Roadrunner Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #7181 Skrevet 20. mars 2012 Mårnings! Rise and shine (eller "slep deg opp av senga mens hosten river og snørra renner" )! Kontorpulten er erobret nok en dag, og noe sier meg at det kommer til å gå i ett i dag også. Jaja, ikke det verste det kanskje? Ikke tenkt tanken på spinning i dag, formen er langt fra treningsklar. Tålmodighet er jo en fin bil... Serverer mer og ønsker en strålende tirsdag
Suzy Skrevet 20. mars 2012 #7182 Skrevet 20. mars 2012 God morgen! Syns det høres ut som det er veldig lurt med total avslapping et par dager og ikke noe treningsopplegg. Godt det ikke ble tur også. Det er vanskelig å ta det med ro, men det er det eneste som hjelper. Håper du kommer deg gjennom dagen med snytefiller osv
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mars 2012 #7183 Skrevet 20. mars 2012 God morgen Håper formen kommer seg ut over dagen, og at du blir fort frisk og rask
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2012 #7184 Skrevet 20. mars 2012 God morgen! Håper stakkars Fuggel'n blir bedre utover dagen.
Roadrunner Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #7185 Skrevet 20. mars 2012 Snytefillene er snart oppbrukt, hodet er snart oppbrukt og heldigvis bare en drøy time til lunsj. Går visst ikke så fort med oppgavene mine her i dag Jaja, sånn er det visst bare av og til. Håper formen vil stige litt utover i uka, for har veldig lyst til å få beveget meg litt på torsdagen. Rastløs men ikke i form - killer kombinasjon rett og slett Nok klaging!
Suzy Skrevet 20. mars 2012 #7186 Skrevet 20. mars 2012 Kjøp et lass med c-vitamin og trøkk innpå - og hvil
Roadrunner Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #7187 Skrevet 21. mars 2012 Mårnings! Halvveis i uka! Formen er fremdeles ikke så mye å skryte av, men hodet føles foreløpig litt klarere i det minste. Tar med meg alle positive ting som måtte dukke opp Tok en god støyt hostesaft i går kveld, og har sovet ganske godt i natt. Trengs det for at kroppen skal bli pigg igjen! Ellers går det i Kleenex, halstabletter og sofasliting... Skal treffe ei venninne i byen etter jobb i dag, og satser på at det skal gå fint. Bare spise litt mat og kjase og kose oss. Trenger å se litt annet enn sofaen og tv'n Ikke så veldig mye spennende å fortelle om med andre ord er servert!
Suzy Skrevet 21. mars 2012 #7188 Skrevet 21. mars 2012 God morgen! Godt formen i det minste går rette veien. Du er litt bedre - om enn så bittelite - så da er du liksom på vei mot frisk. Bysleng høres stas ut det.
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2012 #7189 Skrevet 21. mars 2012 God morgen! Godt å høre at du er på bedringens veg.
Roadrunner Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #7190 Skrevet 21. mars 2012 Jepp, satser på at formen er på rett vei nå! Må bare unngå å le ---> En god kollega ringte og slang ut et par morsomheter, og fikk tidenes hostekule i retur. Latter funker dårlig rett og slett. Men ikke feil å kunne knaske CuraMed og Fishermans Friend med god samvittighet hele dagen da
lilljan Skrevet 21. mars 2012 #7191 Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes hele Norge er forkjølet. Så langt vi er kommet i all forskning men en forkjølelse og to per vinter må vi gjennom alle mann alle
Roadrunner Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #7192 Skrevet 21. mars 2012 Du sier noe, Lilljan... Meeen, jeg kan i alle fall melde om at formen er stigende! Klarere i toppen, snørrer mindre og begynner nesten å føle at jeg kan fungere litt igjen. Ikke verst! Fremdeles en meget interessant stemme, og hoster endel, men det skal jeg holde ut litt til (kjipt for treninga da... ). Krysser fingrene for at bedringen fortsetter! Vært ganske effektiv på jobb i dag faktisk, og fått gjort MYE (synes jeg selv i alle fall). Har også sendt avsted ny epost i forbindelse med turen neste vinter, og venter spent på svar... Merker at det er mer som må planlegges og tenkes på i forkant av denne turen kontra tidligere turer. Men er jo litt moro det da Gleder meg til bysleng i ettermiddag og god middag
lilljan Skrevet 21. mars 2012 #7193 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hvilken tur neste vinter? Alltid så spennende reiseplaner hos deg Endret 21. mars 2012 av lilljan
Suzy Skrevet 21. mars 2012 #7194 Skrevet 21. mars 2012 Ja hvor skal du nå? Dette har jeg ikke fått med meg.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mars 2012 #7195 Skrevet 21. mars 2012 Så bra å se at formen er stigende Jeg har faktisk ikke vært forkjølet i hele vinter! *bank i bordet* Kan ikke huske at jeg har styrt unna forkjølelse en hel vinter, altså. Men så hadde jeg vel kvota mi i fjor høst...
Roadrunner Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #7196 Skrevet 22. mars 2012 Hvilken tur neste vinter? Alltid så spennende reiseplaner hos deg PM sendt! Ja hvor skal du nå? Dette har jeg ikke fått med meg. Til deg også Så bra å se at formen er stigende Jeg har faktisk ikke vært forkjølet i hele vinter! *bank i bordet* Kan ikke huske at jeg har styrt unna forkjølelse en hel vinter, altså. Men så hadde jeg vel kvota mi i fjor høst... Skal se du ble litt immun i fjor høst ja... Føler meg nesten oppegående nå, bare hosting/sliming og snørring igjen. Men så lenge man er litt klarere i toppen, så hjelper det veldig. Kjempekoselig ettermiddag i går, med god mat på koselig restaurant med god venninne. Fiiiin bursdagsgave på etterskudd og masse kjasing. Og et halvt øye på Luksusfellen da jeg kom hjem.
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2012 #7197 Skrevet 22. mars 2012 God morgen! Supert at du begynner å bli bedre. Og kvelden i går høres kjempekoselig ut. *ønsker meg også PM*
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2012 #7198 Skrevet 22. mars 2012 God morgen Godt at topplokket er lettere, det hjelper veldig på. Litt snørr og hoste må man regne med henger i ei stund, dessverre. Fortsatt god bedring Og luksusfellen i går var bare og . Hvordan er det mulig å bruke 30 000 på bokklubb og bladabonnementer?! Snart helg igjen! Tenker det blir godt for en førkjølelsessliten skrott (Ey, det rimte)
Roadrunner Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #7199 Skrevet 22. mars 2012 God morgen! Supert at du begynner å bli bedre. Og kvelden i går høres kjempekoselig ut. *ønsker meg også PM* PM sendt! Veldig deilig at hodet føles klarere! Litt sexy (??) stemme skal jeg alltids klare å leve med ei stund
Roadrunner Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #7200 Skrevet 22. mars 2012 God morgen Godt at topplokket er lettere, det hjelper veldig på. Litt snørr og hoste må man regne med henger i ei stund, dessverre. Fortsatt god bedring Og luksusfellen i går var bare og . Hvordan er det mulig å bruke 30 000 på bokklubb og bladabonnementer?! Snart helg igjen! Tenker det blir godt for en førkjølelsessliten skrott (Ey, det rimte) Takk! Klarere topplokk hjelper veldig! Så håper jeg bare at skrotten synes det blir ok med litt rolig fysisk aktivitet i ettermiddag. Satser på at det skal gå greit Utrolig fasinerende å bruke 30.000 på bokklubb og bladabonnementer, spesielt når begge innrømmer at de ikke er glade i å lese... Helg blir slett ikke feil, selv om den kommer til å gå i ett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå