut til at det kan bli en tur til Tigerstaden i midten av september, og lurte på om noen kanskje hadde lyst til å treffes hvis det passet? :nigo: I så fall kan jeg jo booke hotell ei ekstra natt (ikke bare fredag-lørdag, men bli til søndag :jepp: ). Ka dåkke tru?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...